Propellikädet hiekkakuoppaan laskeutumista varten tarpeettomina.

Vasemman puoleisessa lommo. Oikea pyörii vähän nopeammin ja aiheuttaa holtittoman kieppumisen. Ääni on varmaan yli sallitun desibelirajan. Polttoainetta kuluttavat vain viisi litraa sadalla metrillä. Alunperin kyläsepän takomat, Unkarin kansannousua varten, vuonna 1956.

Tai vaihdetaan vedenkeitintä varten kehitellyn russakkaläpän prototyyppiin.

Rusakotkin ovat lisääntyneet viimeiseen kymmeneen vuoteen kaupunkialueella ainakin 700%. Sepelkyyhkyt 1700%.

Kuuluisia kuolemia käsittelevä blogi on edennyt kolmanteen osaan, jossa käsitellään Tommy Cooperia. Aikaisempiin osiin lisätietona, että Julle Ankanpää oli Mummo Ankan isoisä ja huomio tämän päivän Savon Sanomista, että prinsessa Diana olisi päässyt kuntavaaleissa omalta listaltaan läpi kaikissa muissa Ylä- Savon kunnissa, paitsi Iisalmessa. Iisalmessa oli päässyt läpi äänikuningattarena Keskustan, Kokoomuksen, Perussuomalaisten ja SDP:n listoilta.

Tommy Cooper oli brittiläinen koomikko ja taikuri, joka oli tunnettu fetissistään. Pohjois- Afrikan valtiot vuokrasivat osan autiomaistaan liittoutuneiden ja akselivaltojen välisiä sotatoimia varten toisen maailmansodan aikoihin. Näin varmistettiin luonto- ja kulttuuriarvojen säilyminen Euroopassa. Tommy oli mukana liitoutuneiden joukossa. Kerran hän unohti valtavaan tykistökeskitykseen lähtiessään kypäränsä hotellille. Hän osti paikalliselta, egyptiläiseltä katukauppiaalta fetissin ja sitä hän käytti koko loppusodan ajan ja sen jälkeenkin aina.

Tässä esimerkki tämän súositun taiteilijan taikashowsta:
https://www.youtube.com/watch?v=KHYnahPkJI8

Hän kuoli sydänkohtaukseen kesken suoran TV- lähetyksen. Kuolema oli näyttävä, koska Cooper oli ainakin yli 190 senttiä pitkä. Löytyy tubestakin.

6

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Russian vedenkeittimistä samovaareista niistä sähkökäyttösistä oon kuullu aiheutuvan vain sähköiskuja kuolemia. Jos samovaarin haluan itse haluan hiilellä käytettävän. Ei saa sähköiskuja vaan savuttaa kyllä mutta ei tapa. Ja teetähän sillä ei keitetä vaan vettä. Ja siinä ylhäällä taisi olla se paikka haudutuskannulle. Sitten väsättiin uunissa kurniekkaa.

      Cooperin muistan ja viimeisen näytöksenkin nähnyt. Fetsikö se fetissi yksi oli? Vai oliko muitakin?

      • Suomessa on vain sahtivaari! Ai hiilellä käytettävä samovaari sisätiloissa? Jos on pieni kämppä ja ikkuna ei ole auki, niin kuolee häkään. Moni on kuollut teltassa grillatessaankin.

        Miten satuitkin heräämään hellehorroksestasi sillä minuutilla, kun tuli puhe propellikäsistä tällä palstalla. Suosittelisin käyttämään aussie- hellehattua, siinä on ne korkit narujen päissä. En ole varma onko, mutta en koskaan ymmärtänyt niiden merkitystä.


      • roskapostirobotti1 kirjoitti:

        Suomessa on vain sahtivaari! Ai hiilellä käytettävä samovaari sisätiloissa? Jos on pieni kämppä ja ikkuna ei ole auki, niin kuolee häkään. Moni on kuollut teltassa grillatessaankin.

        Miten satuitkin heräämään hellehorroksestasi sillä minuutilla, kun tuli puhe propellikäsistä tällä palstalla. Suosittelisin käyttämään aussie- hellehattua, siinä on ne korkit narujen päissä. En ole varma onko, mutta en koskaan ymmärtänyt niiden merkitystä.

        Onhan asuttu savutorpissa, saunottu savusaunoissa ja kärytetty norttia sisätiloissa omissa kodeissa mikäs siitä hiilellä käytettävästä samovaarista pahan tekis? kun kerran muutenkin savustettu. Savusiikaa ja palvia savustettu.

        Niillä korkeilla tainnutetaan kärpäsiä. mutta suomessa on uusia hevospaarmoja joita oli tänäänkin kun kävin järvessä uimassa. Niitä ei niin vaan tainnuteta. Aina kun alko ympärillä pörrää niin sukellus.
        Niin ...pääsin vasta tänään uimaan kun noi hiljasetkin rantsut aina täynnä ihmisiä. Huomenna aikasin uudestaan niin on vielä vähemmä.


      • pervokki kirjoitti:

        Onhan asuttu savutorpissa, saunottu savusaunoissa ja kärytetty norttia sisätiloissa omissa kodeissa mikäs siitä hiilellä käytettävästä samovaarista pahan tekis? kun kerran muutenkin savustettu. Savusiikaa ja palvia savustettu.

        Niillä korkeilla tainnutetaan kärpäsiä. mutta suomessa on uusia hevospaarmoja joita oli tänäänkin kun kävin järvessä uimassa. Niitä ei niin vaan tainnuteta. Aina kun alko ympärillä pörrää niin sukellus.
        Niin ...pääsin vasta tänään uimaan kun noi hiljasetkin rantsut aina täynnä ihmisiä. Huomenna aikasin uudestaan niin on vielä vähemmä.

        Sehän on vanha konsti, että jos kämppä syttyy tuleen, niin ovet ja ikkunat auki, niin ei kuole häkään. Tuolla periaatteella savujutut toimii.

        Onko niissä samovaareissa se torakkaläppä vakiona. Ole kyllä sellaista hypistellyt, mutta siitä on aikaa, niin en muista. Pakkohan se on olla! Venäjähän on torakoille sama, kuin luvattu maa juutalaisille.


      • roskapostirobotti1 kirjoitti:

        Sehän on vanha konsti, että jos kämppä syttyy tuleen, niin ovet ja ikkunat auki, niin ei kuole häkään. Tuolla periaatteella savujutut toimii.

        Onko niissä samovaareissa se torakkaläppä vakiona. Ole kyllä sellaista hypistellyt, mutta siitä on aikaa, niin en muista. Pakkohan se on olla! Venäjähän on torakoille sama, kuin luvattu maa juutalaisille.

        Joo ilmasta vaan niin hyvin kämppä palaa.. EIKÄ SAVUTA.

        En tiedä torakkaläpistä mutta veijo vanamo kertoi Leningradissa ravintolassa työskelleenä että pikkubaboja tehdessä ja rusinoita käsitellessä rusahti russakoita kyllä. Mites se sen sanoikaan nätisti venäjäksi?? Hittoo.. no vot russhhakka tai jotain.


    • Anonyymi

      Oudoksi on mennyt. Menin katsastuttaan Nissan biiliänsä Keravan katsastustoimistolle.
      Kuskin puolen takalokarissa oli hiiren mentävä reikä.

      Katsastusmies laittoi hyljäten muka silläkin lisäperusteella, että yksi rengas oli silestone tyyppiä.
      Sanonpa vaan; oudoksi on mailmanmeno mennyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe