neesus lousi Henkenä taivaaseen.
Ja Jumala heitti hänen rakkaan Poikanasa tappamisen junailleet esivallat ja papit, tämän maailman jumalan, Saatanan ja Antikristuksen hallintaan.
Kun Saatana Golgatalla näki Jeesuksen kuolleen,
se hyppäsi kiireesti Golgatalta Jerusalemin temppelin harjalle ja sieltä alas temppeliin, repi väliverhon, koska hän oli nyt sen uusi omistaja, kirjoitusten mukaan:
"Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse istumaan Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala."
Enää ei hänen pappien tarvitse kuunnella Jumalan ÄLKÄÄ-puheita:
Älkää tehkö,
Älkää luulko,
Älkää hokeko,
Älkää ruvetko,
Älkää olko,
Älkää tuomitko,
Älkää pelätkö,
Älkää menkö,
Älkää varatko jne.
Nyt he saavat toimia omien halujensa mukaan, saadakseen ympärilleen mahdollisimman paljon niitä, joilla on sama halu, koska palkkapaimenen pitää palkallaan elää.
Siksi tässäkin maassa on yli 130 erihenkistä uskonlahkoa, joille yhteistä on vain porton vihan viinin nauttiminen.
Ja ekumenia, eli yhdessä eksyttäminen.
KRISTINUSKO ALKOI, KUN TEMPPELIN VÄLIVEROHO REPESI
19
54
Vastaukset
KRISTITTYJEN PERUSTUSLAKI JA ASETUS
SEN laativat Saatanan kurittama Paavali ja Jeesuksen kieltänyt Pietari.
"Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Minä taas en ikinä tahdo kerskailla mistään muusta kuin meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen rististä.
Siinä on maailma minulle ristiinnaulittu ja minä maailmalle.
Tiedättehän, ettei teitä ole lunastettu isiltä perimästänne tyhjänpäiväisestä elämästä millään katoavalla tavaralla, hopealla tai kullalla, vaan Kristuksen, tuon virheettömän ja tahrattoman karitsan, kalliilla verellä."
Tällä Pyhän Hengen herjauksella laki saatettiin voimaan:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon.
Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Säilytä sinä oma uskosi Jumalan edessä.
Onnellinen se, joka ei tuomitse itseään siitä minkä uskoo oikeaksi.
Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu.
Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
Ja niin alkoi Kristinusko. Saatanan seurakuntien perustamiset ja kun aika oli kypsä, ristiretket.
Siksi Johannes tiesi tämän jo vuonna 90.
"Me tiedämme olevamme Jumalasta, mutta koko maailma on Pahan vallassa."- Anonyymi
"Jeesus lousi Henkenä taivaaseen."
Jeesuksen hauta oli tyhjä.
Hän oli noussut kuolleista eloon.
Mutta erilaiseen ruumiiseen - ylösnousemusruumiiseen.
Lue tarkemmin Paavalin kirjoitus ylösnuosemusruumiista.
1Kor15:40. Ja on taivaallisia ruumiita ja maallisia ruumiita, mutta toisenlaista on taivaallisten kirkkaus, toisenlaista taas maallisten.
Jos vaikkapa yksin tämän kansan 130 uskonlahkon perustaja olisi Kristukselta
saanut Hengen ja tehtävän olisi nämäkin hänen ilmoitukset pelkkää valhetta:
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen.
"Minä olen ilmoittanut sinun nimesi niille ihmisille, jotka valitsit maailmasta ja annoit minulle.
He olivat sinun, ja sinä uskoit heidät minulle.
He ovat ottaneet omakseen sinun sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu.
Pyhitä heidät totuudellasi. Sinun sanasi on totuus.
Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun Henkeni tähden, mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti, pelastuu."
Missä ovat tältä palstalta ne harvat, jotka tämän todeksi uskovat?- Anonyymi
Onko oikea TeuvoMarttiSuni jo tapettu?
- Anonyymi
Kiitos Teuvolle.
Paljon kirjoitit.
Paljon vihasit.
Kohta on loppusi tullut. - Anonyymi
Tiedän ja minulla on Hengen todistus, että Teuvo Suni kuuluu näihin Jeesuksen lähettämiin viisaisiin profeettoihin, joista Jeesus tässä puhuu.
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.
Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."
ei-lahkolain - Anonyymi
Teuvo julistaa totuutta juuri niinkuin se on sanassa sanottu:
Jeesuksen kuoltua Jumalan Henki poistui temppelistä ja uudeksi temppelinherraksi ryhtäsi temppeliin sisälle kaikkein pyhimpään osaan tuo valejeesuksena esiintyvä Saatana, joka repäsi temppelin verhon pois edestään, jotta kaikki voisivat ihailla hänen kauneuttaan ja kirkkauttaan maan päällä ja kaikki voisivat tulla hänen eteensä kumartamaan ja toiset jopa antavat kaataa itsensä selälleen maahan tuon uuden temppelinherran jalkojen juureen osoittaen siten kunnioitusta hänelle. - Anonyymi
Ennen niitä ihmeitä sattui tämän tästä.
Viimeiseen kahteen tuhanteen vuoteen ei ole sattunut ensimmäistäkään. Jumalakaan ei ole missään esittäytynyt.- Anonyymi
"Viimeiseen kahteen tuhanteen vuoteen ei ole sattunut ensimmäistäkään. "
Suuri ihme on aina, kun joku tulee uskoon.
Suuriakin roistoja - vankilakundeja - on tullut uskoon.
Se on suuri ihme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Viimeiseen kahteen tuhanteen vuoteen ei ole sattunut ensimmäistäkään. "
Suuri ihme on aina, kun joku tulee uskoon.
Suuriakin roistoja - vankilakundeja - on tullut uskoon.
Se on suuri ihme.Linnakundit ylistää toisiaan.
Rikollisten tekemä elämänmuutos ei ole mikään ihme, sillä heillä ei ole muita vaihtoehtoja. He ovat pakon edessä.
Se on Jumalan ihme, kun vastasyntynyt lapsi saa kasteessa uskon Hengen lahjan ja Henki alkaa rukoilla kastetun lapsen puolesta sanomattomin huokauksin ja kiitoksin.
Ps. 8:2
(8:3) Lasten ja imeväisten suusta sinä perustit voiman vastustajaisi tähden, että kukistaisit vihollisen ja kostonhimoisen.
Matt. 21:16
ja sanoivat hänelle: "Kuuletko, mitä nämä sanovat?" Niin Jeesus sanoi heille: "Kuulen; ettekö ole koskaan lukeneet: 'Lasten ja imeväisten suusta sinä olet valmistanut itsellesi kiitoksen'?"
2 Nuorten lasten ja imeväisten suusta perustit sinä voiman, vihollistes tähden, ettäs vihollisen ja kostajan murentaisit.(Biblia)
- Anonyymi
Jumala otti lapsen Vanhan Liiton jäseneksi ympärileikkauksessa.
Jumala ottaa lapsen uuden liiton jäseneksi Kristittyjen kasteessa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384350Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3382184Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481881- 1071800
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571449Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4821343Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316