Katsoin, ettei nykynuorisosta ole. Ennenwanhaan saabillakin ajettiin lujaa: https://www.youtube.com/watch?v=B6DJmL_3q9Q
Huomenna kaahailemaan rollaattorilla.
13
81
Vastaukset
Tämmönen se olla pitäs vanhana. Ajaisin kyllä mielelläni pikkasen pirteellä invamopolla.
https://youtu.be/XTrlnxslYrY
Mikäs olis viihdyttäessä itseään.. 😜MCMLXXVI kirjoitti:
Toinenkin... 😂
https://youtu.be/19wYCVGJBcM
Rakastan näitä pätkiä...Kylähullut rocks 🤟
Lauruska kirjoitti:
😂🤣😂
Ja ilman muuta viritettynä. Soratiellä ruopien, niin että pöly lentää... 🤔Ja pikkukivet sinkoilee..
Lauruska kirjoitti:
😂🤣😂
Ja ilman muuta viritettynä. Soratiellä ruopien, niin että pöly lentää... 🤔Juu, viritettynä ehdottomasti. 😂
Oisin heti messissä, jos joku ehdottas lähetäänkö näillä baanalle. Viuh. Meni jo, hanaa. 🤘😜MCMLXXVI kirjoitti:
Juu, viritettynä ehdottomasti. 😂
Oisin heti messissä, jos joku ehdottas lähetäänkö näillä baanalle. Viuh. Meni jo, hanaa. 🤘😜Mut sit täytys suunnitella jokin kattoviritelmä sadesäitä varten. Meinaan pääsis liiraan lätäköissä, ilman että itse kastuu kunnolla. 🤔
Lauruska kirjoitti:
Mut sit täytys suunnitella jokin kattoviritelmä sadesäitä varten. Meinaan pääsis liiraan lätäköissä, ilman että itse kastuu kunnolla. 🤔
Mä katsoin tuon Meihemi-kanavan koeajoja tässä lomani alussa kun tuli vietettyä Youtuben parissa aikaa. Ihan mielenkiintoisia autoja, eikä tyyliltään mitään TM:n insinööripornoa, mutta mun mielestä tuo videoiden tekijä ei aina osaa puhua oikein omana itsenään. Ärsyttää puheen nuotti kun se kuulostaa joko vuosituhannen taitteen tv-juontaja Simo Frangenilta taikka Kummelin Matti Näsältä 🙄 Välillä huomaa että tyyppi ei (huomaamattaan?) yritä puhua kovinkaan painokkaasti, niin siinä katsojan korvatkin lepää 😅
Itse en ole Saabia koskaan omistanut, joskus takavuosina harkitsin, mutta lopulta Mersut vei voiton silloin. Lapsuuden ihan ekoja automuistoja kylläkin on se kun sain täällä maalla pikkutiellä istua yhen tutun syliin, painaa kaasua ja hieman ohjailla. Ja se OG-ysisatkun ahtopainemittarin heilahdus ja turbopotku muuten näkyy vieläkin silmissä ja tuntuu persuksissa 😎😅 Samoin tunnistin lapsena jo kaukaa Saabien äänen, se ns H-moottorin ääni on ihan omanlaisensa, mutta vähän vaikea kuvailla. Ei mitään rouheaa murinaa tai hassua pörinää, vaan siinä on sellainen pieni ujeltava sävy muuten hyvin smoothin äänen vivahteena. Voi toki tulla vaihdelaatikosta tai tasauspyörästöstäkin, varsinkin kun monista muista autoista poiketen moottori on vanhoissa Saabeissa pitkittäin vaikka auto on aina etuvetoinen 😃Jos jaksaa, niin ehkä kauppaan hurjastelemaan vois mennä, niin saa viilennettyä ittensä samalla. Siellä kun on ilmastointi, ja kun palasin tänne pätsiin nukkumaan parin ilmalämpöpumppuyön jälkeen, sitä jäähdyttelyä kyllä jo kaipaiskin. 🤔
Suomalaisessa rakennuskannassa ei vielä olla juurikaan otettu huomioon mahdollista kesäsäiden lämpenemistä, joten useimmilla talouksilla on mukavimmat penkit ja ainoa ilmastointi autossa. ; )
Kollimaattori kirjoitti:
Suomalaisessa rakennuskannassa ei vielä olla juurikaan otettu huomioon mahdollista kesäsäiden lämpenemistä, joten useimmilla talouksilla on mukavimmat penkit ja ainoa ilmastointi autossa. ; )
Niinpä. Mulla ainoo kunnon ilmastointi on yöllinen läpiveto, räppänöiden ollessa auki. No joo, onneks öisin on ollu viilee, että on vähän saanut tiputettua kämpän lämpötilaa ja nukuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399