Hamsteripussit , ei enää!

Anonyymi

Olen suht pyöreä ja vaikk laihdun en saa ikinä hoikka reidet. Harkitsin rasvaimu… Kallis! 60 vee ja näytin minun äidiltä! On kauniit piirteet klassinen ulko. Naama valui ja posket roikkui. Vuosi sitten Olin nefertitilift ja noin 50 metallihaka niskasta korviin ja kireä iho edelleen mutta tulos fantastic! Leuan Alta ei vieläkään tunto , mutta ei ihme kun iho irrotetaan ja rasva imetty n 250gr ! Minun kaula on kun teini vuosina! 2 -3 viikkoa oli kärsimystä muttei kipua, lähinnä metallihakaset vaivas eniten. Tämj lysti maksoi 2660e Turussa

3

850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen laihtunut jonkin verran, joten kasvojen rasvan vähetessä hamsteripussit alkoi näkyä, mutta minua ei saa tuollaiseen jenkkityyppiseen naamankiristykseen.

• Anonyymi

Sama juttu... omaan leuan alusrasvaa ja pienet hamsterinpussit leukapielissä. Olen kuitenkin alkanut epäröimään toimenpiteeseen menoa mahdollisen pitkäaikaisen kiristyksen tunteen ja tunnottomuuden vuoksi.

• Anonyymi

Leukkalinjan kirirstys ja kaulan/hamsteripussien rasvaimu maksaa 3000 ja on pysyvämpi lopputulos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      16
      3371
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      20
      2066
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1865
    4. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1861
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1778
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1572
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      29
      1420
    8. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1384
    9. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1367
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1314
    Aihe