Jeesus Kristus on vuodattanut verensä Sinun syntiesi tähden. Hänellä on nyt kuoleman ja tuonelan avaimet.
Jeesus nousi kuolleista ja nyt Hän elää.
"Sillä myös Kristus kärsi kerran kuoleman syntien tähden, vanhurskas vääräin puolesta, johdattaaksensa meidät Jumalan tykö; hän, joka tosin kuoletettiin lihassa, mutta tehtiin eläväksi hengessä," 1 Pietari 3:18
Jeesus kutsuu Sinua Golgatan ristille.
Hän tahtoo antaa syntisi anteeksi.
”Tulkaa minun luokseni, kaikki te, jotka teette raskasta työtä ja kannatte taakkoja, niin minä annan teille levon.” Matteus 11:28
"mutta häntä haavoitettiin meidän rikkomustemme tähden, runneltiin meidän pahojen tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällään, että meillä olisi rauha, ja hänen haavojensa kautta meidät on parannettu." Jesaja 53:5
Jeesuksen veri puhdistaa Sinut kaikesta synnistä, kun teet parannuksen ja käännyt teiltäsi.
"Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä." 1 Johannes 1:9
"Tehkää siis parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois 20 ja että virvoituksen ajat tulisivat Herran kasvoista ja hän lähettäisi teille ennalta määrätyn Voidellun, Jeesuksen Kristuksen." Apostolien teot 3:19-20
Ota vastaan Jeesus, Jumalan Poika. Hänen laupeutensa ja armonsa on joka päivä uusi.
"Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä." Johannes 1:12
“Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
26. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
27. Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan".” Johannes 11:25-27
Usko toimii rakkauden kautta. Rakkaus ei koskaan häviä.
"Niin pysyvät nyt usko, toivo, rakkaus, nämä kolme. Mutta suurin niistä on rakkaus." 1 Korinttilaiskirje 13:13
"Uuden käskyn minä annan teille: rakastakaa toisianne. Niin kuin minä olen rakastanut teitä, rakastakaa tekin toisianne. " Johannes 13:34
Yksinkertainen rukous, jos et vielä tiedä miten rukoilla.
“Herra Jeesus, minä uskon, että sinä olet Jumalan Poika ja olet kuollut ristillä ja nousit kuolleista ylös Taivaaseen. Ole minulle armollinen ja auta tekemään parannus. Anna syntini anteeksi ja johdata minut oikealle polulle. Kiitos. Aamen. "
Viesti epäuskoisille
23
50
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on uskonnollista propagandaa ja agitaatiota kun👺💯👺💯👺
.- Anonyymi
Eikä ole, miksi olet itse
tässä paikassa laittelemassa
outoja hymiöitä?? - Anonyymi
Se on just noin! 😁😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole, miksi olet itse
tässä paikassa laittelemassa
outoja hymiöitä??Todista että eii ole propagandaa ! 👺👺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todista että eii ole propagandaa ! 👺👺
Se on Jumalan evankeliumi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on Jumalan evankeliumi.
PERUSTELUJA pyydettiin, eikä mitään hauki on kala -hokemaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PERUSTELUJA pyydettiin, eikä mitään hauki on kala -hokemaa.
Mitenpä se perättömiä juttuja perustelee, ei mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenpä se perättömiä juttuja perustelee, ei mitenkään.
Uskovaisten paskan jauhantaa koko jumalan 👺👺👺👺👺evankeljuilu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todista että eii ole propagandaa ! 👺👺
eHei ei ole mitään velvollisuutta todistaa sinulle mitään. Ota itse selvää.
Etkä lukenut mitä aloittaja kirjoitti?
Lue se sitten.
- Anonyymi
Höpsö! Ihan ansaitusti Jeesus tuomittiin.
Typerä legenda.- Anonyymi
Vielä on aikaa huutaa Herran nimeä (Jeesus) avuksi!
Roomalaiskirje 10:13 "Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä on aikaa huutaa Herran nimeä (Jeesus) avuksi!
Roomalaiskirje 10:13 "Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."Jos uijessa huuttaa koilottaa kituset ammollaan nii ei kyllä pelastu, tällä uimataijolla ainaskaa.
- Anonyymi
vieläkös tolpissa lukee jeesus tulee oletko valmis 🤣
- Anonyymi
Mene ja katso, lukeeko se teksti sulle siellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene ja katso, lukeeko se teksti sulle siellä!
revin aina alas jo ovat liian matalalla 🤣
- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Aivan turhaan kiittelet. Ei aloittaja ole mikään jeesus, vaikka juttunsa ovatkin joutavanpäiväistä jeesustelua. 😁😊🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan turhaan kiittelet. Ei aloittaja ole mikään jeesus, vaikka juttunsa ovatkin joutavanpäiväistä jeesustelua. 😁😊🤣
Aivan turhaan pilkkaat,eihän sitä kukaan tässä paikassa arvosta. Ole hyvä, ja menepois!
- Anonyymi
Luehan kristittyjen raamattua tarkemmin!
1.Joh. 3:4. Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja laittomuus on rikos."
Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus ei ole rikoksia sovittanut joten olet eksytetty eksyttäjä! - Anonyymi
Se saarnamies uskoi että Jeesus suojelee ja meni uimaan krokotiileja vilisevään jokeen
Krokotiilit repivät saarnamiehen lauhistuneiden seurakuntalaisten silmien edessä riekaleiksi
.- Anonyymi
mikä tai kuka saarnamies, uniasiko selittelet? Ei unet ole kirjaimellisesti tosia.
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Miksi se puliveivari ei hoida hommaansa vaan sen kun panttaa kykyjään ja loistaa poissaolollaan.
Ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992