Karman laki

Anonyymi

Mitä mieltä olet karman laista?

36

1208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      > Mitä mieltä olet karman laista?

      Jos sillä tarkoitetaan tätä:

      "mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää"
      Gal. 6:7

      Mielestäni se on hyvä.

    • Anonyymi

      Raamatussakin sanotaan, että ihmiselle maksetaan tekojen mukaan, pahat teot kostautuvat. Omatunto on opas, jota kannattaa kuunnella.

    • Anonyymi

      Jälleensyntyminen eli rainkarnaatio on myös totta. Karman laki kuuluu olellisesfi reinkarnaatioon. Vedämme petäss❤ämme jopa seitsemän elämän tekoja.❤😈

      • Anonyymi

        Ei sovi "jeesuksenomille" sellainen usko, jossa omista "synneistään" joutuisi itse vastaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sovi "jeesuksenomille" sellainen usko, jossa omista "synneistään" joutuisi itse vastaamaan.

        Ihminen, eritoten uskovainen, on erehtyväinen. Mutta se uskonnollinen aivopesu on tehokasta heikkoihin ihmisiin.


      • Anonyymi

        Uskon Jeesuksiin ja niitä on ollut monta. John Lennon mm.💯❤️💯❤️💯❤️💯❤️


      • Anonyymi

        Se on noitutta ja petosta.

        Ei ole jällensyntymistä. Kuoleman jälkeen siirrytään iankaikisuuteen, josta ei palata takasin.
        Jokainen joutu Jumalan eteen jaJumala jakaa ihmiset joko taivaaseen tai helvettiin.


      • Anonyymi

        Śrī Īśopaniṣad
        Mantra yksi:
        Kaikki tässä maailmankaikkeudessa, olipa se sitten elollista tai elotonta, on Hänen vallassaan ja kuuluu Hänelle. Siksi jokaisen tulisi käyttää vain sitä, mikä on välttämätöntä ja mikä on myönnetty hänen osuudekseen, eikä kajota mihinkään muuhun, ymmärtäen hyvin, kenelle kaikki kuuluu.
        ouiyy


    • Anonyymi

      Karman laki ei sellaista ole jollei kukaan tiedä 🤣
      Eli taparikollinen ei jää kiinni eikä kerro kenellekään rikoksistaan.

      • Anonyymi

        Kaikki teot on luonnon muistissa
        Katso akaasiset aikakirjat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki teot on luonnon muistissa
        Katso akaasiset aikakirjat.

        Ympäristö luo on varmasti sarjamurhaajia, jotka eivät ole jääneet kiinni.


    • Anonyymi

      En usko karman lakiin. Jos täydellisesti toimiva karmanlaki olisi täällä niin ketään ei tarvitsisi rangaista helvetissä koska karma olisi jo kostanut kaiken elämänsä aikana.

      • Anonyymi

        Niinpä niin, mutta helvettiin uskot.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä niin, mutta helvettiin uskot.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Niin ku karman lain toimimattomuuden olen nähnyt omassa elämässä. En esim usko että skitsofreniani tulee mistään menneisyyden teosta karmana..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ku karman lain toimimattomuuden olen nähnyt omassa elämässä. En esim usko että skitsofreniani tulee mistään menneisyyden teosta karmana..

        Oletko ajatellut, että skitsofreniasi voi johtua helvetin pelosta?


    • Anonyymi

      Karmanlakia ei ole olemassa, se on epämääräinen sanonta.

      • Anonyymi

        Yhtä epämääräisiä ovat uskonharhaisten höpinät.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Karman laki on oikeuden mukainen. Kaikki teot, sanat ja ajatuksetkin heijastuvat takaisin.
      Voimme vetää perässään jopa seitsemän elämän karmaa. On hyvä että emme muista edellisiä elämämme, sieltä voisi paljastua kauheitakin asioita.
      Googlaa rohkeasti "karma ja reinkarnaatio'".
      💯❤️💯❤️💯❤️

    • Anonyymi

      Karmalla oli muutama hittibiisi mutta lakeja ne eivät olleet laatimassa.

    • Anonyymi

      Reinkarnaatio-oppi on poistettu kristinuskosta. Maailma olisi paljon parempi jos kaikki uskoisivat karmaan jälleensyntymiseen. ❤️❤️❤️❤️💯💯💯💯

    • Anonyymi

      Ei aina toteudu. Tasan ei mene resurssit tällä planeetalla.

    • Anonyymi

      Karman laki tarvittaisiin tallenne kaikesta mitä teet ja kaikesta niin voisi olla totta.

      • Anonyymi

        Tarvittaisiin? SE ON aina voimassa. Luonnonlaki.
        ❤❤❤❤❤❤👏


    • Anonyymi

      Karman laki ja rrinkarnaatio on totta. Reinkarnaatio-oppi poistettiin aikoinaan kristinuskosta. Piispa Origines opetti reinkarnaatiota. ❤❤❤❤❤

    • Anonyymi

      Syyn ja seurauksen laki toimii Jeesukseen uskovalla siten, että hänelle ei lueta kadotustuomiota.
      Mutta karman laissa oleva sielunvaellus ei ole totta.

      Olemme täällä vain kerran, ja elämämme aikana meidän täytyy tehdä valinta Jeesuksen tai paholaisen väliltä. Tämä ratkaisee ikuisuuskohtalomme, ei karman laki.

      Ei anneta eksyttää itseämme. Elämä Jeesuksen kanssa on turvassa, vaikka ei ymmärrettäisikään kaikkea. Siinä pysytään, kun tutkitaan Raamattua, Jumalan viestiä meille ihmisille.

      • Anonyymi

        Minä uskon karman lakiin ja reinkarnaatioon. Väitätkö että sinä olet oikeassa ja minä väärässä?👺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä uskon karman lakiin ja reinkarnaatioon. Väitätkö että sinä olet oikeassa ja minä väärässä?👺

        En tiedä meistä, mutta Raamattu on oikeassa.


      • Anonyymi
        YrttitarhanMorsian kirjoitti:

        En tiedä meistä, mutta Raamattu on oikeassa.

        Älä usko satuihin. Mitä hyötyä on uskoa Raamattuun?
        Tee vaikka luonnonsuojelutyötä hörhöilyn sijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä usko satuihin. Mitä hyötyä on uskoa Raamattuun?
        Tee vaikka luonnonsuojelutyötä hörhöilyn sijaan.

        Joo kannattaa ruokkia vaikkapikkulintuja talvisin. Ne ovat vähenemässä kaikista ihmisten aiheuttamista syistä. Tuskis sitä kyllä mikään taivaan Jumala puolestasi tulee tekemään vaikka uskoisit kuinka?


      • Anonyymi
        YrttitarhanMorsian kirjoitti:

        En tiedä meistä, mutta Raamattu on oikeassa.

        Mielestäni olen jossain määrin uskossa? Vasta nelikymppisenä minusta diaksonoitiin ADHD ja sain siihen lääkityksen jonka jälkeen osaan ajatella asioita vähän järkevämmin vouhottamatta. Mitä jos tähän ylivilkkauteen ei olisi lääkettä? Olisiko minulla ollut toivoakaan Jumalamme silmissä?


    • Anonyymi

      karman laki perustuu siihen että kusetuksesi tulee kaikkien tietoon ja silloin sillä on seuraukset.

    • Anonyymi

      Loikos Jumala alkoholistitkin omaksi kuvakseen? Tunnen muutaman alkoholistin, jotka ovat uskossa mielestään, mutta aivan voimattomia viinan suhteen.

    • Anonyymi

      Raamatun mainitsema niittämisen ja kylvämisen periaate (Gal 6 ja 2. Kor 8-9) muistuttavat karman lakia. Mutta kirstinuskossa niistä ei ole tehty pelastuksen hankkimisen keinoa, niin kuin on hindulaisuudessa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1708
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1049
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      890
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      861
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      830
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      745
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe