Paljonko painaa keskustalainen tänään?
Kurvisen elopaino...
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Huomattavasti vähemmän kuin puolueensa puheenjohtaja painaa.
- Anonyymi
Painopiste asettuu lähemmäs pomoa..
- Anonyymi
Saarikko on tilannut lehmänvaa'an, että voi punnita itsensä.
- Anonyymi
Keskustan painoarvo hallituksessa on suuri huolimatta apupuolueasemastaan.
- Anonyymi
Lihan syönti muovaa ihmistä näyttämään kurviselta.
- Anonyymi
Lehmänlihan syönti tekee myös tulevaisuudestamme helvetin. https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008099619.html
- Anonyymi
Ei se niin mene. Hiilihydraalit tekevät kehosta pullamössön näköisen.
- Anonyymi
Olisko n. 0.96 soinia.
- Anonyymi
Keskustasta loppuvat äänestäjät ennenaikaisesti kun vannovat edelleen lihansyönnin nimiin, vaikka paljon terveellisemmät proteiinit ja hiilarit ihminen saa kasvispuolelta. Keskustan ex- kansanedustaja ja emeriitus professori ja Thl:n huippuasiantuntija Pekka Puska on ohjeistanut myös heitä lihansyönnin vaarallisuudesta ja pyytänyt tyytymään maksimissaan 75 grammaan lihaa päivässä ja mieluummin ei ollenkaan syödä sellaista.
- Anonyymi
Varmaan pitzaa menee päivittäin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978