Mikä homoja vaivaa?

Anonyymi

Jokainen homo jonka tiedän käyttäytyy lapsellisella tavalla ja kokoajan rummuttaa homorumpuaan joka paikassa. Pakko jakaa alastomia miehiä sateenkaarilippuja jankuttaa kokoajan samoja asioita. Mikä teitä vaivaa? Ei minulla ole tarvetta jakaa jatkuvasti naisten kuvia olla ilkeä jollekkin joka ei jaa seksuaalista suuntautumistaan jankuttaa siitä että olen hetero vaatia omaa suojatietä ym ym. Mä alan epäilemään että homous on myös aivojen tila joka alentaa äo:ta kun katsoo näitä ulostuloja.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyi helvetti.

      Vietätkö kaiken aikasi tiirailemalla homoja ? Tule pois homokaapistasi ja lähde riemurinnoin sateenkaarikulkueeseen julistamaan kuinka ihanaa on kun löysit viimeinkin homoutesi minkä olit aivan turhaan kieltänyt kaikkien menneiden vuosien ajan ja nyt vihdoinkin...

      Mitä sinulla on sateenkaarilippua vastaan ? Oletko kuitenkin rakkauden kaipuussa kärvistelevä homo joka ei uskalla liehutella sateenkaarilippua siitä syystä koska suku ei salli homoutta. Antaa homojen olla ei se sinulta ole pois ellet sitten uskalla tulla kaapista ulos ja olet kateellinen heille oman pelkuruutesi takia.

      • Anonyymi

        Sateenkaari symbolina edustaa Jumalan antamaa lupausta siitä, ettei uutta vedenpaisumusta enää tule. Se on hienoa, että raamatun asioita heilutellaan lipun muodossa, jotta ihmiset eivät pääsisi unohtamaan meidän mahtavaa Jumalaa.


      • Anonyymi

        Ei tarvitse tiirailla, kun homoutta tuputetaan joka kulmassa ja mediassa. 🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sateenkaari symbolina edustaa Jumalan antamaa lupausta siitä, ettei uutta vedenpaisumusta enää tule. Se on hienoa, että raamatun asioita heilutellaan lipun muodossa, jotta ihmiset eivät pääsisi unohtamaan meidän mahtavaa Jumalaa.

        Seksuaalivähemmistöt on Jumalan asialla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sateenkaari symbolina edustaa Jumalan antamaa lupausta siitä, ettei uutta vedenpaisumusta enää tule. Se on hienoa, että raamatun asioita heilutellaan lipun muodossa, jotta ihmiset eivät pääsisi unohtamaan meidän mahtavaa Jumalaa.

        Niin on ja sateenkaarilippu on taasen hannoverilaisten anarkistien lippu 1800 luvulta ja se on persuille kauhistus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on ja sateenkaarilippu on taasen hannoverilaisten anarkistien lippu 1800 luvulta ja se on persuille kauhistus.

        Myös halinallet matkaavat sateenkaarella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on ja sateenkaarilippu on taasen hannoverilaisten anarkistien lippu 1800 luvulta ja se on persuille kauhistus.

        Raamattu on kirjoitettu ennen ajanlaskun alkua, revi siitä.


    • Anonyymi

      Se on ihan ok että olet homo ja kokoajan pitää rummuttaa asiasta.

    • Anonyymi

      Ei siinä ole kyse mistään homoseksuaalisten etujen ajamisesta, vaan epätoivoisesta ihmisten aivopesuyrityksestä. Kai niillä pätee sanonta: valhe muuttuu todeksi, kun sitä tarpeeksi kauan jankkaa.

      • Anonyymi

        He uskovat parantavansa maailmaa hokemalla tasa-arvoa kaikille. Sitten uskovat maailman olevan paljon parempi paikka, kun tasa-arvo koskee vain heitä.


    • Anonyymi

      Jos se kaikki äly, mikä oikeilla ihmisillä on päässä, onkin munissa, niin eihän sitä muuta voi vaatia.

    • Anonyymi

      Miksi kenenkään pitäisi tietää, mikä toisen vastaantulijan seksuaalinen identiteetti on? Ei minua ainakaan kiinnosta. Ihmisiä ollaan kaikki ja sen mukaan pitäisi osata käyttäytyä. Kunnioitetaan toisiamme ihmisinä, eikä seksieläiminä.

    • Anonyymi

      Joo jos niitten porukoissa alat pyöriä niin arvaatteko miksi sun tutut alkaa epäillä sinuakin?

    • Anonyymi

      Ne jotka voimakkaimmin vastustavat homoseksuaalisuutta ovat itse suurella todennäköisyydella homoja. Kyse on torjuntareaktiosta, oman seksuaalisen suuntauksen kieltämisestä.
      Mitä suurempaa on homoutensa kieltävän kiukku samaa sukupuolta rakkautta tunnustavia kohtaan niin sitä kovemmat himot jylläävät hänen sisällään.

      Nämä ovat tarkkaan tutkittuja asioita. Toki muina vähemmän yleisinä vaihtoehtoina voi olla myös että palstoille massapostittavat homovihaajat ovat itse joutuneet seksuaalisen väkivallan kohteeksi ja näin purkavat traumojaan, tai että jonkin vieraan valtion palkkaamat trollit tekevät omaa myyräntyötään toimimalla riidankylväjänä kantaväestön keskuudessa.

      • Anonyymi

        Ilmeisesti et ymmärtänyt aloittajan kirjoitusta. Ei hän vastusta homoseksuaalisuutta vaan aatteiden ällöttävää pakkosyöttämistä, jota tungetaan väkisin ihmisten naamalle.


      • Anonyymi

        Niin miksi maahanmuuton kiivaimmat vastustajat ovat usein itse...aivan....matuja!


    • Anonyymi

      Aivan. Mietin itsekin samaa.

    • Anonyymi

      Joo, olen ihmetellyt samaa. Eritoten homosexuaalit ovat niitä, jotka ovat tekemässä hyvä veli- ja sisar -kauppoja. Lesbot ovat usein vihamielisiä ja rumakäytöksisiä ei-lesboille. Olen useamman kerran törmännyt esimerkiksi koiralenkillä aiemmasta minulle tuntemattomaan naispariin. Ihmettelin ja tyrmistyin selvästi vihamielistä käytöstä. Kohdistivat sen minuun, vaikka eivät edes tunteneet minua. Jo kaukaa toinen kuiskutteli toiselle. Laittoi käden suojaksi tavalla, miten lapset tekevät. Kun tulivat lähelle, sanoivat jotain epäasiallista, vinoilua myös koirastani. Tuskin uskoin todelliseksi. Sitten vasta havaitsin, että olivat noin 45-55 - vuotiaita ja lesbopari hyvin selvästi. Todella pahansuopia.

      Tämä sama tapahtunut toistamiseen, eri tilanne, eri ihmiset, mutta sama lapsellinen ja tyhmä käytös. Vihaavatko heteronaisia?

      Nuorien lesbojen en ole huomannut käyttäytyvän noin. Tosin ihmiset harvemmin kiinnittävät huomiota itseensä huonolla käytöksellä.

      Se, mikä oli kummallista, oli täysin minulle tuntemattomien ihmisten selvästi lapsellinen ja vihamielinen käytös. Silloin kiinnittää huomiota eikä voi olla huomaamatta, että lesbopari.

      Minulle ihmisten seksuaalisuus on yhdentekevää. Hyvä ja huono käytös kiinnittää huomion. Niin, ja tietysti sellainen epäkypsä ja rajoittunut toisiin ihmisiin suhtautuminen. Viittaan AP:n kommenttiin; alituiseen seksipuheeseen jne.

    • Anonyymi

      Onko kyseessä oma ikuinen huonommuuden tunne, joka ei poistu millään ulkoisella julistamisella. Kokevatko seksuaalipoikkeavat, että kaikkien täytyy olla samanlaisia ja hyväksyä ennen kuin kokee itsellään jotain arvoa?

      Onko omanarvontunto homoilla riippuvainen muiden hyväksymisestä?

      Olen ehkä itsekin erikoinen seksimieltymyksiltäni. Kiinnostaa sitominen ja vähän SM-jutskat. Minulla ei silti ole tarvetta marssia kadulla ja kiusata muita ihmisiä. Ja minulle on ihan yhdentekevää hyväksyvätkö muut minut vai eivät. Ymmärrän myös etteivät kaikki pidä näistä jutuista ja voivat pitää pervoina noita juttuja.

      Mutta jos huonouden kokemus on päänsisäinen ei se poistu, vaikka kaikki ihmiset fanittaisivat homoutta. Kun sateenkaariväki pakottaa kaikki mukaan tähän aatteeseen, kaikkien pitää mieleltään hyväksyä se touhu, eriäviä mielipiteitä ei sallita.

      • Anonyymi

        Saman kaavan mukaan kaikki ei pidä myöskään uskonnon tyrkyttämisestä julkisesti


    • Anonyymi

      Huomionhakuisuus?

    • Anonyymi

      No mikähän niitä sitten vaivaa?

    • Anonyymi

      Jos pitää sietää Vihreitä ja heidän hysteeristä ilmastovouhotustaan, niin miksei voisi sietää sukupuolivähemmistöjäkin ja heidän pyrkimyksiä tasa-arvoisuuteen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1505
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1302
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe