Näin sairas on Kokoomus sisältäpäin

Anonyymi

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuo nyt mikään ruttoon verrattva sairaus ole. Kyllä kaikissa puolueissa on molemmat laidat ja siinä välissä suurin osa keskellä. Kokoomuksessa kun saataisiin Rydman ja Kaleva loikkaamaan persuihin, niin molemmissa puolueissa äly lisääntyisi ja Kokoomus voisi taas jatkaa hyvää kokkari-linjaa jota ovat noudattaneet vuosikymmenet.

• Anonyymi

Kokoomuksen politiikka kun ei tuo etuja kuin rehtaan johtajille ja suur pääomatuloillasn elville ökyrikkaille

Ei sinulle ja minulle työssäkäyvä lle veroja maksaville tai nappikauppiaille.
      Meille sdp politiikka atas eniten kuten olette nyt 2 viime vuosina huomanneet.

• Anonyymi

• Anonyymi

"Ei sinulle ja minulle" Mistä si ä minusta mitään tiedät ?
        Minä olen jo eläkkeellä oleva entinen yrittäjä, myin firmani jo 2000-luvun puolivälissä, kun sain siitä hyvän tarjouksen. Sen jälkeen olen ollut pääomasijoittaja.
        Kokoomusta olen äänestänyt jo 70-luvun alusta alkaen, se on tullut kodin perintönä ja jatkuu minunkin jälkeen kaikella toden näköisyydellä.
        Jos en äänestä Kokoomusta, niin sitten en äänestä ollenkaan.

• Anonyymi

Kokoomus on Orpon jontama vanhanaikainen äärioikeistolainen ja rasistinen perussuomalaisiin kallellaan oleva puolue. LiikeNyt on moderni oikestopuolue. Äänestin sitä kuntavaaleissakin.

• Anonyymi

Liike Nyt on lähinnä huono vitsi. Harkimon oma lelu-puolue, ei muuta. Politiikan kentälle ei sillä ole mitään annettavaa.

• Anonyymi

Kyllä. Kokoomus on uhka demokraatiselle oikeusvaltiolle kuten asiantuntijat sanovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Kokoomus on uhka demokraatiselle oikeusvaltiolle kuten asiantuntijat sanovat.

Saisiko hieman listaa niistä "asiantuntijoista" ?

• Anonyymi

Kokoomuksessa on aina ollut kaksi äärilaitaa: "koti, uskonto ja isänmaa" sekä "kansainväliset oikeistoliberaalit". Asiassa ei pitäisi olla ihmettelemistä. Yhden asian liikkeet, kuten Vihreät, on asia erikseen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kokoomuksessa on kolme jakautunutta osaa, konservatiivit, liberaalit ja perussuomalaisiin kallellaan olevat populistit. Piolue on sisäisesti aika ristiriitainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuksessa on kolme jakautunutta osaa, konservatiivit, liberaalit ja perussuomalaisiin kallellaan olevat populistit. Piolue on sisäisesti aika ristiriitainen.

No mikä puolue ei olisi ? Kaikissa puolueissa löytyy laidat ja siinä välissä olevat.

• Anonyymi

Miksi köyhät palkansaajat äänestävät Elinkeinoelämän Keskusliiton Kokoomusta? Tyhmyyttään.

• Anonyymi

Tulee mieleeni kaksi vantaalaista kokoomustyyppiä, nimittäin Tiina Keskimäki ja Kari J. Mattila. Kykypuolue nääs.

• Anonyymi

No, nuo kyllä ovat todellisia löytöjä kokoomuksen riveistä. Ainakin venäjämielisyyttä löytyy niin että persutkin jäävät toiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kesäloman loppuminen ahdistaa

Töihin paluu huomenna ahdistaa ihan helkutisti vaikka olen etätöissä. Työskentelen insinöörinä ja työt on välillä todella vaikeita ja joutuu tekemään
      Ahdistus
      47
      2258
    2. Mitä ja miksi suomalaiset jännittää?

Taas nähtiin osoitus siitä tuolla Tokiossa kun meidän ukko jännitti kisansa pipariksi. Eihän muut jännitä mitään. He vaan roiski haulikolla naama peru
      Maailman menoa
      165
      2113
    3. Olipa hyvä sarja Sofian salaisuudet

Sofian ulosanti niin miellyttävää kuunneltavaa, toista kuin Maran öö, öö, tota, tota, mmmm, mmmmm. Ja Stefun äitikin oli mukana miesystävänsä kanssa,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1914
    4. En kaipaa enää "kaivattuani"

Tai siis kaipaan, mutta en voisi kuvitellakaan enää meitä mihinkään suhteeseen. En toivo häneltä yhteydenottoja, enkä myöskään mielellään haluaisi en
      Ikävä
      109
      1726
    5. Sofia naureskelee Nikolle avoimesti

Ilkeä akka https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/23a3e901-b255-4986-acc4-287acedfded6
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1490
    6. Kiitos Seiskalle Sofian nolaamisesta!

Pitkän aikaa Seiska selkeästi mielisteli pellepariskuntaa. Ei pienintäkään juttua esimerkiksi pellepariskunnan vapun sekoilu- ja riitelybileistä Levi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1396
    7. Miksi Martina oli niin kamala Sofialle?

Eron tullessa kuitenkin Martina oli kiitollinen, siunattu, onnellinen. Onhan tuo ihan tavanomaista että kaverin mieheen voi rakastua . Rakastuihan Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1295
    8. Analysoi teidän kohtaamisianne

Mikä niissä vaikuttaa siltä että tunne on molemminpuolinen?
      Ikävä
      83
      1213
    9. Mara Taas kiitollinen

Mä en kestä😂.. Mara Taas kiitollisena istuu rannalla, eikö se vois keksiä jo jotain muuta tekstiä. Monta kuvaa taas missä MINÄ, MINÄ. Ja taas mennään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1190
    Aihe