Trump kääntyi mormoniksi ja tuomitsee luthersäätiön

Anonyymi

Trump otti vastaan palautetun evankeliumin tänään kello 13:37. Hän piti lyhyen tiedotustilaisuuden jossa heilutti Mormonin kirjaa ja todisti voimallisesti laamanilaisten tehtävästä lopunajan Amerikassa. Hän otti myös lyhyesti kantaa Suomi-24 palstaan ja sanoi tuomitsevansa luthersäätiön homofobisuuden.
Ohessa kuva todisteena:
https://d279m997dpfwgl.cloudfront.net/wp/2020/06/AP_20154066105580-1000x667.jpg

16

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt on tyhmä idiootti apina seonnut lopullisesti.

      Eikö Trump sanonut, että hänestä tulee elokuussa presidentti,

      • Onko Trump mielestäsi tyhmä apina? Uskotko, että hänestä tulee elokuussa presidentti?


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Onko Trump mielestäsi tyhmä apina? Uskotko, että hänestä tulee elokuussa presidentti?

        Miksi vääristelet Arton sanoja. Ei Arto ole sanonut että Trump on tyhmä apina vaan sinä olet sen sanonut? Kumpi nyt on presidenttinä, Biden vai Trump?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vääristelet Arton sanoja. Ei Arto ole sanonut että Trump on tyhmä apina vaan sinä olet sen sanonut? Kumpi nyt on presidenttinä, Biden vai Trump?

        Kaikki täyspäiset hoksaavat aloituksen huumoripläjäykseksi paitsi Arto joka otti sen tosissaan ja alkoi haukkumaan Trumpia idiootiksi kun luuli tämän kääntyneen mormoniksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vääristelet Arton sanoja. Ei Arto ole sanonut että Trump on tyhmä apina vaan sinä olet sen sanonut? Kumpi nyt on presidenttinä, Biden vai Trump?

        No ketä Arto sitten tarkoitti tyhmällä apinalla? Aloittajaako? Eikö Arto tajunnut, että aloitus oli huumoria, joskaan ei erityisen hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki täyspäiset hoksaavat aloituksen huumoripläjäykseksi paitsi Arto joka otti sen tosissaan ja alkoi haukkumaan Trumpia idiootiksi kun luuli tämän kääntyneen mormoniksi.

        Kuka tahansa voi mennä lankaan tuollaisesta aloituksesta joten ei Arto kovin pahaa syntiä tehnyt.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Onko Trump mielestäsi tyhmä apina? Uskotko, että hänestä tulee elokuussa presidentti?

        En osaa sanoa, Jeesus alkoi tympieä enkä olen enää kirjaantunutkaan tililleni
        Jätin uskomukseni kun aloitin harrastukseni
        ulkoilen, Jeesutele enää en

        Kirkko on koronalinko ja ilmainne viinaka(u)ppa
        Toivoen
        Arto777


      • Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa, Jeesus alkoi tympieä enkä olen enää kirjaantunutkaan tililleni
        Jätin uskomukseni kun aloitin harrastukseni
        ulkoilen, Jeesutele enää en

        Kirkko on koronalinko ja ilmainne viinaka(u)ppa
        Toivoen
        Arto777

        Olen skeptinen. Uskon vasta, jos lähetät samansisältöisen viestin kirjautuneena.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Onko Trump mielestäsi tyhmä apina? Uskotko, että hänestä tulee elokuussa presidentti?

        Sinä olet tyhmä, puhut Raamatusta, kumminkaan ymmärtämättä siitä sanakaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet tyhmä, puhut Raamatusta, kumminkaan ymmärtämättä siitä sanakaan!

        Pystytkö perustelemaan? Et tietenkään tälläkään kertaa. Sinua keljuttaa kun jäät aina keskustelussa hopealle, joten sorrut sitten argumentointivirheisiin.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Onko Trump mielestäsi tyhmä apina? Uskotko, että hänestä tulee elokuussa presidentti?

        En tiedä olen hiljaa ny.

        Arto777


    • Anonyymi

      Jokaisella on vapaus uskoa miten haluaa.
      Vastuun kantaa ihminen itse, jos ei tarkista mitä Raamatussa sanotaan, on hyvin äkkiä lahkojen vietävissä esim. mormonien!

      • Vaarallista sekin on, jos uskoo kaiken mitä Raamatussa sanotaan. SIinähän mm. käsketään tappaa homot.


      • Anonyymi
        Höpsislöpsis kirjoitti:

        Vaarallista sekin on, jos uskoo kaiken mitä Raamatussa sanotaan. SIinähän mm. käsketään tappaa homot.

        Mene urpo ateistien palstalle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mene urpo ateistien palstalle!

        Et siis pysty vastaamaan, että miksi Raamattu käskee tappamaan homot.


    • Anonyymi

      Luthersäätiö on ilmeisesti maailmankuulu yhteisö. Päivi Räsänen kuuluu siihen. Tunnetaanko hänetkin säätiön eturivin taistelijana?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe