Voi, miten hyvin sopii palstamme valheprofeettaan!

Anonyymi

Matt 7:15 Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.
16 Heidän hedelmistään te tunnette heidät. Eihän orjantappuroista koota viinirypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita?
17 Näin jokainen hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, mutta huono puu tekee pahoja hedelmiä.
18 Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä.
19 Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, hakataan pois ja heitetään tuleen.
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

4

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä oikeita profeettoja ole koskaan ollutkaan. Satusetiä ja huijareita vaan.

• Anonyymi

Ei tietenkään. Pitäisi se jokaisen tajuta, ettei satojen vuosien päästä tapahtuvia asiota kukaan voi arvata. Kolmen päivän sääennuste sattuu usein suunnilleen kohdalleen.

• Anonyymi

No tulihan sieltä odottamani kommentti raamattua vastaan.... eli tämä pride-maalaus ja tekstit, onnittelut tästä... poimii rusinat pullasta on osuva ilmaus... lisää tätä sorttia tähän maailmaan...

• Anonyymi

Niinpä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. RIP. Tyksin sairaanhoitaja menehtyi.

36 v perusterve Tyksin sairaanhoitaja menehtyi vähän toisen koronarokotteen saatuaan. Ruumiinavausraportti aika karsea. Sisko kertoo asiasta. Ilkkujil
      Maailman menoa
      508
      12311
    2. Pääministerin edustussänky?

Helsinkiläisessä puusepänliikkeessä teetetty, tammesta tehty sänky, sängynpäädyt ja senkki ilman patjaa maksoivat 6 553 euroa. Kansliasta oli kerrott
      Maailman menoa
      416
      1738
    3. Millaisen siivun Stefun rahasta Sofia saa laukkuina ja vaatteina?

Pitihän se arvata, että Stefu on saanut lisää rahaa kun on ”rakkautta” ilmassa ollut viime päivinä😄 https://www.seiska.fi/kotimaa/stefan-therman-nost
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      1570
    4. Stefun ilme, kun Sofia huomaa Burberryn liikkeen

Ihanasti Sofia ottanut instastoryynsa mukaan Stefun pelästyneen ilmeen. Taitaa miettiä, kuinka pitkään osingot riittävät…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1077
    5. Sormus ostettu Tallinnasta?

Tallinnassa käyty korukaupoilla (S&S). Jokohan sormus ostettu..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      952
    6. Nikokin nauraa Sofian ikävälle

https://www.seiska.fi/kotimaa/niko-ranta-aho-sai-kuulla-sofia-belorfin-rajusta-piikittelysta-tvssa-paljonkertova-reaktio Mutta nainen ei vaan älyä hä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      949
    7. Mikä voisi olla todennäköisin paikka

Missä kohtaisimme sattumalta tällä viikolla? Milloin, päivällä, illalla?
      Ikävä
      79
      887
    8. Onko Maralla rahat loppu

Elkö ole varaa ottaa remppamiestä vaan Pikkarainen joutuu maalaamaan. Vitsi mikä teatteri video taas. Vaimo katsoo kun mä maalaan. En kestä, mut ei mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      884
    9. Nyt lahoilla korona kun piti tammerfesteille änkeä

Otsikko kertoo kaiken oleellisen. Lahot ei välitä mistään mitään...
      Parkano
      12
      747
    Aihe