Tuonpa tämän raadin raadeltavaksi tällaisen videon johon törmäsin.
https://m.youtube.com/watch?v=9gNqZIQD__A
Minusta tässä asiat olivat uskottavasti perusteltu. Video tukee omaa näkemystäni, mutta kaikkea epäilevänä toivoisin saavani täältä kriittisiä ja hyvin perusteltuja näkemyksiä videosta.
ilmastovideo
10
63
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmastomekanismit eivät todellakaan ole yksinkertaisia, mutta Suomi on siitä huolimatta päättänyt korvata 700 000 henkilöautoa sähköautoilla järjettömän nopealla aikataululla.
Päättäjiltä tuntuu unohtuneen täydellisesti myös sähköllä pyörivän yhteiskunnan haavoittuvuus. Suomen sähköverkon alasajoon kun ei kovin montaa ohjusta tarvita ja mahdollisen ohjusiskun seurauksena sähköautot seisoisivat koko maassa.- Anonyymi
Helppo nakki. - Viedään polttomoottoriautot Afrikkaan ja ostetaan sähköautoja tilalle.
- Anonyymi
Olen odotellut jo 30 vuotta merenpinnan nousua, mutta edelleen se vain laskee saaristomerellä 1 cm vuodessa. Vaikea uskoa enää esitettyihin maailmanlopun ennustuksiin, kun mitkään ennustukset eivät ole toteutuneet.
- Anonyymi
Juuri näin. On uskomatonta, minkälainen hysteria on saatu aikaiseksi katteettomilla väitteillä.
- Anonyymi
Ei mitään hätää. Ympäristö ei saastu mistään. Ympäristö muutoksia ei ole olemassakaan. Vaikka kaikki jäätiköt sulaisi niin se ei muuta mitään. Vaikka kaikki metsät maailmassa kaadettaisiin niin sillä ei ole mitään vaikutusta. Luonto potkii ja porskuttaa eteenpäin. Evoluutio toimii näin.
Meristä löydetyt jätesaaristot ovat huijausta. Muovi ei ole ongelma mihinkään.
Suomeenkin voidaan perustaa vaikka sata sellutehdasta ja puuta vaan riittää ja työpaikkoja tulee.
Vaihtoehtoinen totuus voittaa. Valeuutiset voivat ollakin totta.
Koronaa ei ole olemassa. Uutiset väittää että 200 miljoonaa ihmisistä saanut koronan. Höpö höpö. Flunssaa se vaan on.
Vesistöjen ja merien pinnat eivät ole nousseet. Meidänkin järvellä se on vaan laskennut. Jouduin siirtämään venettäkin kun Vesi oli laskenut niin paljon! - Anonyymi
Jo vuosia sitten tanskalainen avaruustutkija Henrik Svensmark esitti, että ilmaston lämpeneminen johtuu suurimmaksi osaksi muusta kuin ihmisen toiminnasta. Häneltä vei vuosia ennenkuin sai tutkimuksena edes julkaistua. Näin siksi, että johtopäätökset oli jo tehty ja lyöty lukkoon.
Alla linkki englanninkieliseen dokumenttiin ja sen jälkeen vielä pari muuta aiheeseen liittyvää linkkiä.
Svensmark: The Cloud Mystery:
https://www.youtube.com/watch?v=ANMTPF1blpQ
Lisäksi:
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/ronihuhta/81800-cern-tutkijat-loysivat-syyn-ilmastonmuutokseen/
http://www.kolumbus.fi/boris.winterhalter/KiotoViest.pdf
Meille siis tuputetaan vain valikoitua totuutta joka tuutista...- Anonyymi
Asia on juuri niin kuin kirjoitat. Onneksi meitä, jotka näkevät tosiasiat on jatkuvasti lisää. Myös tässä asioista kirjoitetaan niiden oikeilla nimillä:
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/henrik-lindblom/meille-valehdellaan-tassa-faktat/
- Anonyymi
Keisarilla ei ole vaatteita
- Anonyymi
Suuriin ikäluokkiin kuuluvana, olen siis pitkän omakohtaisen, ilmastosta kokemusta omaava. 60 vuotta olen ulkoilmassa leipäni hankkinut ja havainnoinut ilmojakin, jos ole ehtinyt. Eipä ilmoissa tähän päivään mennessä ole muutoksia juurikaan tapahtunut. 60 luvulla hakattiin myrskytuhoja ja joka vuosi on myrskyt kaatanut metsää milloin enemmän milloin vähemmän. Kuivina kuumina kesinä on metsäpaloja sammuteltu ja talvella 30 asteen pakkasessa tai räntäsateessa paleltu. Siis mitä on nyt, sitä on ollut ennenkin, ei mitään uutta auringon alla, sanoo iso kirja. Sen olen pannut merkille, kun 70 luvulla kuusipuissa ei naavaa ollut, ilman epäpuhtauksien ja happosateiden takia, niin nyt kuuset on todella naavapartaa täynnä. Se on hyvä merkki ilman puhtaudesta ja raikkaudesta. Olen myös ilolla todennut, kun 70 luvulla meidän alueen metsän lisäkasvu hehtaarilla oli keskimäärin 3,5 m3 hehtaarilta, nyt se on noin 7 kuutiota. Siis metsäluonnon kasvu on lisääntynyt 100% meidän ja varmaan koko Suomen alueella. Näin valtavaan kasvun lisäykseen on monta syytä, Hyvä metsän hoito ja lannoitukset, on varmaan vielä muitakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuriin ikäluokkiin kuuluvana, olen siis pitkän omakohtaisen, ilmastosta kokemusta omaava. 60 vuotta olen ulkoilmassa leipäni hankkinut ja havainnoinut ilmojakin, jos ole ehtinyt. Eipä ilmoissa tähän päivään mennessä ole muutoksia juurikaan tapahtunut. 60 luvulla hakattiin myrskytuhoja ja joka vuosi on myrskyt kaatanut metsää milloin enemmän milloin vähemmän. Kuivina kuumina kesinä on metsäpaloja sammuteltu ja talvella 30 asteen pakkasessa tai räntäsateessa paleltu. Siis mitä on nyt, sitä on ollut ennenkin, ei mitään uutta auringon alla, sanoo iso kirja. Sen olen pannut merkille, kun 70 luvulla kuusipuissa ei naavaa ollut, ilman epäpuhtauksien ja happosateiden takia, niin nyt kuuset on todella naavapartaa täynnä. Se on hyvä merkki ilman puhtaudesta ja raikkaudesta. Olen myös ilolla todennut, kun 70 luvulla meidän alueen metsän lisäkasvu hehtaarilla oli keskimäärin 3,5 m3 hehtaarilta, nyt se on noin 7 kuutiota. Siis metsäluonnon kasvu on lisääntynyt 100% meidän ja varmaan koko Suomen alueella. Näin valtavaan kasvun lisäykseen on monta syytä, Hyvä metsän hoito ja lannoitukset, on varmaan vielä muitakin.
Osaltaan tuo suuri lisäkasvu johtuu myös entisajan isoista polttopuun hakkuumääristä. Kun puilla lämmitettiin vielä 50 luvulla jokainen asunto, niin maalla kun kaupungeissakin. Polttopuuksi hakattiin, kun jouduttiin hakkaamaan pääasiassa koivikoitten vielä kesken kasvuista puustoa, tietysti koivikot oli parasta polttopuuta. Kaupungit ja kunnat osti valtavia määriä halkoja koulujen sairaaloiden ja muiden rakennusten lämmittämiseen. Käykö nyt samoin? kun turvetta ei enää saa polttaa ja lämmitettävä on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982