Suomen paras hampurilaisateria ja tilaan sen aina extramajoneesilla joka kuuluu hintaan.
Burger Kingin Whopper -ateria juomineen
28
319
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta FELIXin lohimajoneesi on tosi herkku.
- Anonyymi
Tuonhan tekee helposti itsekin. - mikähän mahtaa olla Whopperin hinta??????????
https://www.burgerking.fi/menu-item/whopper- Anonyymi
Kaksi Whopper -ateriaa 10 eurolla viimeksi Lempäälän Burger Kingistä eli sopiva hinta.
- Anonyymi
Minusta noi whopperit on aina ollu joka paikas paskoja burgereita. Valitettavasti monilla lentokentillä on näitö spurger kingejä eikä muita hampparimedtoja ole. Eka king sburger tuli hesaan kaisaniemee vajaa 40v sitten ja ihan damalta ovat whopperit aina maistuneet.
SUOMEN PASKIN BURGERI ON WHOPPER- Anonyymi
Sun mielestäsi mutta ei kaikkien muiden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun mielestäsi mutta ei kaikkien muiden.
Tottakai näin. Makuasioitahan nämä on.
- Anonyymi
BurgerKing ruokaa King, olutta King, halpaa King, jos kaiketi hyvää King.
Ei vain ole kuulemma hyvät olot työntekijöillä King?- Anonyymi
Validit linkit esittämiisi väitteisiin, muutoin valetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Validit linkit esittämiisi väitteisiin, muutoin valetta.
On täällä tyhmää porukkaa kommentoimassa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/13253988/burger-king
Et sitten itse osaa/viitsi googlettaa asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten itse osaa/viitsi googlettaa asiaa.Eikös tuo Burger King ollut monisukupuolisuus suojelija ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo Burger King ollut monisukupuolisuus suojelija ?
Voi ollaKing.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sitten itse osaa/viitsi googlettaa asiaa.Ikivanhaa tuubaa joten keksi parempaa trollaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo Burger King ollut monisukupuolisuus suojelija ?
Tuskin eli älä unta nää provoaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikivanhaa tuubaa joten keksi parempaa trollaamista.
Joskus myöhemminKing 🤣
- Anonyymi
mikä niistä tekee parempia ..
- Anonyymi
Pariloidut pihvit hampurilaisterioihin. Olen käynyt kerran hesessä ja todennut että pihvi on mauton.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pariloidut pihvit hampurilaisterioihin. Olen käynyt kerran hesessä ja todennut että pihvi on mauton.
hesen hampparit mauttomia ja ranskikset kuivia tikkuja.
- Anonyymi
Siitä on jo yli 10v kun söin Tukholmassa Burger Kingissä todella hyvän hampurilaisen, en vaan mitenkään muista sen nimeä.
Tällä viikolla söin Whopperin, enkä pidä siitä majoneesista. Ranskalaiset ovat siellä parhaita.- Anonyymi
Burger Kingin majoneesi minusta herkullista ja pyydän sitä aina tupla-annoksen Whopperiini.
- Anonyymi
Juuri näin eli paras maultaan koska hampurilaispihvi parloitu maukkaaksi Burger Kingissä.
- Anonyymi
Miksi se pitää olla naudanlihasta? Sikanauta parempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se pitää olla naudanlihasta? Sikanauta parempaa.
Tuskin.
- Anonyymi
Majoneesit tulee suoraan viriileiltä afrikkalaisilta, bon apetitt ja vatkuli vatkuli.
- Anonyymi
Sulla ilmeisesti kämpässäsi.
- Anonyymi
Minä taannoin kävin ainoastaan Burger Kingillä näistä pikaruokapaikoista.
Mutta nyt en käy enää kertaakaan, koska Burger King ilmoitti, että en ole toivottu asiakas. Syystä että mielipiteeni homoista ja koko pride-väestä on kuulemma väärä.- Anonyymi
Höpönlöpön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpönlöpön.
Kyllä se niin vaan ilmoitti, pride-viikolla. Laitoin boikottiin heti.
- Anonyymi
Burger Kingiin menen jos haluan hyvän hampurilaisaterian.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4613927Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181672- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991398Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 521286
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441069
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331057