Kannattaa lukea tämän lauantain (3.7.) HS:n kuukausiliite huolella.
https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000008040235.html
Näin sairas on Kokoomus sisältäpäin
15
96
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuo nyt mikään ruttoon verrattva sairaus ole. Kyllä kaikissa puolueissa on molemmat laidat ja siinä välissä suurin osa keskellä. Kokoomuksessa kun saataisiin Rydman ja Kaleva loikkaamaan persuihin, niin molemmissa puolueissa äly lisääntyisi ja Kokoomus voisi taas jatkaa hyvää kokkari-linjaa jota ovat noudattaneet vuosikymmenet.
- Anonyymi
Kokoomuksen politiikka kun ei tuo etuja kuin rehtaan johtajille ja suur pääomatuloillasn elville ökyrikkaille
Ei sinulle ja minulle työssäkäyvä lle veroja maksaville tai nappikauppiaille.
Meille sdp politiikka atas eniten kuten olette nyt 2 viime vuosina huomanneet.- Anonyymi
Juuri näin se on. Varsinkin nyt Kokoomus on siirtynyt äärioikealle rasistiseksi puolueeksi.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kirsi-piha-pamfletissaan-kokoomukseen-pesiytynyt-perussuomalaisiin-kallellaan-oleva-klikki-puolueen-nykytila-vahan-surullinen/8183652 - Anonyymi
"Ei sinulle ja minulle" Mistä si ä minusta mitään tiedät ?
Minä olen jo eläkkeellä oleva entinen yrittäjä, myin firmani jo 2000-luvun puolivälissä, kun sain siitä hyvän tarjouksen. Sen jälkeen olen ollut pääomasijoittaja.
Kokoomusta olen äänestänyt jo 70-luvun alusta alkaen, se on tullut kodin perintönä ja jatkuu minunkin jälkeen kaikella toden näköisyydellä.
Jos en äänestä Kokoomusta, niin sitten en äänestä ollenkaan.
- Anonyymi
Kokoomus on Orpon jontama vanhanaikainen äärioikeistolainen ja rasistinen perussuomalaisiin kallellaan oleva puolue. LiikeNyt on moderni oikestopuolue. Äänestin sitä kuntavaaleissakin.
- Anonyymi
Liike Nyt on lähinnä huono vitsi. Harkimon oma lelu-puolue, ei muuta. Politiikan kentälle ei sillä ole mitään annettavaa.
- Anonyymi
Kyllä. Kokoomus on uhka demokraatiselle oikeusvaltiolle kuten asiantuntijat sanovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Kokoomus on uhka demokraatiselle oikeusvaltiolle kuten asiantuntijat sanovat.
Saisiko hieman listaa niistä "asiantuntijoista" ?
- Anonyymi
Kokoomuksessa on aina ollut kaksi äärilaitaa: "koti, uskonto ja isänmaa" sekä "kansainväliset oikeistoliberaalit". Asiassa ei pitäisi olla ihmettelemistä. Yhden asian liikkeet, kuten Vihreät, on asia erikseen.
- Anonyymi
Kokoomuksen Sirpa pietikäinen antaa tukensa Kirsi Pihalle.
https://demokraatti.fi/kirsi-pihalle-tukea-brysselista-taman-asian-kanssa-kokoomus-kipuilee-se-on-fakta- Anonyymi
Kokoomuksessa on kolme jakautunutta osaa, konservatiivit, liberaalit ja perussuomalaisiin kallellaan olevat populistit. Piolue on sisäisesti aika ristiriitainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuksessa on kolme jakautunutta osaa, konservatiivit, liberaalit ja perussuomalaisiin kallellaan olevat populistit. Piolue on sisäisesti aika ristiriitainen.
No mikä puolue ei olisi ? Kaikissa puolueissa löytyy laidat ja siinä välissä olevat.
- Anonyymi
Miksi köyhät palkansaajat äänestävät Elinkeinoelämän Keskusliiton Kokoomusta? Tyhmyyttään.
- Anonyymi
Tulee mieleeni kaksi vantaalaista kokoomustyyppiä, nimittäin Tiina Keskimäki ja Kari J. Mattila. Kykypuolue nääs.
- Anonyymi
No, nuo kyllä ovat todellisia löytöjä kokoomuksen riveistä. Ainakin venäjämielisyyttä löytyy niin että persutkin jäävät toiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1793470Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3742186Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii552157- 422028
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4161142Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1171039- 57958