Tietääkö kukaan hyvää uimapaikkaa, sellaista missä ei olisi sinilevää ?
Käytiin eilen Kytäjärven uimarannalla, mutta siellä oli sinilevää, eipä ihme, että ranta oli tyhjillään.
Tietääkö kukaan, miten Herusissa olevan rannan tilanne ?
Onko muita hyviä rantoja ?
Missä Hyvinkäällä voisi uida ?
Anonyymi
3
96
Vastaukset
- Anonyymi
Käy uimassa Rutikalla. Muista. että se on Ilkan mailla, joten kannattaa käyttäytyä siististi. Älä jätä roskia. Joudut tallustamaan puolisen kilsaa, joten uinnin jälkeen olet autollesi palattuasi taas hikinen.
- Anonyymi
Niin, ja tulee mutakylpy samalla reissulla.
- Anonyymi
Ei tällä palstalla saa asiallisia vastauksia, turha täältä on mitään kysellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna273139- 573093
- 612905
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642730Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622456Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132