Toyotan uskomaton ylivoimaisuus

Anonyymi

saa trollit uikuttamaan kuin kulit joiden varpaiden välissä on karkeaa hiekkaa. Toyota on ylivoimainen, tottukaa siihen.

48

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Antero hipsi pusikossa ..kaljaloota kainalossa,.. kuuli kummaa rapinaa, Tero hieroi Toyotaa.

    • Anonyymi

      Tänään seurasin oikein toyota kuskija kaikki järestään 70v näitä juuri TOYOTA MYYJÄ KUSETTAA EIHÄN NUORET OSTA RUOSTUVAA LOOTAA NE YMMÄRTÄÄ AUTOJEN PÄÄLLE.ARG OLEN PUHUNU MORJENS.

      • Anonyymi

        Tänään seurasin oikein toyota kuskija kaikki järestään 70v näitä juuri TOYOTA MYYJÄ KUSETTAA EIHÄN NUORET OSTA RUOSTUVAA LOOTAA NE YMMÄRTÄÄ AUTOJEN PÄÄLLE.ARG OLEN PUHUNU MORJENS.

        *******

        Kerrohan minulle, mitä vikaa on siinä, että me monet Tojota-miehet olemme jo aika vanhoja. Ei korkea ikä ole mikään rasite, jos ajatukset vain ovat oikeat.

        Nuorena ja hurjana minäkin vannoin saksalaisten premiumautojen nimiin, mutta sitten havaitsin, että olinkin pahasti harhateillä. Aluksi tuntui jotenkin turhauttavalta todeta, että tavalliselle kansalle tarkoitettu vaatimaton Tojota onkin joka suhteessa laadukkaampi ja toimivampi ajopeli kuin saksalaiset premiumromut. Nyt minulla on ikää melkein 80 vuotta, ja ajelen edelleenkin laadukkaalla ja varmatoimisella hybridi-Tojotalla, koska sen voimalinja edustaa vieläkin automaailman ehdotonta huippua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään seurasin oikein toyota kuskija kaikki järestään 70v näitä juuri TOYOTA MYYJÄ KUSETTAA EIHÄN NUORET OSTA RUOSTUVAA LOOTAA NE YMMÄRTÄÄ AUTOJEN PÄÄLLE.ARG OLEN PUHUNU MORJENS.

        *******

        Kerrohan minulle, mitä vikaa on siinä, että me monet Tojota-miehet olemme jo aika vanhoja. Ei korkea ikä ole mikään rasite, jos ajatukset vain ovat oikeat.

        Nuorena ja hurjana minäkin vannoin saksalaisten premiumautojen nimiin, mutta sitten havaitsin, että olinkin pahasti harhateillä. Aluksi tuntui jotenkin turhauttavalta todeta, että tavalliselle kansalle tarkoitettu vaatimaton Tojota onkin joka suhteessa laadukkaampi ja toimivampi ajopeli kuin saksalaiset premiumromut. Nyt minulla on ikää melkein 80 vuotta, ja ajelen edelleenkin laadukkaalla ja varmatoimisella hybridi-Tojotalla, koska sen voimalinja edustaa vieläkin automaailman ehdotonta huippua.

        Sinä juuri sinä kuulut niihin jotka ei aja koskaan muulla kuin sillä umpi surkealla toyotalla.SINÄ OLET EDELEEN PAHASTI HARHATEILLÄ AJAESSASI TURKKILAISELLA PASKALLA. HYBRIDI TOYOTALLA BENSALLA TEHDÄÄN SÄHKÖÄ KUSETUSTA HAAAAAAAAAAAAAAAAAA. KERRO TODISTA MITEN VOIMALINJA EDUSTAA HUIPPUA.TOYOTAN VOIMALINJA ON NAURETAVAA PASKAA .JOTA TOYOTA EI EDES KEHITTÄNY 25VUOTEEN.MUUT MENEE EDELLÄ IKUISUUDEN.TOYOTA RÄMPII JA YRITTÄÄ KUSETTAA MYÖS SINUA ÖMAPÖIKA .ARG OLEN PUHUNU MORJENS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä juuri sinä kuulut niihin jotka ei aja koskaan muulla kuin sillä umpi surkealla toyotalla.SINÄ OLET EDELEEN PAHASTI HARHATEILLÄ AJAESSASI TURKKILAISELLA PASKALLA. HYBRIDI TOYOTALLA BENSALLA TEHDÄÄN SÄHKÖÄ KUSETUSTA HAAAAAAAAAAAAAAAAAA. KERRO TODISTA MITEN VOIMALINJA EDUSTAA HUIPPUA.TOYOTAN VOIMALINJA ON NAURETAVAA PASKAA .JOTA TOYOTA EI EDES KEHITTÄNY 25VUOTEEN.MUUT MENEE EDELLÄ IKUISUUDEN.TOYOTA RÄMPII JA YRITTÄÄ KUSETTAA MYÖS SINUA ÖMAPÖIKA .ARG OLEN PUHUNU MORJENS.

        Katsopas uudelleen missä Suomeen tuotavat Toyotat valmistetaan äläkä valehtele:

        https://flockler.com/thumbs/sites/1076/infografiikka-bc88f307-b7ff-44a9-94ea-751634b5ee26_s1800x0_q80_noupscale.jpg


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä juuri sinä kuulut niihin jotka ei aja koskaan muulla kuin sillä umpi surkealla toyotalla.SINÄ OLET EDELEEN PAHASTI HARHATEILLÄ AJAESSASI TURKKILAISELLA PASKALLA. HYBRIDI TOYOTALLA BENSALLA TEHDÄÄN SÄHKÖÄ KUSETUSTA HAAAAAAAAAAAAAAAAAA. KERRO TODISTA MITEN VOIMALINJA EDUSTAA HUIPPUA.TOYOTAN VOIMALINJA ON NAURETAVAA PASKAA .JOTA TOYOTA EI EDES KEHITTÄNY 25VUOTEEN.MUUT MENEE EDELLÄ IKUISUUDEN.TOYOTA RÄMPII JA YRITTÄÄ KUSETTAA MYÖS SINUA ÖMAPÖIKA .ARG OLEN PUHUNU MORJENS.

        Jokaisessa toyotan koeajossa lukee HYVÄÄ: Voimalinja. Katsopas tuokin asia uudelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä juuri sinä kuulut niihin jotka ei aja koskaan muulla kuin sillä umpi surkealla toyotalla.SINÄ OLET EDELEEN PAHASTI HARHATEILLÄ AJAESSASI TURKKILAISELLA PASKALLA. HYBRIDI TOYOTALLA BENSALLA TEHDÄÄN SÄHKÖÄ KUSETUSTA HAAAAAAAAAAAAAAAAAA. KERRO TODISTA MITEN VOIMALINJA EDUSTAA HUIPPUA.TOYOTAN VOIMALINJA ON NAURETAVAA PASKAA .JOTA TOYOTA EI EDES KEHITTÄNY 25VUOTEEN.MUUT MENEE EDELLÄ IKUISUUDEN.TOYOTA RÄMPII JA YRITTÄÄ KUSETTAA MYÖS SINUA ÖMAPÖIKA .ARG OLEN PUHUNU MORJENS.

        Voima linjaa kehutaan tässäkin:

        Hyvää: voimalinja, kulutus, mittaristo, vaivattomuus.

        https://moottori.fi/ajoneuvot/jutut/koeajo-perusvarma-mokkiteiden-taltuttaja-toyota-corolla-trek/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisessa toyotan koeajossa lukee HYVÄÄ: Voimalinja. Katsopas tuokin asia uudelleen.

        Älä valehtele.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Onhan se säälittävää, että joku saa kiksejä kun voi härnätä jollain asialla josta ei edes oikein tajua tai hyödy mitään, eikö vaan.
      Ei voi pojalla olla asiat kovin hyvällä mallilla.

      • Anonyymi

        Toyotan uskomaton ylivoimaisuus saa trollit uikuttamaan kuin kulit joiden varpaiden välissä on karkeaa hiekkaa. Toyota on ylivoimainen, tottukaa siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan uskomaton ylivoimaisuus saa trollit uikuttamaan kuin kulit joiden varpaiden välissä on karkeaa hiekkaa. Toyota on ylivoimainen, tottukaa siihen.

        Toyotan ylivoimainen ruostuminen saa JÄRKI IHMISET OSTAMAAN MUUTA EI RUOSTUVAA TOYOTAA.MISSÄ TOYOTA ON YLIVOIMAINEN KERRO.SIINÄKÖ ETTÄ AUTOT RUOSTEESSA JO TEHTAALLA.VAI SIITÄ ETTEI OSAA RAKENTAA KESTÄVIÄ DIISELIÄ BMV APUUUUN PIKKU BENSATURBOT EI ONNISTU TOYOTALTA ONKO TOYOTA YLPEÄ OMAPOIKA SIITÄ TAAS BMW TULI JA RAKENSI TÄLLE SURKEALLE TOYOTALLE TOIMIVAT MOOTORIT.MORJENS PELLE OMAPOIKA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan ylivoimainen ruostuminen saa JÄRKI IHMISET OSTAMAAN MUUTA EI RUOSTUVAA TOYOTAA.MISSÄ TOYOTA ON YLIVOIMAINEN KERRO.SIINÄKÖ ETTÄ AUTOT RUOSTEESSA JO TEHTAALLA.VAI SIITÄ ETTEI OSAA RAKENTAA KESTÄVIÄ DIISELIÄ BMV APUUUUN PIKKU BENSATURBOT EI ONNISTU TOYOTALTA ONKO TOYOTA YLPEÄ OMAPOIKA SIITÄ TAAS BMW TULI JA RAKENSI TÄLLE SURKEALLE TOYOTALLE TOIMIVAT MOOTORIT.MORJENS PELLE OMAPOIKA.

        Tämä kertoo jokaiselle, että Toyota ei ruostu.

        http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201803272200839797_oa.shtml


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan ylivoimainen ruostuminen saa JÄRKI IHMISET OSTAMAAN MUUTA EI RUOSTUVAA TOYOTAA.MISSÄ TOYOTA ON YLIVOIMAINEN KERRO.SIINÄKÖ ETTÄ AUTOT RUOSTEESSA JO TEHTAALLA.VAI SIITÄ ETTEI OSAA RAKENTAA KESTÄVIÄ DIISELIÄ BMV APUUUUN PIKKU BENSATURBOT EI ONNISTU TOYOTALTA ONKO TOYOTA YLPEÄ OMAPOIKA SIITÄ TAAS BMW TULI JA RAKENSI TÄLLE SURKEALLE TOYOTALLE TOIMIVAT MOOTORIT.MORJENS PELLE OMAPOIKA.

        Asia on aivan toisinpäin BMW osti Toyotalta hybridiosaamista.

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001758944.html

        Toyota ei valmista enää museoautoja eli autoja joissa on dieselmoottori. Ei ole vuoden 2018 jälkeen valmistanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan ylivoimainen ruostuminen saa JÄRKI IHMISET OSTAMAAN MUUTA EI RUOSTUVAA TOYOTAA.MISSÄ TOYOTA ON YLIVOIMAINEN KERRO.SIINÄKÖ ETTÄ AUTOT RUOSTEESSA JO TEHTAALLA.VAI SIITÄ ETTEI OSAA RAKENTAA KESTÄVIÄ DIISELIÄ BMV APUUUUN PIKKU BENSATURBOT EI ONNISTU TOYOTALTA ONKO TOYOTA YLPEÄ OMAPOIKA SIITÄ TAAS BMW TULI JA RAKENSI TÄLLE SURKEALLE TOYOTALLE TOIMIVAT MOOTORIT.MORJENS PELLE OMAPOIKA.

        Pikkuturbojen valmistus on lopetettu. koska niiden päästöarvot olivat todella korkeat.

        https://www.is.fi/autot/art-2000001931076.html


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kertoo jokaiselle, että Toyota ei ruostu.

        http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201803272200839797_oa.shtml

        Miettikää toyota omapoju latasi iltalehti kertoo toyotan ruostumisesta onko tämä luotettavaa no ei todellakaan.herää omapoika kerro jotain faktoja joita sinulla ei ole arg olen puhunu morjens oma poju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asia on aivan toisinpäin BMW osti Toyotalta hybridiosaamista.

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001758944.html

        Toyota ei valmista enää museoautoja eli autoja joissa on dieselmoottori. Ei ole vuoden 2018 jälkeen valmistanut.

        Itse asiassa BMW käyttää joissakin malleissa samanlaista tekniikkaa, kuin Toyotan plugareissa. Poltto- ja sähkömoottorit yhdistetään samaan vaihteistoon, aivan kutenToyotassa. Toisissa taas poltto- ja sähkömoottorit on yhdistetty vain sähköisesti mahdollistaen nelivedoin. Perusbensahybridejä BMW:llä ei ole ainuttakaan, kuten ei Toyotalla omaa sähköautoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa BMW käyttää joissakin malleissa samanlaista tekniikkaa, kuin Toyotan plugareissa. Poltto- ja sähkömoottorit yhdistetään samaan vaihteistoon, aivan kutenToyotassa. Toisissa taas poltto- ja sähkömoottorit on yhdistetty vain sähköisesti mahdollistaen nelivedoin. Perusbensahybridejä BMW:llä ei ole ainuttakaan, kuten ei Toyotalla omaa sähköautoa.

        Mikä on perusbensahybridi? Onko se Toyotan tapaan toimiva bensalla ladattava muka sähköauto? BMW mallistosta löytyy kevythybridi Plug-in hybridi ja sähköautot.
        Mikä hybridi tyyppi on perusbensahybridi?

        katso vaikka tuolta:
        https://www.bmw.fi/fi/aiheet/tuotteet-tarjoukset/sähköautot/kevythybridit.html


    • Anonyymi

      Kovin kehnosti Toyota pärjää vertailuissa ja testeissä, se on niin noloa.

      • Anonyymi

        Onko joku pakottanut sinut ostamaan tojottimen?

        Aika moni on sellaisen ostanut itselleen, ei testiä varten.


        Minä kokeilin 3 vuota talvitestin voittanutta konsernilaista. Ei vakuuttanut vaikka talviominaisuudet oli kyllä hyvät. Autona ei sitten ollutkaan.


      • Anonyymi

        Kovin kehnosti Toyota pärjää vertailuissa ja testeissä, se on niin noloa.

        *****

        Ei Tojotan tehdasta eikä maahantuojaa kiinnosta pätkääkään se, miten testiauto pärjää epäpätevien autotoimittajien koeajossa. Maahantuoja joutuu antamaan ehjän auton toimittajille testattavaksi aivan ilmaiseksi, joten siitähän aiheutuu vain turhia kustannuksia, ja voivathan taitamattomat toimittajat jopa rikkoa auton. Maahantuojaa kiinnostaa paljon enemmn se, että kesäkuussakin viisaat ihmiset ostivat kaikkiaan 1488 hybridi-Tojotaa. Niistä kilahti kassaan melkoisesti rahaa, ja sillähän se autotehdaskin elää.


    • Anonyymi

      Missä suhteessa se Toyota on ylivoimainen? En vaan keksi mitään.

      • Anonyymi

        Toyota on ylivoimainen RUOSTUMISESSA,JA VÄÄRISTELEMÄSSÄ ASIOITA.MORJENS PELLET.


    • Anonyymi

      Ostakaa kunnon länsiauto. Minä ostin peugeot 2008 ja toyotalle sanon no no. Eihän itäautolla kehtaa nuorimies ajaa. Eihän?

      • Anonyymi

        Fiatin jälkeen toiseksi resuin auto. Peogeot tunnetaan juuri sellaisena Suomessa.


    • Anonyymi

      Tässä Toyota huippumallia yritetään tehdä sellaiseksi et siinä voi kuunnella musiikkia.
      Arvatkaa kuinka paljon "vaimennusmattoa" kuluu?
      No paljon! https://www.youtube.com/watch?v=FKC-j5DWGdI

      Ei tossa muute mitää mut kyseessä on se HUIPPUMALLI!
      Ai nii eihä Toyota tee ns huippumalleja omalla nimellään.
      mielestäni autotehdas tekee vain yhdellä nimellä autoja jos se on luotettava ja seisoo tuotteidensa takana. Toyota vain piilottelee ongelmia ja muka korjaa ja korvaa jotain vikoja. Mutta todellisuudessa suurin osa vioista jää korjaamatta ja korvauksia maksetaan vasta kun on taisteltu oikeudessa. Se on aina ollut Toyotan tyyli ja se ei ole muuttunut ihinkään.

      • Anonyymi

        mielenkiintoista et Toyotan kauittimet on jo uudessa autossa kosteusvaurioituneet!
        Siinä se laatu taas näkyy.


    • Anonyymi

      Antero hipsi pusikossa ..kaljaloota kainalossa,.. kuuli kummaa rapinaa, Tero hieroi Toyotaa....

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pahasti haavoittunut huutaa isoin kirjaimin taistelukentällä.

      • Anonyymi

        Pahasti haavoittunut huutaa isoin kirjaimin taistelukentällä.

        *********

        Tälle hitaammalle trollipojulle on kaikkein vaikeinta hyväksyä se, ettei hänen pääkoppansa heikko lataus millään riitä tasavertaiseen väittelyyn meidän nopeampiälyisten Tojota-miesten kanssa. Kanveesiinhan silloin aina kellahtaa, kun ymmärrys on heikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahasti haavoittunut huutaa isoin kirjaimin taistelukentällä.

        *********

        Tälle hitaammalle trollipojulle on kaikkein vaikeinta hyväksyä se, ettei hänen pääkoppansa heikko lataus millään riitä tasavertaiseen väittelyyn meidän nopeampiälyisten Tojota-miesten kanssa. Kanveesiinhan silloin aina kellahtaa, kun ymmärrys on heikko.

        Eipä se huonoilla hoksottimilla varustetun trollipojan osa ole kadehdittava. Toyotan kannattajat saavat aina liian helpolla selkävoiton.

        Tämä tietysti näkyy myyntitilastoissakin, sillä eihän kukaan osta autoa, jota kehuvat sellaiset vähän hitaammat tyypit. Suuri yleisö haluaa samaistua nokkeliin Toyota-miehiin, ja niinpä he käyvät tilaamassa itselleen uuden hybridi-Tojotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se huonoilla hoksottimilla varustetun trollipojan osa ole kadehdittava. Toyotan kannattajat saavat aina liian helpolla selkävoiton.

        Tämä tietysti näkyy myyntitilastoissakin, sillä eihän kukaan osta autoa, jota kehuvat sellaiset vähän hitaammat tyypit. Suuri yleisö haluaa samaistua nokkeliin Toyota-miehiin, ja niinpä he käyvät tilaamassa itselleen uuden hybridi-Tojotan.

        Ostin Toyotan, nimeni on Tero ja olen lähes nero, minulla on älykkäät aivot, skodisteille jää vain kateuden raivot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin Toyotan, nimeni on Tero ja olen lähes nero, minulla on älykkäät aivot, skodisteille jää vain kateuden raivot.

        Tojota-Terot ovat niin höveleitä miehiä, että he haluavat laittaa kanveesiin lyödyn VAG-miehenkin hyvään nukkuma-asentoon. Taas Tojota sai lisää asiakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojota-Terot ovat niin höveleitä miehiä, että he haluavat laittaa kanveesiin lyödyn VAG-miehenkin hyvään nukkuma-asentoon. Taas Tojota sai lisää asiakkaita.

        Todella mukavia miehiä nämä Tojotaa mollaavat VAG-asiantuntijat. Eivät edes kuorsaa kanveesissa maatessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin Toyotan, nimeni on Tero ja olen lähes nero, minulla on älykkäät aivot, skodisteille jää vain kateuden raivot.

        No ei kyllä Toyotasta voi olla kateellinen. Ihan mahdoton ajatus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kyllä Toyotasta voi olla kateellinen. Ihan mahdoton ajatus.

        VAG-asiantuntijat uneksivatkin pitkään kanveesilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VAG-asiantuntijat uneksivatkin pitkään kanveesilla.

        Onko helle jo pehmentänyt pääsi ilmastoimattomassa Tojossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko helle jo pehmentänyt pääsi ilmastoimattomassa Tojossa?

        Hybridi-Tojotassa ilmastointi toimii hyvin, vaikka polttomoottori ei ole käynnissäkään, sillä kompressori toimii sähköllä.


    • Anonyymi

      Ajaja te vain sillä unelma Toyotallanne mie ajan Mersulla.

      • Anonyymi

        Vilunkivakinisteille olisi terveellistä k-mauton järjestää kärsimysviikolle kerran kuussa terapiapäivä mielialan nostattamiseksi


    • Anonyymi

      Minä ostin Peugeotin. Mitäs tojoterot siihen sanoo. Ainakin mulla on länsiauto mitä tojoteroilla ei oo 😀👍

      • Anonyymi

        Kaikilla Tojo-Teroilla on toimiva auto.


    • Anonyymi

      On se kumma juttu, että Tojotan normaali myyntimenestys saa koko VAG-leirin täysin sekaisin. Poijilla näyttää kestävän useita päiviä palautua tästä järkyttävästä tapahtumasta. Kuukauden päästä seuraa taas uusi tyrmäävä isku, joten eipä ole kiihkomielisen VAG-miehen elämä helppoa.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe