pitkän virkkeen?: "On selvää, että yöbussissa menen istumaan mahdollisimman taakse, jotta saan painettua stop-nappia ennen omaa pysäkkiäni niin, ettei joku epäilyttävän oloinen mies saa siitä ideaa jäädä samalla pois kyydistä."
Naisten ahdistelu: miten ymmärrät tämän
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Selvää pässinlihaahan tuon virkkeen merkitys on jokaiselle joka on bussissa ollut.
- Anonyymi
Sitten olisikin ollut helppo kertoa, eikä laittaa tuollaista tyhjää kommenttia...
- Anonyymi
Liikaa wierdoja ja runkkareita liikenteessä.
Sama ongelma voi olla myös miehillä.
Huumehörhöjä ja väkivaltaisia sekopää hulluja riittää julkisissa, ainakin huonoilla alueilla.
Kokoajan saa olla varuillaan myös metroissa. - Anonyymi
No voi kammo, mikä elämä.
Hän siis haluaa painaa nappia salaa, jottei joku creepy stalkkeri huomaa, että hän on jäämässä pois ja rupea seuraamaan.
No mulle ei ole ikinä käynyt noin. Vaikka olen kyllä ihan kaunis ja viehättävä nainen. Ei ole tullut stalkkereita perään vaikka joskus olen pelännytkin. - Anonyymi
Sen virkkeen otin tästä jutusta:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-nyt-on-aika-kitkea-naisviha-yhteiskunnasta-ja-on-sinunkin-velvollisuutesi-tehda-jotain/8094640#gs.5en6wz - Anonyymi
Pitäisikö tarkastella syytä, ennen kuin ratkotaan seurauksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä881815Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2911458Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751359- 58945
- 50938
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤50873