Miksi ette herjaa OMIA NARSISTEJA
Kun he komeissa viitoissaan, isot ristit kaulassaan, paimensauvat käsisään ja pannumyssyt päässään, rosvojen luolien karsinoissa valkopukuisten pappiensa kanssa hiippailevat.
Kuten kirjoitettu on:
"Ne ovat kuin linnunpelättimet kurkkumaalla, eivät ne osaa puhua. Ne eivät pysty liikkumaan itse, niitä täytyy kantaa paikasta toiseen. Älkää pelätkö niitä, eivät ne tee teille pahaa, mutta ei niistä apuakaan ole."
Heillä on valmiiksi kirjotetut tekstit kirkkokäsikirjoissa, joten sama usko säilyy sukupolvesta toiseen. Jeesuksen käskyt ei enää heitä koske.
Saatan tarjosi noita rättejä Jeesuksellekin:
"Vielä Paholainen vei Jeesuksen hyvin korkealle vuorelle, näytti hänelle maailman kaikki valtakunnat ja niiden loiston ja sanoi:
"Kaiken tämän minä annan sinulle, jos polvistut eteeni ja kumarrat minua."
Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, Saatana! On kirjoitettu: 'Herraa, Jumalaasi, sinun tulee kunnioittaa ja ainoastaan häntä palvella.'"
Kun Jeesus ei suostunut, Saatana sai palvelijansa hänet tappamaan, pois hänen suurten suunnitelmien tieltä.
Kun Jumalan Poika oli poistunut Saatanan valtakunnasta.
Sai paavi Vatikaaninsa.
Piispat tuomiokirkkonsa.
Papit rukoushuoneensa ja telttamajansa.
Ja Katulähetyskin katunsa.
Jopa Kotikuuslainenkin oman kuusensa.
PAHUS. SIVUA EI LÖYTYNYT.
7
61
Vastaukset
Tässä on suurin syy siihen, miksi Saatanat eivät herjaa Saatanoita:
"Jos Saatana ajaa ulos Saatanan, silloin se on noussut itseään vastaan.
Kuinka sen valtakunta silloin voi pysyä koossa?"Aloita alusta.
- Anonyymi
Ok. Ilmoitin avauksiasi poistoon
- Anonyymi
Teuvolle tiedoksi vaikka olet muslimi niin ryövärien luola mikä Raamatussa oli 2000 vuotta sitten Israelissa ollut temppelivuoren temppeli mihin oli tuotu myyntiin tavaraa ja eläimiä . Se ei siis ole mikään Rooman kristittyjen rukoushuone vaan oli siihen aikaan Israelin temppelivuorella oleva rakennus . Älkää vääristelkö. Älä sano väärää todistusta .
Muslimeille on omien rosvojen luolat.
Kristityillä omansa.
'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."- Anonyymi
TeuvoSuni kirjoitti:
Muslimeille on omien rosvojen luolat.
Kristityillä omansa.
'Minun huoneeni on oleva rukouksen huone.' Mutta te olette tehneet siitä rosvojen luolan."Löytyykö siihen kaukosäädin. Vastausta odotetaan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009