Lue tämä, niin ei tee mieli syödä täitä enää ikinä!

Amerikan Elintarviketurvallisuuden Keskusvirasto on laatinut tiukat raja- arvot siitä, mitä kukin elintarvike saa sisältää, tuon mainitun elintarvikkeen lisäksi. Suomessa nämä ovat salaisia, mutta samantyyppiset rajat pätevät myös meillä ja maailmahan on globaali pallo.

1. Kahvi - 20 mg eläinten ulostetta/kilo. Enintään 6% pavuista saa olla hyönteisten saastuttamia tai homeisia.

2. Murskattu pippuri - Enintään 40 hyönteisten ruumiinosaa tai jyrsijöiden karvanosaa sallittu/ teelusikka

3. Maaapähkinävoi - 30 hyönteisten osaa tai jyrsijän karvanosaa/100 g.

4. Rusinat - 140 hedelmäkärpäsen munaa ja 40 hedelmäkärpäsen ruumista/ 100 g.

5. Tomaattimehu - 10 matoa ja 60 hedelmäkärpäsen munaa sallittu/ litra.

6: Spagetti ja makaroni - 1200 hyönteisten osaa/ kilo.

7. Pakastetussa pinaatissa saa olla enintään 50 kirvaa tai punkkia/ 100 g.

8. Murskattu oregano - 300 hyönteisen osaa/ 10 g.

9. Paprika (mauste) - 75 hyönteisen osaa tai jyrsijän karvanosaa/ 25 g. Ja lisäksi saa olla 25% hometta.

6

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Kyllä tuossa menis jo parturikäyntini pilalle..muuten sama kun gangsterit teilaavat toisiaan..


    • Anonyymi

      Ei meitin voissa ole enää täitä, eikä torakan jalkoja. Ne oli sitä aikaa ennen Valiota.

    • Niin kauan kun syön luonnonsieniä ja luonnonkaloja ja käyn uimassa luonnonvesissä ja hengitän luonnon ilmaa sisääni menee niin paljon bakteereja,eliöitä,hyönteisen osia ja suorastaan paskaa pölynä ja järven tai meren luonnonvesistä vatsaani ja keuhkoihini niin nuo ovat ainakin mulle hyttysen paskaa...

      Tässä muuten vihreille vekaaneille ja muille kasvisvekkuleille hyvä bisnes.. hyttyskerääjä norjasta.. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0a2a1561-9523-4736-9a6e-ff052be2e3d7 saa hyönteisistä sohjottua pihvelii ja einestä..

      • Niitä kun vatun vatun vattuja kerää syssymmällä, niin harmittaa, kun saa joka toisen heittää pois, kun on täynnä matoja. Mitenkähän toimii Hcymoksen hillotehtaalla vattuhillon laadunvalvonta - ettei vaan tulisi 50%:sta matosurvosta?

        No sua ei ainakaan hyttyset haittaa, kun sulla on ne luojanluomat propellikäet. Ei hyttysiä saa monissa uskonnoissa niellä. Jehovan Todistajat eivät niele hyttysiä, koska ne ovat saattaneet imeä verta. Muslimit eivät niele hyttysiä ,koska ovat saattaneet imeä korkeapromillisen kaverin verta. Hindut ja Buddhat eivät niele hyttysiä, koska ne saattavat olla jälleensyntyneitä isovanhempia. Juutalaiset eivät ime hyttysiä, koska ne eivät ole kosher - tuotteita. Jehovan Todistajia jopa ohjeistetaan pitämään suunsa kiinni maaseudulla ulkona, hyttysvaaran vuoksi, siksi pyrkivät sisätiloihin.

        Hyttysiä ei kannata syödä, koska veri sisältää hepatiitteja, hivejä, jänisruttoja, myyräkuumeita, hullun lehmän tauteja ym. ym.

        Ja lopuksi minuutin hiljainen hetki miljardin nilviäisen muistoksi, jotka kuolivat Kanadan hirmuhelteissä. Propellihattu pois päästä ja sammuta propellikäet hetkeksi!


      • roskapostirobotti1 kirjoitti:

        Niitä kun vatun vatun vattuja kerää syssymmällä, niin harmittaa, kun saa joka toisen heittää pois, kun on täynnä matoja. Mitenkähän toimii Hcymoksen hillotehtaalla vattuhillon laadunvalvonta - ettei vaan tulisi 50%:sta matosurvosta?

        No sua ei ainakaan hyttyset haittaa, kun sulla on ne luojanluomat propellikäet. Ei hyttysiä saa monissa uskonnoissa niellä. Jehovan Todistajat eivät niele hyttysiä, koska ne ovat saattaneet imeä verta. Muslimit eivät niele hyttysiä ,koska ovat saattaneet imeä korkeapromillisen kaverin verta. Hindut ja Buddhat eivät niele hyttysiä, koska ne saattavat olla jälleensyntyneitä isovanhempia. Juutalaiset eivät ime hyttysiä, koska ne eivät ole kosher - tuotteita. Jehovan Todistajia jopa ohjeistetaan pitämään suunsa kiinni maaseudulla ulkona, hyttysvaaran vuoksi, siksi pyrkivät sisätiloihin.

        Hyttysiä ei kannata syödä, koska veri sisältää hepatiitteja, hivejä, jänisruttoja, myyräkuumeita, hullun lehmän tauteja ym. ym.

        Ja lopuksi minuutin hiljainen hetki miljardin nilviäisen muistoksi, jotka kuolivat Kanadan hirmuhelteissä. Propellihattu pois päästä ja sammuta propellikäet hetkeksi!

        Propellikädet ehkäsee hyvin öttiäisiä mutta aiheuttavat nivelvaivoja.

        Uskovaisilla on hankalaa kaikenmaailman eliöiden suhteen mitä maailmassa pyörii. Sen takia oma uskoni ei estä tappamasta öttiäisiä syömästä verivanukasta, mustaa makkaraa veri lättyjä. Eikä lihaa noin muutenkaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe