Pienet levyt

Anonyymi

Onkohan haittaa jos käyttää vain 30 senttisiä levyjä? Isot levythän on 45cm.
Itse käytän isoja kun salilla käyn mutta eräs sukulaiseni nostelee ja tekee maastavetoja ja rinnalevedotkin noin pienillä levyillä ja ne on sillä pienellä reiällä vielä eikä tangossa ole laakereita. Jos nyt oikein muistan niin nosti rinnalle 150 kiloa. Ajattelin että aika alhaalta joutuu nostamaan.

5

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä haittaa muka? Isompi liikerata, joten lihaksesta tulee vain vahvempi laajemmalta alueelta.

    • Anonyymi

      Tuossa ei nyt kaikki täsmää!
      150kg? D25cm levy painaa 2,25kg. D30cm saattaisi painaa 3kg/kpl.
      150kg lasten tanko voisi olla vaikkapa 10kg jolloin 140kg edellyttäisi noin 46 levyä.
      23 levyä / pää?! Älä hassuttele!
      Laakeroimattomalla tangolla 150kg rinnalle veto. Kuka pystyy vetämään vaikkapa vain 100kg niin ei riskeeraa ranteitaan laakerittomalla eikä muutenkaan ryhdy leikkimään kuvaamillasi vehkeillä.

      Jos haluat tuntumaa vedon lähtökorkeuden muutokseen niin vedä itse koivet vaikkapa 15cm:n korokkeella!

    • Anonyymi

      30 cm levyjä löytyy ainakin 15 kg saakka. 8x15kg 2x10kg 10 kg tanko on 150 kg.

    • Anonyymi

      Mulla on 30 senttisiä levyjä joiden paino on 12 kiloa.

      • Anonyymi

        Niin ja onhan noita ihan 20 kiloisiakin. Ennen ainakin kun miehet oli miehiä, nostettiin ilman laakerointia. Itsekin nostelen eikä mene ranteet vaikka rinnalle niitä nostelenkin. Jos menee ranteet niin jotain on tehnty väärin. Tai ei olla tehty mitään vääriin koska ei olla tehty mitään niin ranteille että ne olisi vahvat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1595
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1429
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1337
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1325
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      34
      1266
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1208
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe