kanta.fi parannettavaa on

Anonyymi

hidas, labra tuloksia ei näy 1kk mennyt, vain lääkärit ja terveydenhoitajat näkevät tilan missä mennään asiakas ei.

4

67

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ne ei kuulemma laita labratuloksia suoraan kantaan koska "lääkäri haluaa jutella kanssasi niistä".
      Eli ne tahtovat rahastaa sinua vielä yhdestä käynnistä vaikka se olisi aiheeton.

    • Anonyymi

      Ei kun ne lääkärit eivät ole vielä ehtineet katsoa niitä tuloksia. Sen takia ne eivät kannassa näy. Se koska lääkärit katsovat labra- tai muita tuloksia on veteen piirretty viiva. Katsovat jos katsovat, ei ole sellaista intressiä hoitaa potilaita kuin entisaikojen kunnanlääkäreillä.
      Tai ainakaan sellaisia ihmisiä jotka eivät ole terveyskeskusten vakituisia asiakkaita ei ole tarvetta hoitaa.

      Kävin lääkärissä selkeästi määritettävissä olevan ongelman takia. Sain lähetteen ultraäänitutkimukseen. Ultra otettiin ja siellä sanottiin, että omalääkäri soittaa viikon sisällä.
      Totesin ettei mulla ole nimettyä omaa lääkäriä kun ennen tuota käyntiä, olin viimeksi terv.keskuksen asiakkaana jokus 2000-luvun alussa. Ultran ottanut totesi että lähetteen tehnyt lääkäri, tai joku, omalta terveyskeskukselta soittaa, ja jos ei soita, soita sinä niille päin.

      Soittoa ei kuulunut 3 viikkoon, joten yritin soittaa terveyskeskukseen. Eipä kukaan vastannut vaikka roikuin tunnikin yhteen menoon linjoilla. Laskin että olin puhelimessa keskellä työpäiviäni, työnantajan ajalla ikävä kyllä, yht. yli 6h saamatta yhteyttä terv.keskukseen.

      Pistin viestiä Maisan kautta. Sain vastauksen, että viestiisi vastataan 2 päivän sisällä. Tuli vastaus, lääkäri tutustuu testituloksiin ja palaa asiaan. Eipä ole palannut, aikaa on kulunut nyt 4 kk. Maisassa näkyy kommentti, että uusintaultra otettava puolen vuoden kuluttua.
      Ilmeisesti minulla ei ole mitään vakavaa, näin olen asian itse tulkinnut, kun ei kerran asiasta paremmin tietäviäkään tilanteeni huolestuta.

      • Anonyymi

        Niinpä, minäkin katselin kantaa silloin tällöin ja labratulokset ilmestyi sinne vuoden kuluttua.
        Tiesin ettei minua mikään vaivannut joten en huolestunut. He halusivat vain tarkistaa kolesteroliarvot saadakseen määrättyä minulle lääkettä joka tuhoaa lihakset.
        En syö kolesteroli"lääkettä" varmuuden vuoksi, joten en kaivannut heidän tuloksiaan.


    • Anonyymi

      "Ultran ottanut totesi että lähetteen tehnyt lääkäri, tai joku, omalta terveyskeskukselta soittaa, ja jos ei soita, soita sinä niille päin."

      Miksi ne viitsi sinua muistaa? Niillä on kymmeniä potilaita ja jos ei ole muistilappua pöydällä niin ei ne muista.

      Nykyään on niin mukavaa kun voi aivot tyhjentää tietokoneelle ja luottaa että tietokonejumala ehkä sitten joskus muistuttaa kun on jonkun IHMISEN vuoro saada apua.
      Siksihän ne tiedot kerätään kaikenlaisiin uusiin portaaleihin jotta siellä ne on "turvassa" tietokonejumalan suojeluksessa ja hoidossa ja hallinnassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2244
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1341
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1230
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1215
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1140
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1081
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1035
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe