Kaikki energia nyt tehokkaasti käyttöön jos ei jostakin syystä jo ole ollut. Töihin joutuminen on mahdollista välttää, kunhan sitä vastaan taistelee kaikin mahdollisin ruumiin- ja sielun voimin! Mikään tekosyy ei ole turha!
Taistelkaa toverit!
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tarvi taistella, senkun elelee vaan ja jos tulee työosoitus niin menee vaan mutta esiintyy vähän tyhmästi, jos ei paikka miellytä tai ei makseta palkkaa.
- Anonyymi
Tuo on juuri tuota taistelua. Hyvin tehty, toveri! Varmasti moni muukin käyttää samaa nerokasta taktiikkaa. Ei köyhän tarvitse olla tyhmä.
- Anonyymi
Elääkö nää jossakin rinnakkaistodellisuudessa .
TYÖpaikoista ennen aina kilvoiteltiin eli kuka pääsee, kuka ei .
Nykyiset pummiaddiktit vaan himoitsee sosiaalietuuksia ja lorvimista. - Anonyymi
Röiden välttely ei vaadi muuta kuin hyvää mielikuvitusta. Toki se voi vaatia raskaitakin ponnisteluja, jos ei ole luontaisesti lahjakas.
- Anonyymi
Ennen taisteltiin työstä jossa jäi rahaa käteen kulujen jälkeen
- Anonyymi
HIIOHOI... työttömän elämä on juuri sitä mitä kaikki haluaa.
Olen ollut yli 10 v kotona ja nauttinut kelan antimista, ja elämä on parasta. Tukia tulee eikä koskaan ole vielä ollut leivtöntä pöytää. Mahtavaa , tältä se tuntuu kun on terve voimissaan ja vapaa.. Mulon tädyellinen elämä, paljon laulun aiheita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887227
- 353373
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021816- 21892
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32853Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642