Litteänmaan kauppa avasi ovensa lontoossa

Anonyymi

16

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et tainnut lukea uutista kun siinä puhuttiin tämän kaupan sulkemisesta? Taisi nyt mennä haaveet maailman valloituksesta? :D

• Anonyymi

Kauppa joutui sulkemaan ovensa koska mainostivat näyteikkunoissaan rokote kriittisiä iskulauseita korona-aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauppa joutui sulkemaan ovensa koska mainostivat näyteikkunoissaan rokote kriittisiä iskulauseita korona-aikana.

Kauppa joka julisti totuuksia.
        Sitä ei saa tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ei saa tehdä.

Mitä totuuksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ei saa tehdä.

Ei julistanut

• Anonyymi

Se sulettiin. Hyvä kauppa oli ja hyvällä asialla. Itekki tuolla käyesä kävin tosa kaupasa ostoksilla oli hyvä palavelu. Harmi että joutu sulukee. Oon oottanu tota liikettä myös suomeen kysyntää olis!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ihanaa, tilasin heti tuollaisen lättäpää t-paidan tuolta itselleni. Toivottavasti ehtii saapua vielä tämän kesän helteille :)

• Anonyymi

Hienoja lättäpääpaitoja. Itsekin tilaan tuolta kyllä heti oman paidan. Haluan tunnustaa väriä ja koska olen lättäpää, niin miksipä en pukeutuisi näihin upeisiin vaatteisiin! Hienon näköisiä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoja lättäpääpaitoja. Itsekin tilaan tuolta kyllä heti oman paidan. Haluan tunnustaa väriä ja koska olen lättäpää, niin miksipä en pukeutuisi näihin upeisiin vaatteisiin! Hienon näköisiä!

"koska olen lättäpää"

No sen uskon :D

• Anonyymi

"Julisteet ja esitteet asettivat kyseenalaiseksi maan kaarevuuden, kiertoradan liikkeen ja painovoimat ja väittivät, että Yhdysvaltain avaruusjärjestö NASA oli merkittävä toimija "huijauksen" takana."

Eli kirjaimellisesti täysin samoja juttuja kuin littapäät tälläkin palstalla kirjoittelevat aina noita NASA syytöksiä myöten. Kuka teidän toimintaa ohjaa ja rahoittaa? Voisko joku littari vastata?

• Anonyymi

Porukan typerimmät tietysti, ja fiksuimmat keksivät oheistuotteita, maksullisia tilauksia huuhaakanaville jne. ja nauravat sitten koko matkan pankkiin.

• Anonyymi

Antakaa rahaa, antakaa rahaa.

Kai annoitte rahaa?

Ostamisen lisäksi uskoisin että tuota kauppaa pitävät ottavat vastaan myös lahjoituksia jotta heidän ei tarvitse tehdä muuta työtä.

• Anonyymi

Ilmeisesti kauppa voidaan vielä pelastaa jos se saa mittavia lahjoituksia. Eli herätys kaikki littapäät!

• Anonyymi

Niillä oli myynnissä jalkapallo. Tilasin sen mutta se oli puhkottu puukolla ja puristettu lättänäksi. Kyselin sen perään. Olivat yrittäneet kääriä sitä paperiin ja se oli mennyt aina ruttuun. Lättäpäiden mukaan se ettei pallomuotoa voi oikaista tasoksi, (esim. kartoissa) todistaa että Maa on litteä, joten niin pitää futispelivälineenkin olla. Lättäpäille ainoa sallittu joukkuepeli on jääkiekko.

• Anonyymi

Miksei kauppa nostanut hintoja jos se ajautui talousvaikeuksiin?
      Kyllä me littarit oltaisiin tuettu aatetta maksamalla vaikka 2x korkeampia hintoja kaikista litteänmaan fani tuotteista :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulun mellakoitsijat matuja? Kaasuakin tarvittiin

Kantaväestö harvoin parveilee seurueittain. https://yle.fi/uutiset/3-12042173 "Poliisi: Väkijoukko vastusti aggressiivisesti miehen kiinniottoa Oulu
      Maailman menoa
      131
      3470
    2. Sofia ja Stefu onnellisesti festareilla.

En halua juoruta enemmän kun on pakko mutta ihana oli nähdä kaunis Sofia ja komea Stefu festareilla Karjaalla.Ihan eri meno kun Martinan kanssa.Stefu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2488
    3. Ässillä on taas vauhti päällä

Somehiljaisuus ostosten kuvaamisen jälkeen ja viime yönä on taas Stefun instassa kerrottu totuuksia https://aijaa.com/DvaDp0
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1736
    4. Mikä on jäänyt parhaiten mieleen kaivatustasi?

Laita vielä loppuun onko mies vai nainen. Älkää laittako negatiivisia juttuja.
      Ikävä
      60
      1160
    5. En vain pidä Martinasta.

En tiedä mikä siinä on..en tiedä mitä on totta, mitä valetta enkä tunne Martinaa ollenkaan ihmisenä. Silti hän vain vaikuttaa kaikin tavoin niin kylm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      1047
    6. 83
      1018
    7. Miksi et enää halunnut kohdata mua?

Miksi välttelet mua?
      Ikävä
      125
      971
    8. YLEkin ihmettelee Päivin paniikkia

Ylen haastattelemat oikeusoppineet ihmettelevät Päivin aktiivista rikossyytteistään kirjoittelua ennen oikeudenkäyntejä. Pyrkiikö heikentämään oikeud
      Luterilaisuus
      427
      908
    9. Mä tiiän, et oon ilkee

Mutta, rakastan sinua! ❤️.. Niin kuin oikeasti! se on vähän niin kuin kielletty rakkaus ja sitähän se on, yrität taistella tunnetta vastaan, mutta taa
      Ikävä
      91
      862
    Aihe