Näin sairas on Kokoomus sisältäpäin

Anonyymi

15

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tuo nyt mikään ruttoon verrattva sairaus ole. Kyllä kaikissa puolueissa on molemmat laidat ja siinä välissä suurin osa keskellä. Kokoomuksessa kun saataisiin Rydman ja Kaleva loikkaamaan persuihin, niin molemmissa puolueissa äly lisääntyisi ja Kokoomus voisi taas jatkaa hyvää kokkari-linjaa jota ovat noudattaneet vuosikymmenet.

• Anonyymi

Kokoomuksen politiikka kun ei tuo etuja kuin rehtaan johtajille ja suur pääomatuloillasn elville ökyrikkaille

Ei sinulle ja minulle työssäkäyvä lle veroja maksaville tai nappikauppiaille.
      Meille sdp politiikka atas eniten kuten olette nyt 2 viime vuosina huomanneet.

• Anonyymi

• Anonyymi

"Ei sinulle ja minulle" Mistä si ä minusta mitään tiedät ?
        Minä olen jo eläkkeellä oleva entinen yrittäjä, myin firmani jo 2000-luvun puolivälissä, kun sain siitä hyvän tarjouksen. Sen jälkeen olen ollut pääomasijoittaja.
        Kokoomusta olen äänestänyt jo 70-luvun alusta alkaen, se on tullut kodin perintönä ja jatkuu minunkin jälkeen kaikella toden näköisyydellä.
        Jos en äänestä Kokoomusta, niin sitten en äänestä ollenkaan.

• Anonyymi

Kokoomus on Orpon jontama vanhanaikainen äärioikeistolainen ja rasistinen perussuomalaisiin kallellaan oleva puolue. LiikeNyt on moderni oikestopuolue. Äänestin sitä kuntavaaleissakin.

• Anonyymi

Liike Nyt on lähinnä huono vitsi. Harkimon oma lelu-puolue, ei muuta. Politiikan kentälle ei sillä ole mitään annettavaa.

• Anonyymi

Kyllä. Kokoomus on uhka demokraatiselle oikeusvaltiolle kuten asiantuntijat sanovat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Kokoomus on uhka demokraatiselle oikeusvaltiolle kuten asiantuntijat sanovat.

Saisiko hieman listaa niistä "asiantuntijoista" ?

• Anonyymi

Kokoomuksessa on aina ollut kaksi äärilaitaa: "koti, uskonto ja isänmaa" sekä "kansainväliset oikeistoliberaalit". Asiassa ei pitäisi olla ihmettelemistä. Yhden asian liikkeet, kuten Vihreät, on asia erikseen.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kokoomuksessa on kolme jakautunutta osaa, konservatiivit, liberaalit ja perussuomalaisiin kallellaan olevat populistit. Piolue on sisäisesti aika ristiriitainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokoomuksessa on kolme jakautunutta osaa, konservatiivit, liberaalit ja perussuomalaisiin kallellaan olevat populistit. Piolue on sisäisesti aika ristiriitainen.

No mikä puolue ei olisi ? Kaikissa puolueissa löytyy laidat ja siinä välissä olevat.

• Anonyymi

Miksi köyhät palkansaajat äänestävät Elinkeinoelämän Keskusliiton Kokoomusta? Tyhmyyttään.

• Anonyymi

Tulee mieleeni kaksi vantaalaista kokoomustyyppiä, nimittäin Tiina Keskimäki ja Kari J. Mattila. Kykypuolue nääs.

• Anonyymi

No, nuo kyllä ovat todellisia löytöjä kokoomuksen riveistä. Ainakin venäjämielisyyttä löytyy niin että persutkin jäävät toiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      130
      3877
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      8
      3209
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      33
      2867
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2762
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      133
      2461
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      49
      2038
    7. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      90
      1245
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      61
      1235
    9. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1129
    10. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      78
      1119
    Aihe