Kuinka kielet koetellaan

Anonyymi

Kun niitä epämäärisiä sanoja alkaa tulla suuhusi, niin keskeytä tuon hengen toiminta ja kysy siltä selvällä suomenkilellä kuuluvalla äänellä: "Nyt minun äänielimiäni käyttävä henki, mikä on nimesi?
Jos tuo henki ei heti vastaa, toista kysymys kovemmalla ja käskevämmällä äänellä: "Nyt minun äänielimiäni käyttävä henki, mikä on nimesi?"

-henki saattaa sanoa sinulle: minun nimeni on Leegio ja meitä on monta

Johennes opetti tuon henkien koettelun ja testaamisen tekniikan.

1. Joh. 4:1

Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.

Itse Jeesus käytti samaa kyselytekniikka tunnistaessaan henkiä.

Mark. 5:9

Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta".

60

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä neuvo.

    • Anonyymi

      Pahat enkelit ja kaikilta muilta henkiolennoilta puuttuu fyysinen ruumis, siksi ne pyrkivät pääsemään ihmisen sisälle ja kommunikoimaan keskenään ja päämiehensä kanssa. Hyvät enkeli ovat palvelevia henkiä, eivätkä ne pyri ihmisen äänielimiin.
      Älä anna vieraan hengen tai henkiolennon käyttää äänielimiäsi mihinkään tarkoitukseen.
      Riivaajatkin uskovat Jeesukseen, mutta heiltä puuttuu fyysinen ruumis, älä ala siksi.

      • Anonyymi

        Budhan henki vesi liplattaa elävää vettä budhan vesi virvoittaa . Kaatuilla . Nauraa . Manala odottaa.


      • Anonyymi

        Pahat enkelit ja kaikilta muilta henkiolennoilta puuttuu fyysinen ruumis, siksi ne pyrkivät pääsemään ihmisen sisälle ja kommunikoimaan keskenään ja päämiehensä kanssa. Hyvät enkeli ovat palvelevia henkiä, eivätkä ne pyri ihmisen äänielimiin.
        Älä anna vieraan hengen tai henkiolennon käyttää äänielimiäsi mihinkään tarkoitukseen.
        Riivaajatkin uskovat Jeesukseen, mutta heiltä puuttuu fyysinen ruumis, älä ala siksi.

        Tästä mallia miten paha ottaa ihmisen valtaan ja huutaa jopa kirkossa !!

        https://www.youtube.com/watch?v=ailIcFkcsSI


    • Anonyymi

      Joh. 10:11

      "Minä olen hyvä paimen, oikea paimen, joka panee henkensä alttiiksi lampaiden puolesta. [Hes. 34:16; Hepr. 13:20; 1. Piet. 2:25]

      Joh. 10:12

      Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman,

      Joh. 10:14

      "Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut,

      • Anonyymi

        Suuresta Lampaankasvatusoppaasta?
        Hyödyllistä tietoa kaupunkilaisille.


    • Anonyymi

      Vai Jeesusta saa kutsua paimeneksi, ei ketään muuta. Palkkapaimen ei ole oikea paimen.

      Sak. 11:16

      Minä näet annan tähän maahan tulla sellaisen paimenen, joka ei pidä huolta nääntyneistä, ei etsi kadonneita, ei hoida loukkaantuneita eikä hanki uupuneille ruokaa. Se paimen halkaisee lampailta sorkat, etteivät ne pääsisi karkuun, ja syö itse lihavimmat lampaat." [Jer. 23:1,2; Hes. 34:1,2]

      Ne paimenet lentelee Israeliin omilla suihkukoneillaan Eilatin aurinkorannikoille ja ottamaan uusia kasteita Jordanilla useamman kerran vuodessa ja tarjoavat samaa mahdollisuutta rikkaille 10.000 $ reissulta.

      • Anonyymi

        Israel on tunnettu myös nettihuijareistaan.
        Jokunen aika sitten kerrottiin eräästä suomalaisnaisesta, joka menetti rahansa. Ei uskonut läheisiään, että äijän kuva oli kopioitu jostain mainoksesta. Rakkaus on sokea.
        Jumalaan rakastuneet ovat myös kaihisia.


    • Anonyymi

      Henget koetellaan, ei kieliä.

      • Anonyymi

        Budhamunkit gurut joikaa metallisella äänellä myös moskeijassa hinduissa .


      • Anonyymi

        Henget puhuu "kielillä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henget puhuu "kielillä"

        Henget puhuu "kielillä"

        Eikö taivaan enkelit puhu myös?
        He jotka auttavat ja Rakastavat sinua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Budhamunkit gurut joikaa metallisella äänellä myös moskeijassa hinduissa .

        Budhamunkit gurut joikaa metallisella äänellä myös moskeijassa hinduissa .

        No just..moskeijaisa hinduilla..Kjäh menikö ihan oikein?
        Hindut ei tykkää oikein moskeija kansaa Intiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henget puhuu "kielillä"

        Eikö taivaan enkelit puhu myös?
        He jotka auttavat ja Rakastavat sinua!

        Henget puhuu "kielillä"

        Eikö taivaan enkelit puhu myös?
        He jotka auttavat ja Rakastavat sinua!

        Minulle eivät vielä,on kosketuksia,näkyjä ja tuntoja/aisteja.
        He kyllä puhuvat mutta aikanaan.
        Saan heidät kuviini,vidoeoon.. ihan milloin pyydän heidät!
        Kerran pyysin "hei nyt kaikki siellä,nyt ylös ja näyttäytykää" olin takapihalla..Heitä nousi ehkä sata tai yli.(Orb).
        On itseasiassa kuva Fheilyasta,näen enkelin välillä.
        Meni lävitseni,en tuntenut mitään.:))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henget puhuu "kielillä"

        Eikö taivaan enkelit puhu myös?
        He jotka auttavat ja Rakastavat sinua!

        Henget puhuu "kielillä"

        Eikö taivaan enkelit puhu myös?
        He jotka auttavat ja Rakastavat sinua!

        Kuiskauksin,etteivät säikytä sinua koska Rakastavat sinua ja ovat lähelläsi aina.
        He Rakastavat aina sinua ja pyrkivät ohjaamaan sinua parempaan.
        Ehkä tunnet heidät kosketuksesta, lämmöstä ja ahaa elämyksestä.
        HE RAKASTAVAT SINUA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Henget puhuu "kielillä"

        Eikö taivaan enkelit puhu myös?
        He jotka auttavat ja Rakastavat sinua!

        Henget puhuu "kielillä"

        Eikö taivaan enkelit puhu myös?
        He jotka auttavat ja Rakastavat sinua!

        Olet ylistetty,puhut taivaan enkeleistä! Rakkaudella!


    • Anonyymi

      Aloittaja lue Raamattua ja pyydä jotain selittämään sitä sinulle koska et itse näytä ymmärtävän.

    • Anonyymi

      Sitten on mikrofonit mitä ihmisiin laitetaan . Niiden avulla tehdään vakoilua kiusaa ja varastetaan eksytetään .

      • Anonyymi

        Tietokone aikana huijataan myös puhelimilla . Jumala sanoi anna mökkisi minulle . Jumala käski antaa rahasi. Rakastatko enemmän koirasi kuin minua ( Jumala puhuu ). Nyt annettava autoon rahat . Huijareita arabiasta budhan hengessä..


    • Anonyymi

      On tärkeätä koetela kielillä puhumista yrittävät henget.

    • Anonyymi

      helluntailailaisuuden henkivalta on antikristuksen eli valejeesuksen henkivalta

      • Anonyymi

        helluntailaisuuden henkivalta on antikristuksen eli valejeesuksen henkivalta

        Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helluntailaisuuden henkivalta on antikristuksen eli valejeesuksen henkivalta

        Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        Aivan oikein kopioit Sanasta itseäsi kuvaavan kohdan: Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
        Et palvele Herraan Jeesusta, vaan herrasi on sielunvihollinen, veljieni syyttäjä. Postaat päivät pitkät kuin työksesi syytöksiä hellareita vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        helluntailaisuuden henkivalta on antikristuksen eli valejeesuksen henkivalta

        Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        helluntailaisuuden henkivalta on antikristuksen eli valejeesuksen henkivalta

        Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.

        Roska kirkko helluntalaiset amerikasta 1800 luvulta.
        Helluntalaiset kyllä tekeytyy valkeuteen vaikka ovat pimeydessä eläviä,kuten kaikk amerikan roskat !
        Näkijän kirkko..ei Kristusta !


    • Anonyymi

      No ei nämä miltään pyhäkoululaisilta tai katekismusta lukevilta rippikoulupojilta vaikuta, helluntailaisilta ne vaikuttaa

      " Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'." (Jeesus)

    • Anonyymi

      Juu, koetella kaikki pitää, eikä olla liian hyväuskoinen.

    • Anonyymi

      Uskon ja henkimaailman asioissa pitää olla hyvin tarkkana. Jeesus käski valvomaan joka hetki ja käski koettelemaan tutkimaan kaikki hengen liikkeen, mistä ne ovat kotoisin.

      • Anonyymi

        Tyhmäähän se on päästää henkiä sisälle äänielimiin varmistamatta ensin niiden henkilöllisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmäähän se on päästää henkiä sisälle äänielimiin varmistamatta ensin niiden henkilöllisyyttä.

        Legio voi mennä vaikka kymmeneen tuhanteen ihmiseen jossain suurkokouksessa.

        Mark. 5:9

        Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta".

        Paavalikin sai Saatanan enkelin Korintossa ja alkoi valehtelemaan yhtä sun toista.

        Room. 3:7

        Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?


    • Anonyymi

      9 Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta".

      9 "Mikä sinun nimesi on?" Jeesus kysyi, ja sai vastauksen: "Legioona*, sillä meitä on monta." [Ks. selitystä Matt. 26:53.]

      9 Ja hän kysyi häneltä: mikä nimes on? Ja hän vastasi, sanoen: legio on minun nimeni; sillä meitä on monta

      [Legioona oli suurin roomalainen joukko-osasto, vahvuudeltaan 6000 miestä.]

      • Anonyymi

        Kaksi Legiohenkeä kaataa 12.000 ihmistä maahan selälleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi Legiohenkeä kaataa 12.000 ihmistä maahan selälleen.

        Mark. 9:22

        "Henki on monet kerrat kaatanut hänet.".....


    • Anonyymi

      Tubgen suuhusi käyrää! Anele ja nöyristy!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No, sinusta on jo ottanut vallan.


    • Anonyymi

      Helluntailaiset valehtelevat että uskovat vanhemmat eivät voi rukoilla lapselleen Pyhän Hengen lahjaa kristittyjen kasteessa. Se ei ole kuulemma Jumalan mielen mukainen rukous heidän mielestään pyytää lapselle kasteessa Pyhän Hengen lahjaa.
      Raamattu puhuu Pyhän Hengen lahjasta juuri lapsen lahjana.
      Mutta jolla ei ole Pyhän Hengen lahjaa, ei ole Jeesuksen oma ollenkaan, sanoo sana.

      Millos ne kastamatta jätetyt pakamaiden lapset olisivat PyhänHengen saaneet?

      • Anonyymi

        Jumala ei anna kenellekään yhtään mitään väkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei anna kenellekään yhtään mitään väkisin.

        Jotainhan se Parhami yritti niille lapsille antaa?


    • Anonyymi

      Tyhmiltä neitsyilta puuttuu Pyhä Henki eikä enää heitä ehditä kastaa kun Jeesus tulee äkkiarvaamatta hakemaan omiaan kun toinen korjataan talteen ja toinen jätetään.

      Milloinkas ne lahkolaisten kastamattomat lapset olisivat Pyhän Hengen lahjan ja sen sinetin merkiksi pelastumisesta saaneet, kun kristillinen kaste on heiltä kaikella valheen voimalla estetty?

      • Anonyymi

        "Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa. "

        "Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa. "

        "Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

        Todistat itsestäsi, sinulla ei ole Kristuksen henkeä.


      • Anonyymi

        Se, että jumalaton pappi pukeutuneena baalin kaapuun taikojen lausuen ja käsillään merkkejä tehden valuttaa vauvan päähän vettä, ei ole kaste laisinkaan.
        ET IKINÄ PYSTY NÄYTTÄMÄÄN VÄITTEITÄSI TOTEEN SANAN POHJALTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistat itsestäsi, sinulla ei ole Kristuksen henkeä.

        Helluntailaisuuden henkivallasta ei saada Kristuksen henkeä. Muita kaatavia ja villitseviä henkiä kylläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa. "

        "Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

        No niin, siinä se on!
        Jeesus itse on sanonut, että ihminen on ollut kala!
        Lukekaa Raamatusta!


    • Anonyymi

      Helluntailaiset valehtelee, että toisen ihmisen rukouksella uskolla ei olle mitään merkitystä esimerkiksi lapsen ikuiselle kohtalolle.

      Sotilaan usko pelasti ja paransi hänen palvelijansa välittömästi, sillä hetkellä kun hän sanoi uskovansa Jeesusta.

      • Anonyymi

        Uskonrukous pelastaa kenet vain. Vanhurskaan rukous voi paljon, koska se totinen on.

        Sitten Jeesus sanoi sadanpäällikölle: "Mene. Tapahtukoon niin kuin uskot." Sillä hetkellä palvelija parani. Raamatussa pelastaa ja parantaa on sama sana.

        1. Piet. 3:21

        Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskonrukous pelastaa kenet vain. Vanhurskaan rukous voi paljon, koska se totinen on.

        Sitten Jeesus sanoi sadanpäällikölle: "Mene. Tapahtukoon niin kuin uskot." Sillä hetkellä palvelija parani. Raamatussa pelastaa ja parantaa on sama sana.

        1. Piet. 3:21

        Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,

        Kasteessa synnit pestään pois, myös perisynti eli maailman synti, niin toki siitä seuraa hyvä omatunto.
        Kasteessa saatava Pyhä Henki on uskonhenki, toivon ja rakkauden henki, terveen harkinnan, rauhan ja ilon henki.

        "Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus"

        Paavalile sanottiin, anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi!


    • Anonyymi

      Raamatussa pelastaa ja parantaa on sama sana.

      Ylivainiokin ihmetteli muistelmissaan, että mikä perkeleen voima heitä oikein kaataa maahan kun se sama voima ei kykene ketään oikeasti parantamaan yhtään mistään.

    • Anonyymi

      Parhamin kanssa samaan paljuun menivät saivat vain takapuolensa araksi. Ja sitä he kutsuivat kasteeksi!

      • Anonyymi

        Sen uskonlahkon opit Amerikassa on synnissä siinneet.


    • Anonyymi

      Lapsi ei vastusta kasteessa luvattua Pyhän Hengen lahjaa. Miten mieluusti Jumala lapselle Pyhän Hengen lahjansa kasteessa antaa! Ei Jumalan siinä mitään väkivaltaa tarvitse tehdä.

      Parhamihan se syytteen sai sodomiasta, eikä Jumala.

      Lapsen sydän on täysin avoin ottamaan vastaan PyhänHengen lahjan.

      Joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin LAPSI, ei sinne pääse sisälle.

      Aikuisellehan se sisälle pääsy on vaikeata, eikä lapselle Raamatun mukaan.

      Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan.

      • Anonyymi

        Joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin LAPSI, ei sinne pääse sisälle.

        Ymmärätkö mitä tarkoittaa?


    • Anonyymi

      Helena Konttisella eli Karjalan profeetalla oli henkien erottamisen lahja ja hän varoitti helluntailaisuuden henkivallan uskonlahkosta heti kun se tuli Suomeen 1920-luvulla.

      Yksi hänen oivalluksistaan oli, että helluntailaiset väittävät, että vain heidän käsiiensä kautta kukaan voi saada Pyhän Hengen.

      Sehän on täyttä potaskaa, että Jumalan Henki olisi kanavoitu saatavaksi vain joidenkin lahkolaisten saastaisien käsien kautta saatavaksi.

      Jumalalan oman Pyhän Henkensä antaa suoraan ihmiselle taivaasta, ei siihen mitään lahkolaisten saastaisia käsiä tarvita välille.

      • Anonyymi

        Raamattu nimenomaa varoittaa menemästä epämääräisten uskonlahkolaisten käsien alle saamaan ja tulemaan osallisiksi heidän vanhoistakin synneistä.

        1. Tim. 5:22

        Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.

        Valit. 5:7

        Meidän isämme ovat syntiä tehneet; heitä ei enää ole. Me kannamme heidän syntivelkaansa.


      • Anonyymi

        Neitsyt Maria tuli raskaaksi, Pyhäsät Hengestä, eikä todellakaan kenenkään "kätten päälee panemisen kautta !!


    • Anonyymi

      Enkelitkin on "henkiä", siksi niiden erottaminen on tärkeätä osata.

      Ei piru tule ihmistä vastaan sarvet päässä ja hiilihanko kainalossa. Ei

      Se tulee ihmistä vastaan lahkosaarnaajan hahmossa mittatilauspuku päällä ja nahkakantinen musta raamattu kansalle painos kainalossa. Kysyy sinulta, oletko uskossa?
      Tule meidän teeiltoihin, niin tutkitaan yhdessä raamattua. Leveä hymy nousee huulille.

      • Anonyymi

        Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
        Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
        Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen. (2.Kor.11:13-15)


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe