Jumala, miksi sinä...?

Anonyymi

Onko sinulle tuttua kysellä Jumalalta: Herra miksi sinä et tee sitä ja tätä, miksi sinä et anna sitä, mitä minä sinulta pyydän, jne.?

Jumala ei vastaa rukouksiin ja sinulle tapahtuu asioita, joista on siunaus, varjelu ja johdatus kaukana. Miksi näin?

Minä tiedän vastauksen!

Jumala ei ole olemassa.

Kaikkea voi tapahtua kaikille.

Rukoukset eivät mitään vaikuta.

Jumala ei tee mitään, koska ei ole olemassa.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sinusta vaikea ymmärtää sitä, miksi asioita tapahtuu, eikä Jumalan valtakunta mene eteenpäin? Miksi sairaat eivät parane ja uskovia kuolee "nuorena"?

Minulla on vastaus!

Jumala ei ole todellinen. Sitä ei ole olemassa. Siinä on syy, miksi Jumala ei vastaa rukouksiin, eikä tee yhtään mitään.

Kaikkea voi tapahtua kaikille.

Rukoukset eivät vaikuta mitään.

Jumala ei tee mitään, koska sitä ei ole olemassa.

• Anonyymi

Job 21

21:7 Miksi jumalattomat saavat elää, vanheta, jopa voimassa vahvistua?
      21:8 Heidän sukunsa on vankkana heidän edessään, heidän jälkeläisensä heidän silmäinsä alla.
      21:9 Heidän kotinsa ovat rauhassa, kauhuista kaukana; ei satu heihin Jumalan vitsa.
      21:10 Hänen sonninsa polkee eikä turhaan, hänen lehmänsä poikii eikä kesken.
      21:11 Poikansa he laskevat ulos niinkuin lammaslauman, heidän lapsensa hyppelevät leikiten.
      21:12 He virittävät laulujaan vaskirummun ja kanteleen kaikuessa ja iloitsevat huilun soidessa.
      21:13 He viettävät päivänsä onnessa, mutta äkkiä heidät säikähytetään alas tuonelaan.
      21:14 Ja kuitenkin he sanoivat Jumalalle: 'Mene pois meidän luotamme, sinun teistäsi emme tahdo tietää.
      21:15 Mikä on Kaikkivaltias, että häntä palvelisimme? Ja mitä hyötyä meillä on siitä, että häntä rukoilemme?'
      21:16 Katso, heidän onnensa ei ole heidän omassa kädessänsä. Jumalattomain neuvo olkoon minusta kaukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6213
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1724
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1518
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1270
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      932
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      29
      860
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      846
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      799
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      226
      752
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      749
    Aihe