Puolet aspergilloosin saaneista koronapotilaista tehohoidossa kuolee.
Kannattaa joo olla koronadenialisti ja uskoa kaikenmaailman hörhöyksiä. Tämäkin riskinä.
Koronatehohoitopotilailla myös sieni-infektio
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Serkkuni joka on vain 52-vuotias menetti pippelinsä koronarokotteen vuoksi. Pippeliin oli muodostunut veritulppa parin päivän kuluttua rokotteen ottamisesta.
Vietiin sitten teholle ja oli lähellä ettei henki mennyt. Pippeli oli ehtinyt mennä kuolioon, ja se piti sahata pois.
Itse kerkisin ottaa jo ensimmäisen rokotteen reilu kuukausi sitten, mutta vähän arveluttaa nyt tehostusannoksen ottamnen, koska sen kerrotaan aiheuttavan enemmän oireita. - Anonyymi
Sellaista ne rokoteviritelmät aiheuttaa.
Ei pitäisi kuvitella olevansa niin viisas, että pystyy käpälöimään ihmisen elimistöä jollain omatekoisilla litkuilla ja selviämään siitä ilman seurauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739