Myyty synnin alle vai ostettu vapaiksi ??

Tosiasiat täytyy sanoa suoraan ja toivoa että kirkko ja seurakunnat tulee ulos harhoista missä he elävät liberaalisen halvan armon alla synninvankilassa myyty ja sidottuna synnin orjaana. Toivon sinun saamaan mahdolisuus saada näkevät silmät ja kuulevat korvat nähdä ja kuulla Totuuden..
Niinkuin monet ovat tajunneet ja ovat etsimässä Vapauden kun Synninpoistaja otta pois synti heiltä..
Mutta miten sinä aiot tehdä ?? Meinatko jatkaa synnin alle myytynä vai ostettu vapaiksi Jeesuksen kalliilla sovintoverenä synnistä ??

21

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

5Moos.18:15, 18-19 Sinun keskuudestasi, veljiesi joukosta, Herra, sinun Jumalasi, herättää sinulle profeetan, minun kaltaiseni; häntä kuulkaa. Profeetan minä olen herättävä heille heidän veljiensä keskuudesta, sinun kaltaisesi, ja minä panen sanani hänen suuhunsa, ja hän puhuu heille kaikki, mitä minä käsken hänen puhua. Ja joka ei kuule minun sanojani, joita hän minun nimessäni puhuu, hänet minä itse vaadin tilille. Ap.t.3:22-23 Sillä Mooses on sanonut: Profeetan, minun kaltaisen, Herra Jumala on teille herättävä veljienne joukosta; häntä kuulkaa kaikessa, mitä hän teille puhuu. Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta. Ap.t.7:37 Tämä on se Mooses, joka sanoi israelilaisille: Profeetan, minun kaltaiseni, Jumala on teille herättävä teidän veljienne joukosta. Gal.4:12 Tulkaa minun kaltaisesikseni, koska minäkin olen tullut teidän kaltaiseksenne, veljet, minä pyydän sitä teiltä. Ette ole minua mitenkään loukanneet.

• Anonyymi

Aikuisen pitäisi jo ymmärtää että aidoimmillaan kristillisyys on jonkinlainen perushyveellinen maailmankatsomus, filosofia ja suhtautuminen luontoon ja kanssaihmisiin.

Mitään Jumalaa toimijana ja kyylääjänä EI ole, eikä ole koskaan ollutkaan. Pahoittelen jos jollekin on jotain muuta uskoteltu.

• Anonyymi

Olen vapahdettu uskonnoista ja niiden lieveilmiöitä kuten synnintunnosta aivan kokonaan. Näin on jumalattoman hyvä olla.

• Anonyymi

Siksipä juuri kaltaistesi tähden maailmassa on pahuus. Vain oma minä ja päämäärä, se on se jumala. Toisilla se on erittäin rikollista - ja tappavaa. Toisilla se on rikollisten uhrina olemista ja tappavaa. Siis lainkuuliaisuudestahan on kyse.

Jumalan lain päämäärä on rakkaus. Eli tämä olevaisuuden elämä - sen kannattava tien suunta, on rakkauden askeleissa kulkeminen ja tämän tien viitoitus on siinä Isossa Kirjassa.

Synnintunto - se on nähtävä siinä, mitä synti on. Synti on juuri Jumalan lain rikkomista ja rikkoja on lain alla - ts. mitan alla. Ei kukaan voi rehellisenä väittää, että hyvä on olla vapaa synnin tunnosta. Siinä paatumus on astunut mukaan.
        Jos syntiä ei tunnusteta sitä taustaa vasten, eli Luojan - tuonpuoleisuuden Hallitsijan mukaan, niin silloin ollaan maailmassa, tämänpuolisuudessa. Siinä kuka tahansa saa sen oman paatuneen mielensä luvalla vaikka sinut tappaa.
        Moni paatunut rikollinen ei koe teoistaan mitään synnintuntoa. Murhakin on hänelle, aivan kuin vesilasin juonti. Join ja lasi on tyhjä. ... Seuraavankerran seuraava lasi- murha, ei tunnu missään.

Sekö sinulle on ihmisen rakentaman jumalattomuuden maailman onni ja paratiisi?

Kiitos, minulle ei. Entisen ateistin silmät avautuivat - avautui käsittämään se, että olevaisuus on jotain, jossa on elämä. Elämällä on elämänantaja, josta niin moni yrittää selittää jotain, mutta se jää siihen. Siksi heillä ei ole vastausta - ja vastaus siksi löytyi itselleni,
        jaa-a - ei minkään kirkkokunnan jäsenrekisteristä ja kivijalkaan piirretystä järjestyksestä, vaan itse Raamatusta, jonka jouduin varastamaan yläluokilla koulun hammaslääkärin vastaanotosta. Gideon-järjestön jakama UT - se oli minun ensimmäinen raamattu.

Ilman minkään kirkkokuntien pohjaa aloin lukemaan ja näkemään missä mennään, kuka menee ja miten menee. Miten maailma valitsee ja mikä on sen seuraus.
        Tein ratkaisuni. Uskon kirjoituksien avaavan sen tien ja lähdin tielle.

Kun sitten kerran tapasin Gideon-järjestön järjestämän tilaisuuden, kävin heille tunnustamassa sen synnin, että se raamattu, minkä he varasivat sinne kouluun, otin sen luvatta.

Vieläkin kyynelin sen vapautuksen koen siunauksena. He sanoivat, se oli sinua varten siellä.
        Nyt vanhuuteeni asti - olen tuota uskovaisuuden tietä käynyt. En edelleenkään näe muuta vaihtoehtoa ihmiskunnalle kuin se, että vain Herran viitoittama tie, se johtaa Elämään sisälle.

Raamatun neuvot ja ohjeet ihmiselle saa aikaiseksi nähdä tuonpuoleisuuteen ja uskoa Valtakuntaan, jossa on Hallitsija - ja Häntä kutsun Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaksi.
        Jumalaksi, joka avasi Kristuksessa ovet tänne pakanalle, löytää elämä.
        Saan sydänrakkaudella yhtyä Jumalan lain ohjeisiin, jotta Pyhä Henki saa minussa toteuttaa tahtomisen, sekä tekemisen. Se on Jumalantyö minussakin. Tuo Jumalantaho luo Valtakunnan, joka maailmanmerien tapaan aaltoile ja myrskyä, vaan kuin lasimeri, se on vakaa. Ja tuonpuoleisuudessa se lasimerellä seisovilla on vapaus, vakaus, ei maailman pahuutta, vaan Jumalan Pyhyys, jonka valtaistuimen juurelle saan minäkin armahdettuna heittää oman kruununi ja tunnustaa, missä valta ja Voima on. Missä se lasimeri - elämänvakaus on. Siinä on hyvä veisata Mooseksen ja Vapahtajani virttä.
        Täällä, tämänpuolisuudessa laulan matkalaisen virttä, virttä - joka kertoo siitä toivosta, jota odotan. Elämänkirja ja sen kautta Kristuksessa Jumala tuntee omansa.
        Olen nimeltä kutsuttu, armon kansalainen, siksi en ole maailmankansalainen.

Teillä ei ole elämälle vastausta. Valtapiirinne ja hedelmänne maku on karvas kaikille matkalaisille, niissä maistuu kuolema ja paha olo. Monelle, niin monelle jo tässä elämässä ajallinen helvetti, koska teillä ei ole omaa paremman elämän viittaa ja tietä.
        Siis väittämäsi, jumalattoman onnesta - mukamas hyvänä, se ei pidä paikkaansa, koska niitä hedelmiä ei yksinkertaisesti maailmassa ole.
        Perkele kyllä pyrkii joillekin riistohedelmien onnea tarjoilemaan, mutta se on vain keinotekoinen, joka jättää sydämen tyhjäksi ja ahneeksi.

En jaa täten sinun ajatustasi. -- mutta vapaudessasi saat kyllä pitää mielipiteesi. Näin olemme eri leirissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Siksipä juuri kaltaistesi tähden maailmassa on pahuus. Vain oma minä ja päämäärä, se on se jumala. Toisilla se on erittäin rikollista - ja tappavaa. Toisilla se on rikollisten uhrina olemista ja tappavaa. Siis lainkuuliaisuudestahan on kyse.

Jumalan lain päämäärä on rakkaus. Eli tämä olevaisuuden elämä - sen kannattava tien suunta, on rakkauden askeleissa kulkeminen ja tämän tien viitoitus on siinä Isossa Kirjassa.

Synnintunto - se on nähtävä siinä, mitä synti on. Synti on juuri Jumalan lain rikkomista ja rikkoja on lain alla - ts. mitan alla. Ei kukaan voi rehellisenä väittää, että hyvä on olla vapaa synnin tunnosta. Siinä paatumus on astunut mukaan.
        Jos syntiä ei tunnusteta sitä taustaa vasten, eli Luojan - tuonpuoleisuuden Hallitsijan mukaan, niin silloin ollaan maailmassa, tämänpuolisuudessa. Siinä kuka tahansa saa sen oman paatuneen mielensä luvalla vaikka sinut tappaa.
        Moni paatunut rikollinen ei koe teoistaan mitään synnintuntoa. Murhakin on hänelle, aivan kuin vesilasin juonti. Join ja lasi on tyhjä. ... Seuraavankerran seuraava lasi- murha, ei tunnu missään.

Sekö sinulle on ihmisen rakentaman jumalattomuuden maailman onni ja paratiisi?

Kiitos, minulle ei. Entisen ateistin silmät avautuivat - avautui käsittämään se, että olevaisuus on jotain, jossa on elämä. Elämällä on elämänantaja, josta niin moni yrittää selittää jotain, mutta se jää siihen. Siksi heillä ei ole vastausta - ja vastaus siksi löytyi itselleni,
        jaa-a - ei minkään kirkkokunnan jäsenrekisteristä ja kivijalkaan piirretystä järjestyksestä, vaan itse Raamatusta, jonka jouduin varastamaan yläluokilla koulun hammaslääkärin vastaanotosta. Gideon-järjestön jakama UT - se oli minun ensimmäinen raamattu.

Ilman minkään kirkkokuntien pohjaa aloin lukemaan ja näkemään missä mennään, kuka menee ja miten menee. Miten maailma valitsee ja mikä on sen seuraus.
        Tein ratkaisuni. Uskon kirjoituksien avaavan sen tien ja lähdin tielle.

Kun sitten kerran tapasin Gideon-järjestön järjestämän tilaisuuden, kävin heille tunnustamassa sen synnin, että se raamattu, minkä he varasivat sinne kouluun, otin sen luvatta.

Vieläkin kyynelin sen vapautuksen koen siunauksena. He sanoivat, se oli sinua varten siellä.
        Nyt vanhuuteeni asti - olen tuota uskovaisuuden tietä käynyt. En edelleenkään näe muuta vaihtoehtoa ihmiskunnalle kuin se, että vain Herran viitoittama tie, se johtaa Elämään sisälle.

Raamatun neuvot ja ohjeet ihmiselle saa aikaiseksi nähdä tuonpuoleisuuteen ja uskoa Valtakuntaan, jossa on Hallitsija - ja Häntä kutsun Abrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaksi.
        Jumalaksi, joka avasi Kristuksessa ovet tänne pakanalle, löytää elämä.
        Saan sydänrakkaudella yhtyä Jumalan lain ohjeisiin, jotta Pyhä Henki saa minussa toteuttaa tahtomisen, sekä tekemisen. Se on Jumalantyö minussakin. Tuo Jumalantaho luo Valtakunnan, joka maailmanmerien tapaan aaltoile ja myrskyä, vaan kuin lasimeri, se on vakaa. Ja tuonpuoleisuudessa se lasimerellä seisovilla on vapaus, vakaus, ei maailman pahuutta, vaan Jumalan Pyhyys, jonka valtaistuimen juurelle saan minäkin armahdettuna heittää oman kruununi ja tunnustaa, missä valta ja Voima on. Missä se lasimeri - elämänvakaus on. Siinä on hyvä veisata Mooseksen ja Vapahtajani virttä.
        Täällä, tämänpuolisuudessa laulan matkalaisen virttä, virttä - joka kertoo siitä toivosta, jota odotan. Elämänkirja ja sen kautta Kristuksessa Jumala tuntee omansa.
        Olen nimeltä kutsuttu, armon kansalainen, siksi en ole maailmankansalainen.

Teillä ei ole elämälle vastausta. Valtapiirinne ja hedelmänne maku on karvas kaikille matkalaisille, niissä maistuu kuolema ja paha olo. Monelle, niin monelle jo tässä elämässä ajallinen helvetti, koska teillä ei ole omaa paremman elämän viittaa ja tietä.
        Siis väittämäsi, jumalattoman onnesta - mukamas hyvänä, se ei pidä paikkaansa, koska niitä hedelmiä ei yksinkertaisesti maailmassa ole.
        Perkele kyllä pyrkii joillekin riistohedelmien onnea tarjoilemaan, mutta se on vain keinotekoinen, joka jättää sydämen tyhjäksi ja ahneeksi.

En jaa täten sinun ajatustasi. -- mutta vapaudessasi saat kyllä pitää mielipiteesi. Näin olemme eri leirissä.

Rakas uskova,, .?
        Eikö merkitse sinulle mitään Pyhä Raamattu joka sanoo sinulle te parrannusta synneistä ?
        Puhut etiä on hyvä kun on synnintuntoa?
        Joo on hyvä jos on syntejä josta ihminen tulis päästä vapaiksi.
        Älä haa makamaan synneissä ja vakuttaa itselle että on hyvä tila . Aivan kuin halvan armon tie pelastaisi siuna kun et kalua ottaa vastaan pelastava ja Pois ottava syntejä, meidän Jumalamme.

• Myyty vai ostettu oli kysymys..

• Anonyymi

Eikö Jumala kanna teoistaan vastuuta. Hän teki syntisen ihmisen, ja myös saatanan. Jeesus ei ole vastaus, sillä Jeesus ei ole vapaus. Tämän varmasti ymmärrätte.

• Anonyymi

helluntailaisia kiinnostaa kovasti TOISTEN synnit, - ei omat . . .

• Anonyymi

Nimikin jo ilmaisee: Jeesus on Vapahtaja.

• Anonyymi

Hyvin tietämättömän ja suppean päätelmän tulos, Anonyymi klo 9:50, jossa et näe, mitä kirjoitukset on tuonut esiin.
        Lucifer oli virheetön - Jumalan valtaistuimen edessä suojaavainen enkeli- joka oli enkelimaailmassakin johtava - kunnes kaikessa loistossaan hänestä löytyi vääryys.

Mikä se vääryys oli, on valta. Tämä Lucifer näki, että sillä on jumalainen valta, jonka mielipide on kaikkien seurattava - ja hän halajaisi Jumalan Valtaa itselleen. Siis Pyhässä näkyy se vääryys, joka on näkökykymme puitteissa siemen, jolla ymmärrämme hyvän ja pahan.

Jumalan lain taivaallinen rakkaus, sen seuraaminen on vapaehtoisuus rakastaa Herraa, Jumalaamme - kaikesta sydämestä ja lähimmäistä, kuin itseämme.
        Siihen rakentuu elämä.

Entä, jos Lucifer olisi saanut valtansa tuonpuoleisuudessa, olisiko tämä maailmankaikkeus enää elämänarvoinen. Vain paha - kuin helvetti olisi kaikki olevaisuus.

Siksi Perkele on heitetty alas taivaasta - kaikkine langettamine enkeleineen. Eli ei Jumala luonut sitä pahaa, vaan Lucifer itse lähti oman valtansa aluetta hakemaan ja siksi löytyi se vikaisuus, mitä Elämä ei voi kantaa.

Maa jossa elämme - olemme luotuina tietoisina valinnoissa, jossa on mahdollisuus valita elämä, tai kuolema. Eli olet samassa tilanteessa, voit valita, minun vapauteni on Kristus.
        Eli se Valta on Jumalan rakkauden osoitus. Jeesuksessa näen Hänet, jolle me ihmiset olemme rakentaneet sen ristin, piikkikruunun päähän, ruoskimme ja pahatamme.
        Mehän tämän elämän pilaamme, ei Jumala. Jumalan antaman sijaisuus, että minä en kuolisi synteihini, vaan voin tehdä parannuksen, tämä Jeesus juuri on katseltavana.
        Sijaisuhri - se kertoo että maailma tappaa, ja minä tapan. Mutta tuo sijainen kertoo Jumalan rakkaudesta, että näen Isän -
        Anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä tekevät, oli Jeesuksen ristin sanat.
        Näin sinäkään et oikein käsitä, mitä ristillä tapahtui. Se ristin teko oli sinun ja minun tekoni.
        Ne ruoskimiset ovat meidän tekoa. Minä teemme tässä ajassa lähimmäiselle, Elämänantaja tarkoitti lähimmäisen elämän kuin Edenin elämä, hyvät Jumalan antamat hedelmät elämäksi.
        Mutta me annammekin kiven - lyömme ja ruoskimme. Meissähän se ongelma on, ei Jumalassa. Eli sinun on opittava näkemään syyllisyys siellä, missä se on, eikä syyttää kuin vanha Adam - syytti vaimostaan Jumalaa - tuollaisen annoit, hän antoi hedelmän ja MINÄ Söin. Siis aina me syömme sen luvattoman hedelmän ja päsmäämme alastomina kuoleman itselle, ei siitä voi Jumalaa syyttää.
        Nyt kun etsit, katselet ristin Herraa ja näet sydämesi, miksi Hän on sinun tähtesi ristillä, tiedät parannuksesi tarpeen ja juuri Jumalalta saatkin elämänohjeet tielle, mitä käyt.
        Ja kas - kukin olemme löytäneet vikaisuutemme.
        Jumalassa ei ole vikaa, vaan meidän valinnoissa ja tahdossa, mihin sen panostamme.
        Näin maailma vastaa teoistaan.
        Anteeksi anto on Jumalan rakkauden osoitus armoon.
        Se on luodun kohdalla Jumalan kädenojennus. Rakkauden vastuu elämälle.

Luciferilla tuolla enkelillä, langenneitten enkelien kanssa, ovat nähneet Jumalan, ja katoamattomina joutuvat ikuiseen helvetintuleen, eli vastuuseen. Kantavat seurakusena tekojen mittaa.

Ne uskolliset enkelit taas katsahtavat tämänpuolisuutemme pelastukseen, missä Jumalan rakkaus ja pyhyys näyttää sen, ettei Luciferin väittämä pidä paikkaansa.

Vapaus elää rakkauden Hengessä. Jumalan Valtakunta on rakkauden perustukselle rakennettu ja rakkaudessa on kaksi osapuolta, kuten avioparillakin miehen ja naisen suhteessa. He ovat yksi liha, se pysyy rakkaudensiteissä elämän ajan.
        Näin luomakunta tavallaan todistaa meille, että sekin kertoo Jumalan elämän pyhyydestä.
        Liitto on pyhä. Liitossa ei ole pakkoliittoa. Se on rakkausliitto.

• Anonyymi kirjoitti:

Rakkaat uskovat !!! Ja muut !!!!

Aivan !!
        Syntiemme Pois Ottaja..

Vapauttaja !!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapahtaja olet sinä!

• Anonyymi

Saviksesta lähti ilmoitus. Rkp:läisenä suomalaisen kristillisyyden halveksijana asiaan ei ehkä kuitenkaan (vieläkään) puututa.

• Anonyymi

Piispa Mari Leppänen ehdottaa, että musliminaiset ja -miehet voisivat käyttää huiveja ja turbaaneja Suomen poliisin ja armeijan viroissa ilmaisemaan omaa uskontoaan. Mielenkiintoista on kuulla Leppäsen kolumnin kautta, että poliisiministeri Maria Ohisalo (vihr.) on käynnistänyt valmistelun, jotta poliisit voisivat käyttää muslimien uskonnollisia symboleja virkapuvussaan. Luterilainen kirkko kannattaa epäjumalanpalveluksen harjoittamista valtion viroissa. Kenen asialla tuo luopiopiispa oikein on?

"Mari Leppänen: Onko huivi ongelma?:

Sisäministeriössä on jo hyvän aikaa selvitetty, voiko uskonnollisia päähineitä käyttää osana poliisin virkapukua. Esimerkiksi Ruotsissa poliisi on saanut käyttää uskonnollisia symboleita jo vuosia.

Säädösten mukaan uskonnollista pukeutumista voidaan työpaikoilla rajoittaa, jos siihen on todellinen syy. Käytännöt eivät kuitenkaan saa asettaa jotakin ihmisryhmää epäedulliseen asemaan.

Eri uskontoja ja katsomuksia sekä niiden edustajia tulee kohdella tasavertaisesti ja oikeudenmukaisesti.

Suomi on monikulttuurinen ja -uskontoinen maa. Kun uskonnollinen kenttä on monimuotoistunut, uskonto on uudella tavalla myös näkyvä osa julkista tilaa. Uskonnon harjoittaminen on ihmisoikeus, ja siihen kuuluu oikeus uskonnollisten symbolien esillä pitämiseen.

Uskonnonvapauteen kuuluu vapaus valita uskonto, tunnustaa sitä, vaihtaa sitä sekä mahdollisuus luopua siitä."

https://www.ts.fi/puheenvuorot/5377766/Mari Leppanen Onko huivi ongelma

• Anonyymi

Liittyykö tämä jotenkin helluntaiuskontoon? Teillä itsellänne on aiemmin ollut tiukat määräykset esim. etteivät naiset saa pitää lyhyitä hiuksia. Tällainen sääntönne johti aikoinaan mm. perättömiin juoruihin ja ilmantoon seurakunnassanne.

Kun te käytätte sanaa "kirkko", se on aika epämääräistä. Olisi rehellistä kirjoittaa, mhin "kirkkoon" te valheillanne viittaatte. Mutta rehellisyyteen te kertakaikkiaan ette kykene, se olisi vastoin isänne henkeä.

Jos te puhuisitte totta, mutta kun te valehtelette. Saviksen valheelliset "kirkko"-aloitukset viittaavat kristinuskon oppeihin, ev.lut.kirkkoon, ei koskaan teidän oman valhekirkkonne toimintaan.

"Kirkko" viittaa kristinuskon pyhäkköihin, ei teidän jumalattomiin tanssilavoihinne, muka kristinuskon nimissä ja joihin te ette kuulu. Olette Valheenisän lapsia. Jumalaton yp sallii pilkkakirjoituksenne kristittyjä vastaan, nytkin nauravat, yhdessä monirikollsen johtajistonne kanssa.

Kerran teidät tuomitaan, olkaa tästä varmoja. Olette Jumalan Pyhän Hengen kieltäjiä (areiolaisia), pilkkaajia, eikä teille koskaan tule kuulumaan armo. Näin te itse valitsitte (pelagiolaisuus).

• Anonyymi kirjoitti:

Liittyykö tämä jotenkin helluntaiuskontoon? Teillä itsellänne on aiemmin ollut tiukat määräykset esim. etteivät naiset saa pitää lyhyitä hiuksia. Tällainen sääntönne johti aikoinaan mm. perättömiin juoruihin ja ilmantoon seurakunnassanne.

Kun te käytätte sanaa "kirkko", se on aika epämääräistä. Olisi rehellistä kirjoittaa, mhin "kirkkoon" te valheillanne viittaatte. Mutta rehellisyyteen te kertakaikkiaan ette kykene, se olisi vastoin isänne henkeä.

Jos te puhuisitte totta, mutta kun te valehtelette. Saviksen valheelliset "kirkko"-aloitukset viittaavat kristinuskon oppeihin, ev.lut.kirkkoon, ei koskaan teidän oman valhekirkkonne toimintaan.

"Kirkko" viittaa kristinuskon pyhäkköihin, ei teidän jumalattomiin tanssilavoihinne, muka kristinuskon nimissä ja joihin te ette kuulu. Olette Valheenisän lapsia. Jumalaton yp sallii pilkkakirjoituksenne kristittyjä vastaan, nytkin nauravat, yhdessä monirikollsen johtajistonne kanssa.

Kerran teidät tuomitaan, olkaa tästä varmoja. Olette Jumalan Pyhän Hengen kieltäjiä (areiolaisia), pilkkaajia, eikä teille koskaan tule kuulumaan armo. Näin te itse valitsitte (pelagiolaisuus).

Rakkaat uskovaiset !
        Meinatte siis jotkut pysyä myytyjä syntnissä alla ja saada Tuomon siitä että ette ottanet vastaan Hän joka halusi ostaa teidät vapaiksi synneistä ettei teidän tarvitse synneissä kierreksellä kuin koira paskassa ??

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakkaat uskovaiset !
        Meinatte siis jotkut pysyä myytyjä syntnissä alla ja saada Tuomon siitä että ette ottanet vastaan Hän joka halusi ostaa teidät vapaiksi synneistä ettei teidän tarvitse synneissä kierreksellä kuin koira paskassa ??

Miksi siis itse kieriskelet siinä ???

Ethän sinäkään synnitön ole !

• Anonyymi kirjoitti:

Ero on siinä meidän välillä,, että otan vastaan Vapauttaja ja syntienpoistaja. !!!!

• Anonyymi kirjoitti:

Auttaako se sitten sinua jos en ole koska Jumala ei anna Voima tähän aikakauteen ja ja me molemmat istutaan helvetissä ja kerrotaan toisille että meidän olis pitänyt saada apua Pojalta joka on ostanut meidät vapaiksi Hänen Kallilla verellä .
        Siis aijon ottaa vastaan apua Jumalalta että se tulee todelliseksi mun elämään . Koska kait sä tiedät että sovitus stuu voimaan jos uskotaan että Hänellä on Voima ostamaan meidät vapaiksi ??

https://www.youtube.com/watch?v=TJqnpN7rYtI

• Savis kirjoitti:

Auttaako se sitten sinua jos en ole koska Jumala ei anna Voima tähän aikakauteen ja ja me molemmat istutaan helvetissä ja kerrotaan toisille että meidän olis pitänyt saada apua Pojalta joka on ostanut meidät vapaiksi Hänen Kallilla verellä .
        Siis aijon ottaa vastaan apua Jumalalta että se tulee todelliseksi mun elämään . Koska kait sä tiedät että sovitus stuu voimaan jos uskotaan että Hänellä on Voima ostamaan meidät vapaiksi ??

https://www.youtube.com/watch?v=TJqnpN7rYtI

Astuu Voimaan piti siinä olla..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      53
      3926
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      91
      2320
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1982
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1773
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1521
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1172
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1118
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1074
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1032
    Aihe