Olen suht pyöreä ja vaikk laihdun en saa ikinä hoikka reidet. Harkitsin rasvaimu… Kallis! 60 vee ja näytin minun äidiltä! On kauniit piirteet klassinen ulko. Naama valui ja posket roikkui. Vuosi sitten Olin nefertitilift ja noin 50 metallihaka niskasta korviin ja kireä iho edelleen mutta tulos fantastic! Leuan Alta ei vieläkään tunto , mutta ei ihme kun iho irrotetaan ja rasva imetty n 250gr ! Minun kaula on kun teini vuosina! 2 -3 viikkoa oli kärsimystä muttei kipua, lähinnä metallihakaset vaivas eniten. Tämj lysti maksoi 2660e Turussa
Hamsteripussit , ei enää!
Anonyymi
3
672
Vastaukset
- Anonyymi
Olen laihtunut jonkin verran, joten kasvojen rasvan vähetessä hamsteripussit alkoi näkyä, mutta minua ei saa tuollaiseen jenkkityyppiseen naamankiristykseen.
- Anonyymi
Sama juttu... omaan leuan alusrasvaa ja pienet hamsterinpussit leukapielissä. Olen kuitenkin alkanut epäröimään toimenpiteeseen menoa mahdollisen pitkäaikaisen kiristyksen tunteen ja tunnottomuuden vuoksi.
- Anonyymi
Leukkalinjan kirirstys ja kaulan/hamsteripussien rasvaimu maksaa 3000 ja on pysyvämpi lopputulos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984