Tämä kesä menee ihan

Anonyymi

kivasti laiskotellessa ja ollessa vaan. Mikä kiire tässä valmiissa maailmassa on, antaa asioiden viedä hissukseen.
Tänään menossa kävelykadulle katselemaan kaupunkielämää, näin tyhmänä ja vajaa älyisenä se onkin kivaa ja terapeuttista nähdä muita ihmisiä. Loisena siellä sulautuu kansan keskelle, eikä kukaan tiedä kuin vähä älyinen mä oon.
Jos käyhänä vielä istuisi johonkin terassille juomaan olutta tai siideriä, jos nyt tyhmälle tarjotaan ja uskotaan että voi vielä sen maksaa niin sehän on jo luksusta.

Sitten voisi mennä kaupasta hakemaan niitä makarooneja päivälliseksi, ja maata loppupäiän kotona, kun ne todella nerot ja reippaat ovat töissä ja hakuuvat meitä idiootteja lyttyyn työn lomassa miten makselevat loisten elämää.
Juu, näin aattelin tehdä, vaikka joku täällä raivoo ettei meidän pitisi edes elää, mutta tässä mä vaan olla mötkötän hyvissä hengen ja sielun voimissa. Mietin samalla että mitähän sitä huomenna keksisi, aina ei vähä älyisellä ajatukset rullaa toivottuun malliin, mutta onneksi meillä on neroja työlisiä, jotka kertovat mitä meille kuuluu ja millaisia me ollaan.

20

130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu eläähän tuo itsekin

• Anonyymi

Vähä älyiseten ei tarvi pelät että joutuisi töihin. Sitä kun ei osaisi työpaikkalla istua ja kahvitellakkaan. Mikäs täss on ollessa. Kahvitella koton töiden lomassa. ;)

• Anonyymi

juu te joutilaana aikaa viettävät afrikan ja lähi-idän kela lomilijat voisitte palata joukolla ja nopeasti kotimaihinne. Kun ei me haluta teidän lomia Suomessa enää maksaa.

• Anonyymi

Menee viellä viis kesää ja talvea ettei jaksa tehdä mitään.

• Anonyymi

Tää vähä älyinen lähtee uimaan. Kohta joku kommentoi että osaako vähä älyinen edes uida??? Hih..

• Anonyymi

Helteitä luvattu syyskuulle asti. Ihanaa, ihanaa!!!!

• Anonyymi

Niin kauan menee kunnes tulee se rahantarve eikä sitä ole. Sitten kaduttaa laiskottelu eikä ole enää yhtään viisas olo.

• Anonyymi

Juu ilman rahaa kukaan ei mene yhtään mihinkään.

• Anonyymi

Mihin se rahan tulo loppus? Ei mulla lopu, on tullut jo kolme vuotta kelasta ja tulee yhä. Sieltä tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ilman rahaa kukaan ei mene yhtään mihinkään.

Mä olen monessa paikassa käyny ilman rahaa. Jos ei ole rahaa kaverit maksaa. Mut aina on ollu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin se rahan tulo loppus? Ei mulla lopu, on tullut jo kolme vuotta kelasta ja tulee yhä. Sieltä tulee.

Et ole ehkä vielä huomannut, mutta tässä maailmassa vain muutos on pysyvää. Et tiedä mitä edessä on. Luulet vaan tietäväsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole ehkä vielä huomannut, mutta tässä maailmassa vain muutos on pysyvää. Et tiedä mitä edessä on. Luulet vaan tietäväsi.

Kyllä se sunkin työpaikka vielä alta lähtee. Luulet tietäväsi ettei lähde.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mie oon muuttanut tuloni pysyvästi kelaan. Sieltä ne on tullu ja tulee yhä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se sunkin työpaikka vielä alta lähtee. Luulet tietäväsi ettei lähde.

Eipä ole Neuvostoliittoakaan enää vai mitä toverit? Sama on EU:n kohtalo. Sosialismi ei vaan käytännössä kannata.

• Anonyymi

Pitkä kuuma kesä ja mä aion elää sen Kelan rahoilla ja kunnan täydentävällä.

• Anonyymi

Mutta kun tekee KEVAn kanssa sopimuksen, niin ne lähettää sulle ihan riittävästi rahaa maailman tappiin asti ! Se on loistava ratkaisu.

• Anonyymi

Nautin koska saan ilmaista rahaa ja olen vaan kotona ja juon kaljaa.

• Anonyymi

Kesä ilman KELAamista ei ole mitään. KesäKELA on tarpeellinen ja kesällä KELAtaan rahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesä ilman KELAamista ei ole mitään. KesäKELA on tarpeellinen ja kesällä KELAtaan rahaa.

Keva maksaa 100 € päivässä, mitenkäs KELA ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keva maksaa 100 € päivässä, mitenkäs KELA ?

Ihan tarpeeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihdoin Sofian peffa ikuistettu ilman filttereitä

Jenner pökät ei taida puristaa peffaa kasaan samalla tavalla kun kalsarit joita yleensä pitää😂 https://aijaa.com/re6HIq
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      7396
    2. 107
      3719
    3. Miksi et enää halunnut kohdata mua?

Miksi välttelet mua?
      Ikävä
      175
      2784
    4. Mitä on tapahtunut?

Kemijärveltä löytyi viikonloppuna kaksi kuollutta henkilöä. https://yle.fi/uutiset/3-12044939
      Kemijärvi
      16
      2070
    5. Oho! Tanssii Tähtien kanssa -yllätys: Same sex -pari Elina Gustafsson ja Katri-ope!

TTK törähtää taas! Tällä kaudella showssa nähdään myös historiallinen pari, sillä nyrkkeilijä Elina Gustafsson on Suomen TTK-historian ensimmäinen sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1757
    6. Oho! Tanssii Tähtien kanssa saa oman "realityn" - Tätä tiedossa!

Tanssii Tähtien Kanssa uusi kausi alkaa elokuussa. Ja ohhoh, luvassa on myös ajan henkeen sopivasti uusi reality-henkinen pläjäys kulissien takaa. Ki
      Viihde ja kulttuuri
      33
      1563
    7. Viimeinen viesti

Mitä lukee viimeisimmässä viestissä jonka HÄN on sinulle laittanut? Ap aloittaa: viimeisessä viestissä häneltä on kolme numeroa.
      Ikävä
      161
      1546
    8. Suomi Tokion kisojen huonoin maa mutta urheilupomot vaikenee

Suomi on ollut yksi kaikkien aikojen menestyneimpiä maita kesäolympialaisissa. Suomi on osallistunut jokaisiin kesä- ja talviolympialaisiin vuoden 190
      Olympialaiset
      25
      1507
    9. Taisin menettää kaikki mahdollisuuteni suhun?

Tämmöisiä ajatuksia ollut tässä viimepäivinä.
      Ihastuminen
      34
      1437
    Aihe