Näin sairas on Kokoomus sisältäpäin

Anonyymi

15

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuo nyt mikään ruttoon verrattva sairaus ole. Kyllä kaikissa puolueissa on molemmat laidat ja siinä välissä suurin osa keskellä. Kokoomuksessa kun saataisiin Rydman ja Kaleva loikkaamaan persuihin, niin molemmissa puolueissa äly lisääntyisi ja Kokoomus voisi taas jatkaa hyvää kokkari-linjaa jota ovat noudattaneet vuosikymmenet.

• Anonyymi

Kokoomuksen politiikka kun ei tuo etuja kuin rehtaan johtajille ja suur pääomatuloillasn elville ökyrikkaille

Ei sinulle ja minulle työssäkäyvä lle veroja maksaville tai nappikauppiaille.
      Meille sdp politiikka atas eniten kuten olette nyt 2 viime vuosina huomanneet.

• Anonyymi

• Anonyymi

"Ei sinulle ja minulle" Mistä si ä minusta mitään tiedät ?
        Minä olen jo eläkkeellä oleva entinen yrittäjä, myin firmani jo 2000-luvun puolivälissä, kun sain siitä hyvän tarjouksen. Sen jälkeen olen ollut pääomasijoittaja.
        Kokoomusta olen äänestänyt jo 70-luvun alusta alkaen, se on tullut kodin perintönä ja jatkuu minunkin jälkeen kaikella toden näköisyydellä.
        Jos en äänestä Kokoomusta, niin sitten en äänestä ollenkaan.

• Anonyymi

Kokoomus on Orpon jontama vanhanaikainen äärioikeistolainen ja rasistinen perussuomalaisiin kallellaan oleva puolue. LiikeNyt on moderni oikestopuolue. Äänestin sitä kuntavaaleissakin.

• Anonyymi

Liike Nyt on lähinnä huono vitsi. Harkimon oma lelu-puolue, ei muuta. Politiikan kentälle ei sillä ole mitään annettavaa.

• Anonyymi

Kyllä. Kokoomus on uhka demokraatiselle oikeusvaltiolle kuten asiantuntijat sanovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Kokoomus on uhka demokraatiselle oikeusvaltiolle kuten asiantuntijat sanovat.

Saisiko hieman listaa niistä "asiantuntijoista" ?

• Anonyymi

Kokoomuksessa on aina ollut kaksi äärilaitaa: "koti, uskonto ja isänmaa" sekä "kansainväliset oikeistoliberaalit". Asiassa ei pitäisi olla ihmettelemistä. Yhden asian liikkeet, kuten Vihreät, on asia erikseen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kokoomuksessa on kolme jakautunutta osaa, konservatiivit, liberaalit ja perussuomalaisiin kallellaan olevat populistit. Piolue on sisäisesti aika ristiriitainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuksessa on kolme jakautunutta osaa, konservatiivit, liberaalit ja perussuomalaisiin kallellaan olevat populistit. Piolue on sisäisesti aika ristiriitainen.

No mikä puolue ei olisi ? Kaikissa puolueissa löytyy laidat ja siinä välissä olevat.

• Anonyymi

Miksi köyhät palkansaajat äänestävät Elinkeinoelämän Keskusliiton Kokoomusta? Tyhmyyttään.

• Anonyymi

Tulee mieleeni kaksi vantaalaista kokoomustyyppiä, nimittäin Tiina Keskimäki ja Kari J. Mattila. Kykypuolue nääs.

• Anonyymi

No, nuo kyllä ovat todellisia löytöjä kokoomuksen riveistä. Ainakin venäjämielisyyttä löytyy niin että persutkin jäävät toiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      179
      3470
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      374
      2186
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      55
      2157
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      42
      2028
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1481
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      416
      1142
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      117
      1039
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      57
      958
    Aihe