Minulla meni 2019 elokuussa terassipöydästä pieni tikku jalanpohjaan. Heitin toisen jalan toisen päälle ja siinä löin vahingossa jalkani tolppaan. Poistin tikun , mutta jäi piston tunne. Kävin hoitajalla terveyskeskuksessa, mutta hän ei löytänyt mitään. Jalkahoitaja sanoi samaa. Lääkäri sanoi, että nyt vain täytyy käyttää Compeed pehmykettä pisto kohdassa?? Onko kenelläkään vastaavaa, mikä avuksi?
Tikusta ongelma
3
122
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kysyt pehmykkeestä niin ei kokemusta. Jos tikusta niin... Jos on mennyt syvällä, koteloituu sinne. Jos on jäänyt pinnalle niin mätii ulos.
Voisi kuvitella että on mennyt syvälle jos tk:ssa ei huomattu.
Pehmikettä vähän epäilen. Onko siinä niin paljon topetta että astuessa ei tikku tunnu jos siellä on.- Anonyymi
Hei, mielestäni näin tikun heti ja oli aika pinnalla ja sain sen pois. Olisiko nyt vain ongelma se, että haluaa tehdä jatkuvasti kovettumaa siihen kohtaan ja se aiheuttaa ärsyttävää tuntemusta. Ehkä sitten pitäisi rasvata ahkerasti. Jo tuli pienestä ongelmasta rasite..
- Anonyymi
Tikku tulee itsekseen mätimällä ulos niin että loppuvaiheessa vähän puristamalla aluetta se lintää iloisesti mädän kanssa pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1421712Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751367- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591168
- 1191055