Pitääkö hammashoidon maksu maksaa heti pankkikortilla? Eikö siitä saa laskua mukaan?
Kun olisi kiireellinen juttu, ja soitin kaupungin numeroon ja laittoivat minut sellaiseen hoitolaan jossa hammashoidon maksutavaksi on ilmoitettu pankkikortti ja luottokortti.
Hammashoidon maksu
4
79
Vastaukset
- Anonyymi
Eri hoitopaikoissa on erillaisia käytäntöjä. Jotkut laittavat laskun perään mutta jotkut pyytävät maksua heti.
- Anonyymi
Mä en vois mennä tollaseen hoitolaan kun mulla ei ole pankki-tai luottokorttia.Löytyy vaan automaattikortti.Mitenköhän tollasessa maksetaan lasku kun tollasia kortteja ei löydy?
- Anonyymi
Kyllä kunnallisella puolella pitää pystyä lähettämään lasku perään. Muuten siinä kohdellaan epätasa-arvoisesti eri kuntalaisia.
Monesta paikasta käteislaskutus on poistunut. Joten yksityisellä kortilla maksaminen lienee ainoa vaihtoehto. Ellei sitten ole jotain luottosopimuksia mahdollista tehdä kalliisiin hoitoihin.
Kun asuin Helsingissä, niin lasku tuli perässä kotiin. Aika paljon jälkijunassa itse asiassa.
- Anonyymi
Mä sain paperilaskun ku yksityisellä kävin. Ois voinu hetiki kortilla maksaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310569
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432281Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331071Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997