Ateismi on mielen autoimmuunisairaus

Anonyymi

Mietipä hetki sitä.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se on päinvastoin. Ateistit on rentoja omia itsejään mutta uskovat liihottaa jatkuvasti mielikuvitusmaailmoissan jossain taivaan paratiisissa jota ei todellisuudessa koskaan voi olla tai tulla.
      Kaikki vaan pitäisi uskomaan sama vale ja ateistit on heille suurimpia vihollisia vääräuskoisten ohella kun eivät halua ottaa pätkääkään täydestä valheesta uskoakseen,ja määrittelevät kaikki uskovat vain hulluiksi valehtelijoiksi.
      Eikö näin,uskovat?

      • Anonyymi

        Tuota juuri tarkoitin aloituksessa..........


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota juuri tarkoitin aloituksessa..........

        Aloitus oli mitääntarkoittamatonta aivokuonaa.


    • Anonyymi

      Mietin asiaa, ei olisi kannattanut.

    • Anonyymi

      Tietenkin on järkevää uskoa että näkymätön taikaheebo taikoi kaiken olemaan noin 6000 vuotta sitten. Nuoren maan kreationistit tietävät mikä on Totuus ja ateistit jotka eivät tähän usko ovat tyhmiä ja mielisairaita.

      On myöskin aivan erityisen järkevää uskoa, että kaikkivaltias oli itse oma isänsä ja sitten uhrasi itsensä näennäisesti itselleen voidakseen muuttaa asian jonka oli itse säätänyt ja josta aina päättää vain ja ainoastaan itse, koska on siis kaikkivaltias.

      Kun minä muutan mieltäni ja annan anteeksi, niin se on erittäin helppoa - minä vain teen niin. Mutta jostain syystä kaikkivaltias, jolle mikään ei ole mahdotonta, ei pysty samaan muuten kuin järjestämällä irvokkaan verisen näytelmän kerä epäkuolleen näennäisuhrin - näennäisen, koska kukaanhan ei oikeasti lopullisesti kuollut ja uhrikin annettiin itse itselle koska oli vain osa itseään.

      Kaikki tämä on äärimmäisen järkevää ja ateistit jotka eivät pidä sitä järkevänä ovat tyhmiä ja mielisairaita.

      • Anonyymi

        Mihinkähän se Sinunkin katkeruutesi oikein pohjautuu.? - olisi kiintoisaa tietää tuon vuodatuksen takia. Jokin trauma?

        Atten oma "evonkiljuma" :D
        "..muuten kuin järjestämällä irvokkaan verisen näytelmän kerä epäkuolleen näennäisuhrin - näennäisen, koska kukaanhan ei oikeasti lopullisesti kuollut ja uhrikin annettiin itse itselle koska oli vain osa itseään."
        Just joo. Eipä ole ihme , että evoluution hurlumhei uppoaa täysillä, kun ajattelu on noin selkeetä.:P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinkähän se Sinunkin katkeruutesi oikein pohjautuu.? - olisi kiintoisaa tietää tuon vuodatuksen takia. Jokin trauma?

        Atten oma "evonkiljuma" :D
        "..muuten kuin järjestämällä irvokkaan verisen näytelmän kerä epäkuolleen näennäisuhrin - näennäisen, koska kukaanhan ei oikeasti lopullisesti kuollut ja uhrikin annettiin itse itselle koska oli vain osa itseään."
        Just joo. Eipä ole ihme , että evoluution hurlumhei uppoaa täysillä, kun ajattelu on noin selkeetä.:P

        Päin vastoin tuossahan kuvattiin erittäin hyvin uskontojen mielipuolisuus.


    • Anonyymi

      Eli koska ateismi on mielen sairaus, niin se tarkoittaa että muslimit jotka eivät ole ateisteja ovat oikeassa ja Allah on olemassa ja Jeesus oli pelkkä profeetta.

    • Anonyymi

      Usko/uskonto on kognitiivinen mielisairaus.

      • Anonyymi

        Ateismikin on uskonto, vaikkei ateisti edes tiedosta sitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ateismikin on uskonto, vaikkei ateisti edes tiedosta sitä..

        Mustakin on valkoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustakin on valkoinen.

        Taas tuokin vastaus kuvastaa aloituksen teemaa..:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tuokin vastaus kuvastaa aloituksen teemaa..:)

        Vanha klassinen: "Mitä on olla olemassa - määrittele mitä on, kun EI ole olemassa?"


    • Anonyymi

      No onhan nuo uskonnot yleensäkin aika sairasta settiä pitää olla tyhmä jos uskoo nuo sepustukset.

    • Anonyymi

      Onko psykiatria oikeasti henkitiedettä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe