”Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.”
2 Piet 2:1
Valheenopettajat
9
196
Vastaukset
- Anonyymi
Täälläkin esiintyy valheprofeetta.
- Anonyymi
Niin on! Nyt anonyyminä, eli sellaisena, jota itse halveksii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on! Nyt anonyyminä, eli sellaisena, jota itse halveksii.
Jep
- Anonyymi
Kavahtakaa väärää profeettaa !
- Anonyymi
Neh 9:33
Sinä olet vanhurskas kaikessa, mikä on meitä kohdannut; sillä sinä olet ollut uskollinen teoissasi, mutta me olemme olleet jumalattomat.
- Anonyymi
Heittäkää mäkeen kyseisen omatekoisen profeetan arvottomat kirjoitukset.
- Anonyymi
Hyvin sanottu, Jeesuksesta.
- Anonyymi
Valeprofeetta jakaa Saatanan oppeja. Varokaa niitä. Valeprofeettaa itseään uhkaa ikuinen kadotus, jonne hän joutuu, koska ei kadu valheitaan. Itkeköön siellä omaa kohtaloaan.
- Anonyymi00016
Jeesus varjelee omansa pahasta!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4045911Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251829Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http721319Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko107967- 57958
- 58948
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133929- 78871
- 39841
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te75831