Vähennys oireiden kesto?

Olen vähentänyt vuosia syömääni xanor depot annosta 4mg päiväs 3mg. Tiputin siis 1mg pois kuusi viikkoa sitten ja paniikki/ahdistusoireet pysyneet voimakkaina. Samankaltainen olo kuin ennen kuin aloitin lääkkeen. Voisko olla että alkuperäinen paniikkihäiriö on edelleen näin voimakas? En usko enää vieroitusoireisiin niitä kesti selvästi pari viikkoa nykimistä vapinaa yms. Jos ei helpota palaan takaisin 4mg turha lopettaa.
064
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Anonyymi kirjoitti:

Olen vähentänyt vuosia syömääni xanor depot annosta 4mg päiväs 3mg. Tiputin siis 1mg pois kuusi viikkoa sitten ja paniikki/ahdistusoireet pysyneet voimakkaina. Samankaltainen olo kuin ennen kuin aloitin lääkkeen. Voisko olla että alkuperäinen paniikkihäiriö on edelleen näin voimakas? En usko enää vieroitusoireisiin niitä kesti selvästi pari viikkoa nykimistä vapinaa yms. Jos ei helpota palaan takaisin 4mg turha lopettaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu