YKSIKIN KERTA RIITTÄÄ

Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta  Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:

"Mahdotontahan on auttaa niitä, jotka kerran ovat päässeet valoon, maistaneet taivaan lahjaa ja tulleet osallisiksi Pyhästä Hengestä,  nauttineet Jumalan hyvää sanaa ja kokeneet tulevan maailman voimia mutta luopuneet uskostaan. 

Ei heitä voi toistamiseen johdattaa kääntymykseen -- niitä, jotka nyt itse ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja nostavat hänet kaikkien pilkattavaksi!"

Sama kohtalo on niillä, jotka ovat vaikkapa vain kerran herjanneet Pyhää Henkeä Saatanaksi, narsistiksi, aivopieruksi jne.

"Mutta jos joku herjaa Pyhää Henkeä, hän ei saa ikinä anteeksi vaan on syypää ikuiseen syntiin."

Ei ole kahta ilman kolmatta:

"Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

"Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

Nämä koirat eivät ole eläimiä, vaan edellä mainittuja, Jumalan paaduttamia ihmisiä.

16

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tähän liittyy myös tämä Jeesuksen ilmoitus:

"Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä."

Tämä raatelu on täällä jokapäiväistä:

Pahus. Sivua ei löytynyt.

Tämän varmistamiseksi on keskusteluissa ilmoituslippu:

"Kun Totuuden tuli alkaa polttaa, ja on suuri vaaran, että kainalossa olevat päreetkin syttyvät palamaan, on oikea hetki heiluttaa ilmoituslippua.

Ystävä tulee, ja auttaa:

Pahus. Sunia ei löytynyt.

RAJU EKSYTYS TORJUTTU

Torjuin sunin eksytyksen!HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAKiäh kiäh .
      PoistatinTeuvon aloituksen.
      Nyt on ylläpidolla oikea linja harhaopettajien suhteen.
      Teinppyynnönpois
      Okkultismi (Aivopieru totuuden henki ) ei kuulu oikeille jumalanlapsille.
      Poistattakaa Teuvon aloitukset.
      Pystyn poistamaan Teuvon aloitukset.
      Poisperkele palstalta-
      Ne poistetaan kun tarpeeksi monta pyyntöä tulee.
      Poistatatte oikeasti perkeleen palstalta.
      Siksi kun kirjoitat valheita. Tein poistopyynnön.
      Veretön evankeliumi ei kuulu Raamattuun.
      Teuvo Suni on kukistettu.
      Devoit
      Niin kauan jatkan, kun tämä tapahtuu:
      "Hirvittävä on tämänkin ihmisen päivä
      Noutaja se tulee Teuvollekin.
      Porstuassasi kohta kolisee lähdön äänet.
      On aika tehdä valmisteluja.
      Katkera huutosi ei hyvää lupaa sinulle, vanhus.
      Siskonpoika tulee."

• Anonyymi

Tosi pienestä ne on ovat nuo asiat kiinni ja nykyään, kun noita viruksiakin on liikkeellä, on todellakin oltava varovaisia, niinhän sitä sanotaa, kun on väärässä paikassa ja väärään aikaan.

• Koronaa torjutaan rokotuksia.

Mutta Saatanan torjuntaan ei rokouksia ole, koska se asustaa Paratiisin herätyskokouksen seurauksena jokaiseen maailmaan syntyneen ihmisen lihassa. Ainu torjunta on jokaisen ihmisen tehtävä itse.

"Jeesus sanoi: "Varokaa, ettei teitä johdeta harhaan. Monet tulevat esiintymään minun nimelläni. He sanovat: 'Minä se olen', ja: 'Aika on tullut.' Mutta älkää lähtekö heidän peräänsä. "

Jo yli 130 erihenkistä lahkojohtajaa on tähänkin maahan tullut, ja jokaiselle on omat perässä kulkijansa ja heidän palkan maksajansa.

• Nostetaan esille, jälleen kerran.

• Mistä tämä johtuu?

Luettu 84 kerta, ei yhtään herjausta.

• Anonyymi

Hellin kurjaus?

• Anonyymi

Tämän löysin puskasta 45.

• KIITOS etsijälle.

• TeuvoSuni kirjoitti:

KIITOS etsijälle.

Aloita alusta.

• Löytyi puskasta 36

• Yksikin vihapuhe ja valehtelu veljestä, tekee ihmisestä murhaajan:

"Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa."

• Järjttönä puhetta.

• "Järjttönä"

Minulla ei ole Saatanan sanakirjaa Anonyymeille.

• Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

"Järjttönä"

Minulla ei ole Saatanan sanakirjaa Anonyymeille.

Mutta sellainen sinulla on jokaiselle muulle elämäsi asialle?`
        ÄLÄ kiroile aina
        mene ulos
        hanki harrastus
        katso Hunkseja

Osanotto läheisille ja kavereille joka tuollaista hapannaamaa joutuu kestämään
        jos sinulla on perhettä

• Anonyymi

Sinä sanot suoraa lainausta Jeesuksen sanoista "järjetöntä puhetta"

• Anonyymi

Amen
      Poistoon pistin sen

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Monen päivän Marttiinan ja Hannun erospekulaatiot meni hukkaan

Tunnen suurta vahingoniloa että te suurimmat ja fanaattisimmat Mara vihaajat olette täällä antikliimaksissa viettäneet monta kesäpäivää iloiten heidän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      2553
    2. Tarvitsen sinua

Mies. Ja sinä tiedät sen.
      Ikävä
      92
      1425
    3. Cowboy Pikkarainen

Mitä toi sen cowboy insta video tarkoittaa..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1413
    4. Toivottavasti Martina antaa Hannulle vielä toisen mahdollisuuden

Martina lähti reissuun varmasti myös selvittämään omia ajatuksiaan ja tunteitaan. Reissun jälkeen ehkä sitten päättää, miten suhteen käy. Toivottavast
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1080
    5. Luksusrouva hotellissa jo

Siellä se Sohvi Bambin kanssa hotellissa taas pyörii. Lemppasiko Stefu taas rouvan ja laukut kahdella kierteellä kerien ulkoruokintaan?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1004
    6. Tiedoksi nainen,

Minulle ei ole koskaan annettu pakkeja, tästä lähdetään ......
      Ikävä
      83
      935
    7. Hannu festareilla, Martina paniikissa Marbellassa

Vanhalle Maralle taisi tulla hätä kun Hannu festareilla eikä yksin kotona itkemässä, piti alkaa mielisteleen Möllille ja vielä ihan julkisesti -nolo!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      887
    8. Maran ruho ihan loppu

Mut silti jaksaa laittaa videota storyyn. Ihme ettei laittanut et oli niin siisti pyörälenkki.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      884
    9. Tuomo Ylipulli kuollut

Aika vähälle jäänyt huomio, oli vasta 56v. Mikähän sairaus lie ollut, eipähän se sivullisille kuulu, ihmetyttää vaan nämä urheilijoiden kuolemat niin
      Maailman menoa
      32
      841
    10. Martinan valkopesu taas

Lukee tätä palstaa. Ei ollut mitenkään suunnittelut reissua, eli lähti ex tempore. Täällä kirjoiteltu miksei koskaan tee mitään lastensa kanssa. Nyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      781
    Aihe