Tikusta ongelma

Anonyymi

Minulla meni 2019 elokuussa terassipöydästä pieni tikku jalanpohjaan. Heitin toisen jalan toisen päälle ja siinä löin vahingossa jalkani tolppaan. Poistin tikun , mutta jäi piston tunne. Kävin hoitajalla terveyskeskuksessa, mutta hän ei löytänyt mitään. Jalkahoitaja sanoi samaa. Lääkäri sanoi, että nyt vain täytyy käyttää Compeed pehmykettä pisto kohdassa?? Onko kenelläkään vastaavaa, mikä avuksi?

3

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos kysyt pehmykkeestä niin ei kokemusta. Jos tikusta niin... Jos on mennyt syvällä, koteloituu sinne. Jos on jäänyt pinnalle niin mätii ulos.
      Voisi kuvitella että on mennyt syvälle jos tk:ssa ei huomattu.
      Pehmikettä vähän epäilen. Onko siinä niin paljon topetta että astuessa ei tikku tunnu jos siellä on.

• Anonyymi

Hei, mielestäni näin tikun heti ja oli aika pinnalla ja sain sen pois. Olisiko nyt vain ongelma se, että haluaa tehdä jatkuvasti kovettumaa siihen kohtaan ja se aiheuttaa ärsyttävää tuntemusta. Ehkä sitten pitäisi rasvata ahkerasti. Jo tuli pienestä ongelmasta rasite..

• Anonyymi

Tikku tulee itsekseen mätimällä ulos niin että loppuvaiheessa vähän puristamalla aluetta se lintää iloisesti mädän kanssa pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1861
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      142
      1712
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1562
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1372
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      175
      1367
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1173
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1055
    Aihe