Joko palstan naiset ovat

Anonyymi

20

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liian kurppa.

• Anonyymi

On muuten paljon vanhemman näköinen kuin 49v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On muuten paljon vanhemman näköinen kuin 49v.

Tämä on totta. Oletin reilusti vanhemmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on totta. Oletin reilusti vanhemmaksi.

Sama..

• Anonyymi

Onko toi poika laillisessa iässä?

• Anonyymi

18v. Onko se sitten teinimies?

• Anonyymi

Tytöt nyt maltti

• Anonyymi

Ärsyynnyin Roy’sta. Ei. En.

• Anonyymi

Ei ole, enkä aio. En vaikka kävelisi vastaan ja alkaisi jutulle. Ihan mukavan kuvan hänestä sai, mutta luonteemme valovuoden päässä todella toisistaan. Itse olen niin vilkas yksilö, että mua jopa ahdisti kuunnella niin hidasta puhetyyliä. Mun teki aidosti tiukkaa kyetä kuuntelemaan häntä. Plus, että julkkisstarus on valtava miinus. Tuon kanssa jos jossain. näyttäytyisi niin taatusti olisi naama jossain lehdessä. Ei kiitos!

• Anonyymi

Mä taas en pidä siitä jenkkityylistä, mutta ei kai se hänen vikansa ole, mutta se tarttuu puheeseen eikä sitä kestä kuunnella. No ehkä tulevat Suomi-vuodet poistavat sitä? Ja alettaan huastella niinku suomalaiset :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä taas en pidä siitä jenkkityylistä, mutta ei kai se hänen vikansa ole, mutta se tarttuu puheeseen eikä sitä kestä kuunnella. No ehkä tulevat Suomi-vuodet poistavat sitä? Ja alettaan huastella niinku suomalaiset :)

Joo, on kai hänellä ehkä vähän sitäkin. Itselleni se ei tuossa hänen tyylissään kauheasti osunut silmään. Kai tunnen sen verran monta "oikeaakin" jenkkiä, että ärsytyskynnys tuossa asiassa on noussut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, on kai hänellä ehkä vähän sitäkin. Itselleni se ei tuossa hänen tyylissään kauheasti osunut silmään. Kai tunnen sen verran monta "oikeaakin" jenkkiä, että ärsytyskynnys tuossa asiassa on noussut.

Joo jos on tottunut, mutta muuten ei pysty.

• Anonyymi

Varmaan olette jo kiimaisina odottamassa vastaako roy treffi kutsuun. Eiku vaan uutta mekkoa ostamaan että näytätte seksikkäältä ja nuorelta royn silmissä.

• Anonyymi

Mene sinä! Mitä sinä meitä hänelle tuputat!

• Noup. Evvk koko tyyppi, tai muut julkimot.

• Anonyymi

Ja pyh!!!
      Pettymys! Tuohan on suomalainen, Kanadassa vain syntynyt!
      Ei jatkoon.

• Anonyymi

No en tosiaan. Mummu on omaa sukuaan Rissanen. Tuohan voi olla vaikka sukulainen.

• Anonyymi

Eikö komea mies kelpaa vai. Muutenkin kuolaatte kaikkia treffi ohjelmia jossa on komeita ulkomaalaisia miehiä ja haaveilette häistä niitten kanssa.

• Anonyymi

Roi on kurppien ihannemies. Jos sillä on paljon rahaa niin missitkin haluaa ja kurpat jää toiseksi.

• Anonyymi

Pyydä ite!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4203
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2915
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2828
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2603
    5. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2555
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      324
      2551
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2129
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1875
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe