Onko niitä

Anonyymi

Onko niitä kulttuuri iltamia enää. Vai onko väki jo niin huonokuntoista että eivät uskalla auringon paisteessa istua. Kaipaisin niin kovaa jotain hengennostatusta. Varsinki runoja🙈

14

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seinäjoella on!

• Anonyymi

Torstaituokiot Yli-Lauroselassa , en kyllä tiedä onko runoja tarjolla.

• Anonyymi

Satutuokio on joka toinen maanantai kunnatalolla.

• Anonyymi

Ketkä siellä satuilevat ?

• Anonyymi

Nyt on kotona, pysykää kotona. Runoista en tiedä, mutta satuja kuulee YLEn uutisista, niitä on syytä kuunnella herkällä korvalla, ettei vahingossakaan joudu aivopesun uhriksi.

• Anonyymi

Tämä Sillanpäänkin tapaus kertoo, kuinka sairaassa ja vääristyneessä maailmassa me elämme. Tuomiot näillä lapsiinsekaantujilla, ja raiskareilla ihan naurettavia. Jos tekijällä lisäksi suojaväri, niin "tuomio" pelkkää päähän taputtelua, ei vain voi ymmärtää.🤨

• Anonyymi

Sillanpää kuuluu culttuuripiireihin, siellä hyväksytään kaikki. Liberaali suvaitsevaisuus. Prideliputus Ilmajoella?

• Anonyymi

Vanhemmat tantat ei usko Jarista pahaa, on niin lupsakan näköinen ja herkkä kaveri.

• Anonyymi

Hiljainen hyväksyntä pedofilialle

• Anonyymi

Jokirantaan juomaan pussikaljaa. Seppo ja kumppanit lausuu satuja.

• Anonyymi

Mä en muistanutkaan kuinka hyvää se pussikalja oikeesti onkaan.....

• Anonyymi

Joko sielä taas jokivarrella hoilataan . Onneksi edes joksikin kesäksi vaikeni seki

• Anonyymi

Joo, tanssia haudoilla, eikö nämä kulttuuriporukat kunnioita hautarauhaa.
        Miksi nämä esiintymispaikat ja yleisön tilat on ilmajoella rakennettu hautausmaalle?
        Hautarauhan rikkominen on pahimmasta päästä mitä ihminen voi tehdä.
        Eikö näillä porukoilla ole alkeellisintakaan kunnioitusta vainajia kohtaan?
        Hiljattain oli muulta tulleita matkailijoita tutustumassa Ilkan kentän historiallisiin kohteisiin, olivat todella järkyttyneitä millaisia rakennelmia oli vanhalle historialliselle hautausmaalle ja lähistölle on kyhätty.
        Todella ala-arvoista toimintaa kunnassa joka itseään mainostaa matkailijoille, no on tuokin nähtävyys sinällään miten hautarauhaa voidaan pahimmalla mahdollisella tavalla rikkoa.

• Anonyymi

Katukuvaa katsomalla sen jo näkee: Juuri ja juuri omin avuin liikkumaan ja autolla ajamaan kykeneviä vanhuksia ja nuoria eläkeläisiä tai avohoitopotilaita. Hauraalta ja heikolta näyttää väki joten ei ihme ettei täällä mitään ole.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe