Partiolainen on "aina valmis"...

9

100

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minutkin pistettiin nassikkana partiolaiseksi. Meitä poikia sanottiin kolkkapojiksi ja likkoja tontuiksi. Siksi kai tyttöjä ei montaa ollut.
      Piirrettiin Suomen lippuja ja todellakin opeteltiin solmujen tekoa. Meille ei kerrottu miksi niitä piti harjoitella.

Kaikki oli tosi tylsää ja lopetin siellä käynnin. Vanhempani eivät syitä lopettamiseeni sen kummemmin tivannut.

• Anonyymi

Olisit nyt käynyt vähän kauemmin että olisit oppinut miten teet itsellesi "kravatin" niin meidän ei tarvitsisi kärsiä.

Kekin kirjoittelut alkaa muistuttamaan entistä enemmän Nasu-Marttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit nyt käynyt vähän kauemmin että olisit oppinut miten teet itsellesi "kravatin" niin meidän ei tarvitsisi kärsiä.

Kekin kirjoittelut alkaa muistuttamaan entistä enemmän Nasu-Marttaa.

Oisko ne yks ja sama henkilö?

• Anonyymi kirjoitti:

Oisko ne yks ja sama henkilö?

Persekärpänen heittäytyi uteliaaksi.

Meillä on hra kekek-kekekin kanssa monia asioita joiden kanssa ajatuksemme ovat yhdensuuntaisia.
        Erimielisyytemme annamme myös näkyä.

• Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

Meillä on hra kekek-kekekin kanssa monia asioita joiden kanssa ajatuksemme ovat yhdensuuntaisia.

Ihminenhän omaa uusia ilmaisutyylejä niin voihan se olla että kirjoitustyylit alkaa muistuttaa toisiaan. Nasumartta on tuonut palstalle useita tyylejä kuten linkityksen eri sivustoille. Ei sellaista vaikka viisi vuotta sitten ollut kenelläkään muulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihminenhän omaa uusia ilmaisutyylejä niin voihan se olla että kirjoitustyylit alkaa muistuttaa toisiaan. Nasumartta on tuonut palstalle useita tyylejä kuten linkityksen eri sivustoille. Ei sellaista vaikka viisi vuotta sitten ollut kenelläkään muulla.

Ameijakin on kiinnostunut asiasta sillä auto kuului eräälle armeijan kapiaiselle. Tuli mieleen kun luin tuota aloitusta ettei se varastettu auto vaan sinun ollut kun entinen armeijalainen olet tai jonkun sun tuttus. Se kuulema vietiin Tampereelta, mutta sinähän asut Hesassa, joten unohda koko juttu.

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17026703/everstin-mielipide#comment-108889129

• Anonyymi

Eli se kun olit partiossa selittää miksi olet käynyt thaikuissa lady poikien luona?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli, en tiedä mitä palstaa sä oot lukenut sitten aiemmin, olisko jotain Mandelaa tai muuta?

• Anonyymi
        martta98 kirjoitti:

Ja "perskärpäshöhlältä" taas kerran loppuivat argumentit, joten piti alkaa pilkkaamaan toisia kirjoittajia. Todella aikuismaista käytöstä! No, jos julkisesti haluat tehdä itsestäsi idiootin, ei minulla ole keinoa sitä estää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4211
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      501
      2345
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1861
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1484
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1456
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1234
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      737
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe