Sanna kyllä vakuutti, että HÄN on hoitanut rokoteasiat hyvin.
Euroopan tautikeskus ECDC:n tilastojen mukaan aikuisista toisen annoksen on saanut Alankomaissa 44,1 prosenttia, Saksassa 42,3 prosenttia, Tanskassa 39,9 prosenttia ja Ruotsissa 38,1 prosenttia.
Suomessa toisen annoksen on saanut aikuisista vain 23 prosenttia ja koko väestöstä 18,1 prosenttia. Euroopan häntäpäässä ovat lisäksi Romania ja Bulgaria, joissa toisen annoksen on saanut vasta 28,6 ja 14,6 prosenttia väestöstä.
EU:n karmea rokotekartta: Vain Suomi ja Bulgaria punaisena
Anonyymi
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saatko seksuaalista nautintoa siitä, että saat kouhottaa asioista, joiden syyt kaikki, joita asia on vähänkään kiinnostanut tietävät?
Väestöön nähden rokoteannoksia on kaikissa EU-maissa suunnilleen saman verran. Suomen rokotetahti on ripeä eikä rokotteita makaa missään käyttämättömänä. Suomessa ensimmäisen ja toisen rokoteannoksen väli on pitempi kuin useimmissa muissa maissa. Siksi meillä on enemmän vain yhden annokssen saaneita ja kaksi annosta saaneita vastaavasti vähemmän.- Anonyymi
No nyt sattui demariin....auts.
- Anonyymi
Taas on Suomi jäljessä, hallituksen syy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029