Ateismi on mielen autoimmuunisairaus

Anonyymi

Mietipä hetki sitä.

15

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä se on päinvastoin. Ateistit on rentoja omia itsejään mutta uskovat liihottaa jatkuvasti mielikuvitusmaailmoissan jossain taivaan paratiisissa jota ei todellisuudessa koskaan voi olla tai tulla.
      Kaikki vaan pitäisi uskomaan sama vale ja ateistit on heille suurimpia vihollisia vääräuskoisten ohella kun eivät halua ottaa pätkääkään täydestä valheesta uskoakseen,ja määrittelevät kaikki uskovat vain hulluiksi valehtelijoiksi.
      Eikö näin,uskovat?

• Anonyymi

Tuota juuri tarkoitin aloituksessa..........

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota juuri tarkoitin aloituksessa..........

Aloitus oli mitääntarkoittamatonta aivokuonaa.

• Anonyymi

Mietin asiaa, ei olisi kannattanut.

• Anonyymi

Tietenkin on järkevää uskoa että näkymätön taikaheebo taikoi kaiken olemaan noin 6000 vuotta sitten. Nuoren maan kreationistit tietävät mikä on Totuus ja ateistit jotka eivät tähän usko ovat tyhmiä ja mielisairaita.

On myöskin aivan erityisen järkevää uskoa, että kaikkivaltias oli itse oma isänsä ja sitten uhrasi itsensä näennäisesti itselleen voidakseen muuttaa asian jonka oli itse säätänyt ja josta aina päättää vain ja ainoastaan itse, koska on siis kaikkivaltias.

Kun minä muutan mieltäni ja annan anteeksi, niin se on erittäin helppoa - minä vain teen niin. Mutta jostain syystä kaikkivaltias, jolle mikään ei ole mahdotonta, ei pysty samaan muuten kuin järjestämällä irvokkaan verisen näytelmän kerä epäkuolleen näennäisuhrin - näennäisen, koska kukaanhan ei oikeasti lopullisesti kuollut ja uhrikin annettiin itse itselle koska oli vain osa itseään.

Kaikki tämä on äärimmäisen järkevää ja ateistit jotka eivät pidä sitä järkevänä ovat tyhmiä ja mielisairaita.

• Anonyymi

Mihinkähän se Sinunkin katkeruutesi oikein pohjautuu.? - olisi kiintoisaa tietää tuon vuodatuksen takia. Jokin trauma?

Atten oma "evonkiljuma" :D
        "..muuten kuin järjestämällä irvokkaan verisen näytelmän kerä epäkuolleen näennäisuhrin - näennäisen, koska kukaanhan ei oikeasti lopullisesti kuollut ja uhrikin annettiin itse itselle koska oli vain osa itseään."
        Just joo. Eipä ole ihme , että evoluution hurlumhei uppoaa täysillä, kun ajattelu on noin selkeetä.:P

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihinkähän se Sinunkin katkeruutesi oikein pohjautuu.? - olisi kiintoisaa tietää tuon vuodatuksen takia. Jokin trauma?

Atten oma "evonkiljuma" :D
        "..muuten kuin järjestämällä irvokkaan verisen näytelmän kerä epäkuolleen näennäisuhrin - näennäisen, koska kukaanhan ei oikeasti lopullisesti kuollut ja uhrikin annettiin itse itselle koska oli vain osa itseään."
        Just joo. Eipä ole ihme , että evoluution hurlumhei uppoaa täysillä, kun ajattelu on noin selkeetä.:P

Päin vastoin tuossahan kuvattiin erittäin hyvin uskontojen mielipuolisuus.

• Anonyymi

Eli koska ateismi on mielen sairaus, niin se tarkoittaa että muslimit jotka eivät ole ateisteja ovat oikeassa ja Allah on olemassa ja Jeesus oli pelkkä profeetta.

• Anonyymi

Usko/uskonto on kognitiivinen mielisairaus.

• Anonyymi

Ateismikin on uskonto, vaikkei ateisti edes tiedosta sitä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ateismikin on uskonto, vaikkei ateisti edes tiedosta sitä..

Mustakin on valkoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustakin on valkoinen.

Taas tuokin vastaus kuvastaa aloituksen teemaa..:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas tuokin vastaus kuvastaa aloituksen teemaa..:)

Vanha klassinen: "Mitä on olla olemassa - määrittele mitä on, kun EI ole olemassa?"

• Anonyymi

No onhan nuo uskonnot yleensäkin aika sairasta settiä pitää olla tyhmä jos uskoo nuo sepustukset.

• Anonyymi

Onko psykiatria oikeasti henkitiedettä?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. RIP. Tyksin sairaanhoitaja menehtyi.

36 v perusterve Tyksin sairaanhoitaja menehtyi vähän toisen koronarokotteen saatuaan. Ruumiinavausraportti aika karsea. Sisko kertoo asiasta. Ilkkujil
      Maailman menoa
      509
      12521
    2. Pääministerin edustussänky?

Helsinkiläisessä puusepänliikkeessä teetetty, tammesta tehty sänky, sängynpäädyt ja senkki ilman patjaa maksoivat 6 553 euroa. Kansliasta oli kerrott
      Maailman menoa
      417
      1765
    3. Millaisen siivun Stefun rahasta Sofia saa laukkuina ja vaatteina?

Pitihän se arvata, että Stefu on saanut lisää rahaa kun on ”rakkautta” ilmassa ollut viime päivinä😄 https://www.seiska.fi/kotimaa/stefan-therman-nost
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      1598
    4. Stefun ilme, kun Sofia huomaa Burberryn liikkeen

Ihanasti Sofia ottanut instastoryynsa mukaan Stefun pelästyneen ilmeen. Taitaa miettiä, kuinka pitkään osingot riittävät…
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1108
    5. Nikokin nauraa Sofian ikävälle

https://www.seiska.fi/kotimaa/niko-ranta-aho-sai-kuulla-sofia-belorfin-rajusta-piikittelysta-tvssa-paljonkertova-reaktio Mutta nainen ei vaan älyä hä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      76
      1009
    6. Sormus ostettu Tallinnasta?

Tallinnassa käyty korukaupoilla (S&S). Jokohan sormus ostettu..
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      967
    7. Onko Maralla rahat loppu

Elkö ole varaa ottaa remppamiestä vaan Pikkarainen joutuu maalaamaan. Vitsi mikä teatteri video taas. Vaimo katsoo kun mä maalaan. En kestä, mut ei mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      897
    8. Mikä voisi olla todennäköisin paikka

Missä kohtaisimme sattumalta tällä viikolla? Milloin, päivällä, illalla?
      Ikävä
      79
      890
    9. Nyt lahoilla korona kun piti tammerfesteille änkeä

Otsikko kertoo kaiken oleellisen. Lahot ei välitä mistään mitään...
      Parkano
      12
      758
    Aihe