Toimiessani mankkaan mielisairaalapotilasklinikalla joitain kymmeniä vuosia sitten.. teimme muutamalle potilaalle eräänlaisen lavastetun tilanteen. Tutkimuksen vuoksi.
Tilanteesta tuli mieleen tämä... https://www.youtube.com/watch?v=ibfBDKiw1ac ..ja voin sanoa että mielenkiintoisia vaikutuksia tällä hyvinkin pelottavalla lavastuksella oli. Minullekin. Minä esimerkiksi en pysty syömään aivoja ja minulla hirveä hinku saada vanhanaikainen kaappikello kämpille.
Ehkä rokokoota muttei tosiaan illalliseksi vahvoja huumehia eikä ihmisen aivoja eikä minkään muun elävän aivoja. Potilastiedot sun muut merkinnät eivät todellakaan löydy omakannasta eikä taida mistään muualta kuin mankkaan entisen sairaalan (kaatopaikka) nykyinen golfkentän salaisista kellareista.
Minä otan gin originaalia niin alkaa taas MUISTI PELAA. Jos olis aikaa mennä muinaisille hoodeille.
hannibal, clarice, paul ja minä
2
156
Vastaukset
- Anonyymi
tänään menny seitsemän enkä edes tiedä miksi..
- Anonyymi
Kaikki eivät tiedä, että Peijaksessakin on häkki tyypeille mitä sen lekurit arvioivat levottomiksi. Häkin nimi bömpeli. Lääkäri haastoi riitaa. Kaksi turmamiestä vei...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 523301
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212510- 232418
- 402361
- 322318
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1382267- 402070
- 281981
- 1081822
- 361795