Tää on jo ihan perseestä

Anonyymi

Ei parisuhteemme tila muijan kanssa vaan helvetin helle joka kyllä sotkee jo parisuhdettakin jollakin lailla. pinna ainakin kireemmällä, hermostuu helposti eikä tahdo ajatuskaan kulkea. Kaikki mahdolliset konstit ja keinot käytössä rahojen ja keinojen puitteissa. Muija valittaa kun tissienväli ja alustat hiostuu ja saa pyyhkii, paidan poisottokin jo arkea, pikkarit näkyy hikoavan persevaon kohdalta ja mulla miehenä omat hikoamis kohdat. Muija kokkas yks päivä, oli siinä tissit paljaana hellan edessä ja kysyin onko yläosatonta tarjoiluu. Seksiikin ehdoteltu iltasella puolin ja toisin ja alun jälkeen muija totes lopeta, liian kuuma. Viime kesänä oli samaa, vartin verran naintia sit vaihtui suu ja käsihommiin kun huonelämpötila oli plus 25.

18

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tylsää et helle vaikuttaa noin

    • Anonyymi

      Elämä on.

    • Anonyymi

      Olisit kuunnellut mitä ilmastonnmuutoksesta sanotaan ja äänestänyt ajoissa oikein.

      • Anonyymi

        Niinpä nyt voin mennä mihin tahansa ottaa aurinkoa ilman vaatteita


    • Anonyymi

      Vaikuttaako helle vain naisiin? Hikisenä ja märkänä ei ole kiva olla, kun vaatteet liimaa tuu ihoon kiinni. Siihen vielä menkat päälle, niin on kyllä kurjat oltavat.

    • Anonyymi

      Voi hyvänen aika, eihän se mikään pakko ole kotona hikoilla ja kärvistellä! Hommatkaa tehokas ilmalämpöpumppu kotia viilentämään niin ei tarvitse kiukutella!

      • Anonyymi

        Sehän on rahasta kiinni monella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on rahasta kiinni monella.

        Jos ennemmin laittaa rahat röökiin ja kaljaan kuin säästäisi pari kuukautta ja ostaisi 500e ilmalämpöpumpun, niin se on jokaisen oma asia.

        Jos ei ole sellaisia tuloja että edes muutaman kuukauden aikana saisi pariskunta 500e säästöön, niin sitten suhteessa on jo muutakin vikaa kuin helteestä johtuva seksin puute.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ennemmin laittaa rahat röökiin ja kaljaan kuin säästäisi pari kuukautta ja ostaisi 500e ilmalämpöpumpun, niin se on jokaisen oma asia.

        Jos ei ole sellaisia tuloja että edes muutaman kuukauden aikana saisi pariskunta 500e säästöön, niin sitten suhteessa on jo muutakin vikaa kuin helteestä johtuva seksin puute.

        Jaa, ootko joku vitun porvari, työttömillä ja sairailla onkin sitä rahaa rutosti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ennemmin laittaa rahat röökiin ja kaljaan kuin säästäisi pari kuukautta ja ostaisi 500e ilmalämpöpumpun, niin se on jokaisen oma asia.

        Jos ei ole sellaisia tuloja että edes muutaman kuukauden aikana saisi pariskunta 500e säästöön, niin sitten suhteessa on jo muutakin vikaa kuin helteestä johtuva seksin puute.

        Vaikka olisikin varaa hankkia ilmalämpöpumppu, niin taloyhtiö saattaa kieltää sellaisen asentamisen asuntoon. Omassa taloyhtiössä on näin, ja siitä huolimatta että asunnot ovat omistusasuntoja. Naapurini muutama kesä sitten asennutti ilmalämpöpumpun, mutta joutui myöhemmin poistattamaan sen taloyhtiön vaatimuksesta.


      • Anonyymi
        Lauruska kirjoitti:

        Vaikka olisikin varaa hankkia ilmalämpöpumppu, niin taloyhtiö saattaa kieltää sellaisen asentamisen asuntoon. Omassa taloyhtiössä on näin, ja siitä huolimatta että asunnot ovat omistusasuntoja. Naapurini muutama kesä sitten asennutti ilmalämpöpumpun, mutta joutui myöhemmin poistattamaan sen taloyhtiön vaatimuksesta.

        Meillä taas vuokran antaja kieltää asentamisen.


    • Anonyymi

      Hehhehhee alkaako ilmastonmuutosulina uppoomaan pahimmankin vastustajan kaaliin kun seuraukset on muutakin kuin bensan hinnannousu 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Vihreitä en äänestä, en koskaan.


      • Anonyymi

        Heh heh, ilmasto on muuttunut vuosi tuhansia, tiedoksesi vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh, ilmasto on muuttunut vuosi tuhansia, tiedoksesi vaan.

        Mutta koskaan ennen se ei ole ottanut valkoista heteromiestä yhtä paljon pattiin kuin nyt. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta koskaan ennen se ei ole ottanut valkoista heteromiestä yhtä paljon pattiin kuin nyt. 🤣

        Juurikin noin.


    • Anonyymi

      Hyvin sujuu. Suihkussa seksiä 15 minsaa tänään. Ilmanviilennin hoitaa hommat. Sisällä lämpötila 20 astetta ollut sen jälkeen kun ostin ilmanviilentimen ja seksiä voi harrastaa normaalisti.

      • Anonyymi

        On se meilläkin se viilennin ja yks muukin tuuletin ei vaan auta tarpeeks näillä helteillä. Toki kerrostalossa lämpimämpää kuin omt tai rivarissa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe