Tarviko syntinen tulla Puhdas ??

Näin väittää uusKarismaattiset . Väittäkö Helluntailaiset näin myös >>>

Näin kirjoitti uuskarismaattilainen >> Synnitön ei tarvitse Jeesusta ja ilman Jeesusta ei pääse taivaaseen 🤔 näillä mennään ja otetaan armo vastaan<<

Kirjoitan ja vastaan tähän valheen>> Siis Jeesus joka sanoi ettei terveet tarvitsee parantajia Hän täytyy sitten tämän yleinen opin mukaan ensin tehdä uskovat sairaita ja syntisiä että voi paranataa meidät.
Kyllä Pyhä Henki tulee ja näyttää synnin vanhurskauden ja Tuomion syntisille !!! Näin on kirjoitettu.
Mutta karismaattiset ja muut synnin puolustajia ? Ehkä monet jopa tietämättä.
Heiltä kysyisin ? Tekeekö Jeesus todella myös Vanhurskaat Uskovat, Pyhäät , Puhtaat ja synnittömät sairaat syntiseksi sairaita että voi heitä auttaa . Jos Hän on jo saattanut ja muuttanut heidät Pyhiksi , Puhtaat ja synnittömät siihen tilaan joka kuuluisi uskova olla nuhteeton Isän edessä edessä ? Pitääkö hän muutta heidät uudestaan syntiseksi ja saastaiseksi ?? Että voi auttaa ??
Koska julistat ettei synnittömät nuhteettomat ei ole mitään asia Taivaaseen koska mukamas Synnitön ei tarvitse Jeesusta.
Miten muuten karismaatiset ja muut synnittömät pysy synnittömänä mitkä Jumala on tehnyt Puhtaat Hänen oman Verellä?
Ei me omiin voimassa ainakin.
Olisko niin että synnitön tarvitse niin paljon enemmän Jeesusta pysyä siinä nuhteeton tilassa kun syntinen . Mitä sanot?? Ei syntinen tarvitse muuta kun makaa siinä synninsaastaisessa räkässä ja taivaasen menoxi . huj hejjaa mikä harhaanoppi julistetaan.

Room. 6:23

Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

18

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ps.32:1-2 Daavidin mietevirsi. Autuas se, jonka rikokset ovat anseeksi annetut, jonka synti on peitetty! Autuas se ihminen, jolle Herra ei lue hänen pahoja tekojansa ja jonka hengessä ei ole vilppiä! Room.4:7-8 Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt! Autuas se mies, jolle Herra ei lue syntiä.

• Anonyymi

Olik Davud tosi kohtaa jo raiskannut sen sotapäällikkönsä vaimon ,tappanut sen miehen. Jumala kosti niille sinä olet se mies Davud. Niiden poika kuoli se ei saanut rakentaa enää temppeliä . Salomo lankesi kleopatrojen jumaliin ja kuoli .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olik Davud tosi kohtaa jo raiskannut sen sotapäällikkönsä vaimon ,tappanut sen miehen. Jumala kosti niille sinä olet se mies Davud. Niiden poika kuoli se ei saanut rakentaa enää temppeliä . Salomo lankesi kleopatrojen jumaliin ja kuoli .

Saatana muuten kiusasi Jeesusta kuin nämä kristittyjä . Moosekselle ja psalmeilla . Saatana veti psalmia Jeesukselle . Juudas oli muuten varas.

• Anonyymi

Room.4:15 Sillä laki saa aikaa vihaa; mutta missä lakia ei ole, siellä ei ole rikkomustakaan. Room.5:12-14. 1Kor.15:22-25

• Anonyymi

Sana rististä on hullutus kadotukseen menijöille . Muille se on Jumalan voima .

• Anonyymi

kuinka paljon sinulla itselläsi on hyvää, että tuollaista höpiset. Itse olen kirkonpiirin uskova, mutta, se synti, joka meissä on, on lihassamme, se on perisynti, siis meidän tahtomme lihassamme tehdä pahaa, joka ei ole Jumalan mielen mukaista. Kaikki me olemme synnin alla, ja sitä teemme ilman Kristusta, se on meidän luonnossamme, sen voi nähdä meidän itsekkayydessämme ja ylpeydessämme, joka toimii luonnostamme Jumalaa vastaan, ei periaatteesta vaan koska siihen vaikuttaa synti, joka meissä on,. Ja sen minkä te hyväksi luulette syöneet, ei ole mitään hyvää, kuin oman samanlaistenne rakkautta, että te siinä mitään hyvää tee, niinhän pakanatkin rakastavat toisiansa. ihminen valehtelee itsellensä, että saa itsellensä hyvän omantunnon. Ei ihminen ole ole hyvä, vaan syntiinlangennut, ja tekee syntiinlangennuita tekoja.

• Anonyymi

"Kirkonpiirin uskova". Älä alenna itseäsi helluntailaisten käyttämällä halveksivalla nimityksellä luterilaisista kristityistä. Et ole mistään alemmasta "piiristä", olet kristitty.

Aloittaja, Savis ei ole. Ei hänen jatkuviin, valheellisiin pilkkakirjoituksiinsa kristittyjä vastaan tarvitse vastata. Näiden, pimeydenlapsien, kanssa ei voi keskustella. On kyllä yritetty. Mutta helluntailainen oppi on, että vain synnittömät kelpaavat Jeesukselle, eivät syntiset. Ja mehän tiedämme, mitä Jeesus Itse tästä sanoo.

Kristityillä ja toisaalla anabaptisteilla / uudelleenkastajilla / helluntailaisilla on eri Jumala, eri Herrat ja meissä on eri Henki. Helluntailaisuus on vapaamuurarien, USA:n Ku klux klanin 1800-luvun lopulla luoma, pääolemukseltaan talousrikollinen lume- / huijaususkonto. Ei näiden kanssa kannata edes yrittää hengellistä keskustelua. Yritetty on. Ja nähty, että heti kun helluntailainen ilmaantuu kristittyjen keskelle muka tekeytyen "veljeksi", alkaa riita ja hyökkäys kristittyjen uskoa vastaan.

Tämä aloitus edustaa samaa, antikristillistä riidankylvöä. Helluntailainen ei koskaan kerro vain omaa asiaansa, vaan vetää aina mukaan vertauksensa, kuinka väärin kristityt samasta asiasta opettavat. Kuin halpa jenkkimainos: "Meidän pesuaineemme pesee monin verroin puhtaammaksi kuin nuo toiset, suositummat pesuaineet!"

• Sentakia turvaudumme Ristin Herra joka kuolettaa meidän lihamme ..joka ei ole otollinen. Etkö sitä tiennyt? Että on lääkee lihalle. >> Jeesuksen Veri << Ristillä löytyy apu meille. Anna Pyhä Henki viedä sinut sinne niin syntielämä lakkaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kirkonpiirin uskova". Älä alenna itseäsi helluntailaisten käyttämällä halveksivalla nimityksellä luterilaisista kristityistä. Et ole mistään alemmasta "piiristä", olet kristitty.

Aloittaja, Savis ei ole. Ei hänen jatkuviin, valheellisiin pilkkakirjoituksiinsa kristittyjä vastaan tarvitse vastata. Näiden, pimeydenlapsien, kanssa ei voi keskustella. On kyllä yritetty. Mutta helluntailainen oppi on, että vain synnittömät kelpaavat Jeesukselle, eivät syntiset. Ja mehän tiedämme, mitä Jeesus Itse tästä sanoo.

Kristityillä ja toisaalla anabaptisteilla / uudelleenkastajilla / helluntailaisilla on eri Jumala, eri Herrat ja meissä on eri Henki. Helluntailaisuus on vapaamuurarien, USA:n Ku klux klanin 1800-luvun lopulla luoma, pääolemukseltaan talousrikollinen lume- / huijaususkonto. Ei näiden kanssa kannata edes yrittää hengellistä keskustelua. Yritetty on. Ja nähty, että heti kun helluntailainen ilmaantuu kristittyjen keskelle muka tekeytyen "veljeksi", alkaa riita ja hyökkäys kristittyjen uskoa vastaan.

Tämä aloitus edustaa samaa, antikristillistä riidankylvöä. Helluntailainen ei koskaan kerro vain omaa asiaansa, vaan vetää aina mukaan vertauksensa, kuinka väärin kristityt samasta asiasta opettavat. Kuin halpa jenkkimainos: "Meidän pesuaineemme pesee monin verroin puhtaammaksi kuin nuo toiset, suositummat pesuaineet!"

Kristittyjä vastaan on paljon vihapuhetta muista uskonnoista .

• Anonyymi

Jokaisen uskovan tulee olla puhdas, ei vain itsään tai karismaattisten seurakuntien tai muiden, hengellinen elämä toimii. Ei ole sillä rajaa kirkonpiirin uskovien tai helluntailaisten välillä, jos ajatusmaailma on sama,

• Anonyymi

Mutta eihän "ajatusmaailma" ole meillä sama!

Te keksitte noita pilkkanimityksiä kristityille: "kirkonpiiriläinen". Mitään kirkonpiiriläisiä ole kuin teidän puheissanne.

Me perustamme uskomme Jeesukseen Kristukseen, te "lihan puhtauteen", kuten Savis juuri edellä julistaa ja joka on harhaoppia.

Jeesus puhuu kaikenaikaa heistä, jotka ovat HäneSSÄ. "Jokaisen oksan minussa...!" Ei "minun ulkopuolellani, jotta kun ensin pyhitätte ja puhdistatte oman lihallisen oksanne, minä sen sitten liittäisin itseeni!" Tällainenhan on teidän oppinne: Jeesus vastainen.

Joh. 15: 1-4
        1 "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
        2 Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää !!!, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.
        3 Te olette jo puhtaat sen sanan tähden !!! , jonka minä olen teille puhunut.
        4 Pysykää minussa !!!, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään !!!, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.

savis:
        >>Sentakia turvaudumme Ristin Herra joka kuolettaa meidän lihamme ..joka ei ole otollinen. Etkö sitä tiennyt? Että on lääkee lihalle. >> Jeesuksen Veri << Ristillä löytyy apu meille. Anna Pyhä Henki viedä sinut sinne niin syntielämä lakkaa..<<

Jumalatonta Kristuksen pilkkaa! Ei yhtäkään jumalansanan jaetta esittää tuon lihanpuhtaus-oppinne tueksi. Tuo ei ole Raamatun oppi, vaan Saatanan, saviksen, helluntailaisten oppi.

Ei sanaakaan Hengen puhtaudesta! Mutta kunhan liha on puhdas, kuin ulkoa kalkittu hauta...! Jeesuksen ristintyö ei ole "lääke lihalle", kuten savis opettaa, vaan lihalle kuolemaksi = tekee tyhjäksi kaikki lihan teot, niin pahat kuin "hyvätkin". savis rakastaa niin omaa lihaansa, että on rakennellut oikein eksyttävän opin tuon palvontansa ympärille ja johdattaa muta samanlaisia mukanaan kadotukseen! Hngestä hän ei ymmärrä muuta kuin että haluaa hyökätä kristittyjä vastaan, jotka Henkeä tunnstavat.

Jos löytyy jaetta tuon lihanpyhitysopin tueksi, myönnän virheeni. Silloin olen ymmärtänyt väärin koko Jeesuksen Kristuksen olemuksen, ristintyön ja uskoni on turha.

Odotan vastausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eihän "ajatusmaailma" ole meillä sama!

Te keksitte noita pilkkanimityksiä kristityille: "kirkonpiiriläinen". Mitään kirkonpiiriläisiä ole kuin teidän puheissanne.

Me perustamme uskomme Jeesukseen Kristukseen, te "lihan puhtauteen", kuten Savis juuri edellä julistaa ja joka on harhaoppia.

Jeesus puhuu kaikenaikaa heistä, jotka ovat HäneSSÄ. "Jokaisen oksan minussa...!" Ei "minun ulkopuolellani, jotta kun ensin pyhitätte ja puhdistatte oman lihallisen oksanne, minä sen sitten liittäisin itseeni!" Tällainenhan on teidän oppinne: Jeesus vastainen.

Joh. 15: 1-4
        1 "Minä olen totinen viinipuu, ja minun Isäni on viinitarhuri.
        2 Jokaisen oksan minussa, joka ei kanna hedelmää !!!, hän karsii pois; ja jokaisen, joka kantaa hedelmää, hän puhdistaa, että se kantaisi runsaamman hedelmän.
        3 Te olette jo puhtaat sen sanan tähden !!! , jonka minä olen teille puhunut.
        4 Pysykää minussa !!!, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään !!!, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.

savis:
        >>Sentakia turvaudumme Ristin Herra joka kuolettaa meidän lihamme ..joka ei ole otollinen. Etkö sitä tiennyt? Että on lääkee lihalle. >> Jeesuksen Veri << Ristillä löytyy apu meille. Anna Pyhä Henki viedä sinut sinne niin syntielämä lakkaa..<<

Jumalatonta Kristuksen pilkkaa! Ei yhtäkään jumalansanan jaetta esittää tuon lihanpuhtaus-oppinne tueksi. Tuo ei ole Raamatun oppi, vaan Saatanan, saviksen, helluntailaisten oppi.

Ei sanaakaan Hengen puhtaudesta! Mutta kunhan liha on puhdas, kuin ulkoa kalkittu hauta...! Jeesuksen ristintyö ei ole "lääke lihalle", kuten savis opettaa, vaan lihalle kuolemaksi = tekee tyhjäksi kaikki lihan teot, niin pahat kuin "hyvätkin". savis rakastaa niin omaa lihaansa, että on rakennellut oikein eksyttävän opin tuon palvontansa ympärille ja johdattaa muta samanlaisia mukanaan kadotukseen! Hngestä hän ei ymmärrä muuta kuin että haluaa hyökätä kristittyjä vastaan, jotka Henkeä tunnstavat.

Jos löytyy jaetta tuon lihanpyhitysopin tueksi, myönnän virheeni. Silloin olen ymmärtänyt väärin koko Jeesuksen Kristuksen olemuksen, ristintyön ja uskoni on turha.

Odotan vastausta.

Room. 8: 1-18
        1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka KristukseSSA JeesukseSSA ovat.
        2 Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
        3 Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
        4 että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan HENGEN.

5 Sillä niillä, jotka elävät LIHAN mukaan, on LIHAN mieli, mutta niillä, jotka elävät HENGEN mukaan, on HENGEN mieli.
        6 Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
        7 sentähden että LIHAN MIELI ON VIHOLLISUUS JUMALAA VASTAAN, SILLÄ SE EI ALISTU JUMALAN LAIN ALLE, EIKÄ SE VOIKAAN. !!!
        8 Jotka lihan vallassa ovat, NE EIVÄT VOI OLLA JUMALALLE OTOLLISET.

9 Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan HENGEN, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
        10 Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden. !!!

11 Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
        12 Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme.

13 Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.
        14 Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia.

15 Sillä te ette ole saaneet orjuuden (= lihallisen Lain) henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
        16 Henki (ei liha!) itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
        17 Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran YHDESSÄ HÄNEN KANSSAAN kärsimme, että me YHDESSÄ myös kirkastuisimme.

18 Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.

"Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis (= Liha) tosin on kuollut synnin tähden, ..."
        Uskon kautta Kristus elää Häneen turvautuvassa syntisessä.

Tätä ajatusta ja tosiasiaa omaan "lihanpuhtauteensa" uskovat / luulevat, tekopyhät vihaavat!

• 13 Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.

Älä käytä vesitetty käännös.

Oletko varma että olet Kristuksessa ja tunnet tunteilla Jumala ?? Muuten kuolet iankaikkisesti helvetissä. Tämä on vaarallista aika jolloin olet maan päällä ja aikomus on löytää Jumala..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

13 Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.

Älä käytä vesitetty käännös.

Oletko varma että olet Kristuksessa ja tunnet tunteilla Jumala ?? Muuten kuolet iankaikkisesti helvetissä. Tämä on vaarallista aika jolloin olet maan päällä ja aikomus on löytää Jumala..

Mikä on vesitetty käännös? Vuoden 1933/38-käännös?
        Etkö tunnusta Raamatun sanaa?

>>13 Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.<<

Ymmärrätkö, mitä keskimmäinen lause sanoo?
        >>... mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, ... niin saatte elää.<<

Sinä kuitenkin opetat täällä lihan kuolettamista lihan teoilla.

Et koskaan puhu "Hengestä", eli Kristuksen teoista meissä, vaan jopa hyökkäät kristittyjä vastaan, jotka eivät usko omiin lihantekoihinsa, vaan jätämme kaiken Kristukselle. Sinä pilkkaat meitä, kun näet lihassamme syntiä... On helppo osoittaa kristityn lihantekoja ja pilkata meitä tästä rehellisyydestämme, mutta hengentyötä et meissä näe, kun emme teeskentele tavallanne: "Hälellyyjjjä! Ämmeeen...!" Pilkkaatte Pyhää Henkeä!

Valita asiasta Herrallemme Jeesukselle, kuinka huonosti Hän pelastustamme hoitaa! Kerro Kristukselle, kuinka Moosesta seuraamalla, lihanparannusta tehden, saa koreamman kruunun ja kiitoksen ihmisiltä, tekohurskailta, "kuin jonkin Hengen teoista, jotka näkee vain joku Jumala... 😝 Plääh!"

Joh. 21: 20-25
        20 Niin Pietari kääntyi ja näki sen opetuslapsen seuraavan, jota Jeesus rakasti ja joka myös oli aterioitaessa nojannut hänen rintaansa vasten ja sanonut: "Herra, kuka on sinun kavaltajasi?"

21 Kun Pietari hänet näki, sanoi hän Jeesukselle: "Herra, kuinka sitten tämän käy?"
        22 Jeesus sanoi hänelle: "Jos minä tahtoisin, että hän jää tänne siihen asti, kunnes minä tulen, mitä se sinuun koskee? Seuraa sinä minua."

23 Niin semmoinen puhe levisi veljien keskuuteen, ettei se opetuslapsi kuole; mutta ei Jeesus sanonut hänelle, ettei hän kuole, vaan: "Jos minä tahtoisin, että hän jää tänne siihen asti, kunnes minä tulen, mitä se sinuun koskee?"
        24 Tämä on se opetuslapsi, joka todistaa näistä ja on nämä kirjoittanut; ja me tiedämme, että hänen todistuksensa on tosi.
        25 On paljon muutakin, mitä Jeesus teki; ja jos se kohta kohdalta kirjoitettaisiin. luulen, etteivät koko maailmaan mahtuisi ne kirjat, jotka pitäisi kirjoittaa.

Mitä sinuun, Savis koskee, kuinka meidän, kristittyjen käy?
        Seuraa sinä omaa herraasi, tavallasi.

Niin mekin teemme. Uskomme Jeesuksen sanaa.

Minua ei yhtään kiinnosta, kuinka sinun ja muiden, meitä pilkkaavien seurakuntalaistesi käy.

• Anonyymi

5Moos.24:16 Älköön isiä rangaistako kuolemalla lasten tähden äkköökä lapsia isien tähden; kukin rangaistakoon kuolemalla oman syntinsä tähden. 2Aikak.25:4 Mutta heidän lapsensa hän jätti surmaamatta: hän teki, niinkuin on kirjoitettu laissa, Mooseken kirjassa, jossa Herra on käskenyt sanoen: Älkööt isät kuolko lasten tähden älköötkä lapset isien tähden; kukin kuolkoon oman syntinsä tähden. Hes.18:20 Poika ei kanna isän syntivelkaa, eikä isä kanna pojan syntivelkaa......

• Anonyymi

Uhraatte nyt molokille muutaman pässin .

• Anonyymi

Jer.31:29-30 Niinä päivinä ei enää sanota: Isät söivät raakoja rypäleitä, lasten hampaat heltyivät; vaan jokaisen on kuoltava oman syntivelkansa tähden. Jokaiselta ihmiseltä, joka syö raakoja rypäleitä, heltyvät hänen hampaansa. Hes.18:1-4 Ja minulle tuli tämä Herran sana: Mikä teillä on, kun te lausutte tätä pilkkalausetta Israelin maasta: Isät söivät raakoja rypäleitä, lasten hampaat heltyivät? Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, ei tule teidän enää lausua tätä pilkkalausetta Israelista. Katso, kaikki sielut ovat minun: niikkuin isän sielu, niin pojankin sielu - ne ovat minun. Se sielu, joka syntiä tekee - sen on kuoltava.

• Anonyymi

Turhaa se on sitten lampaita oinaita uhrata kun kuitenkin kuolee . Ympärileikkaus ei synteihin auta sitten sekään . Auttaako jos uhraa pari kukkoa .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      50
      3354
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      551
      2077
    3. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      84
      1956
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1950
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1588
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1528
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1386
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1349
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1297
    10. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      48
      1220
    Aihe