Käytin talven ajan Cipralexia, 10 mg. Sanottiin että siihen ei tule riippuvuutta. Mutta kun nyt lopetin käytön niin on vähän "hölmö" olo. Ihan kuin huimaisi ja on muutenkin vähän epämääräinen ja epätodellinen olo. Ja joskun tuntuu kuin jalka tai käsi tekisi itsekseen jonkun "pakkoliikken". Onko kellään muulla samantapaisia kokemuksia?
Jälleen Cipralexista
kevät tulee
2513
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Kokeilin cipraleksia keskivaikeaan masennukseen. Sitten helvetti vasta aukesikin, en tiennyt että ihmisestä voi tulla niin paniikkihäiriöinen ja ja hullu, niinkuin sen lääkkeen vaikutuksesta. Masennus syveni ja suoranaiset itsetuhoajatukset alkoivat vaivaamaan alituiseen. Todella outoa, että tällaista hermomyrkkyä syydetään ihmisille. Ilman mitään lääkitystä olen nyt ja olo on suorastaan taivaallinen, verrattuna kokemaani cipralex-helvettiin. Pysykää loitolla kaikista psyykenlääkkeistä (varsinkin cipralexista), jos todella ette halua tulla hulluksi!
Lopetin Cipralexin (10mg) 5 päivää sitten. Söin sitä yli vuoden, kaks viimestä viikkoo söin puolikkaalla annoksella.
Nyt on ollu todella outo olo päässä, sitä on vaikee kuvailla. Vähän niinkun napsahtelee tai nykii...siis ihan koko ajan. Välillä se tuntuu koko kropassa. En tiedä liittyykö tää mitenkään asiaan, mut ihan kun ois välillä kieli vähän puuduksissa.
Inhaa on, toivottavasti ei jatku kovin kauaa...