Sami kuvasi...

Anonyymi

ukkospilvet ja kaikki järkyttyivät https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008133633.html ja autoilijat eivät olleet koskaan nähneet vesisadetta!! Vaan kaikki olivat järkyttyneinä autoissaan ja järkyttyneinä katsoivat pilviä ja kukaan ei toipunut tästä!

33

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Järkytys oli valtaisa kun yhtäkkiä tuli vettä ja autoista ei päästy mäkkärille vetämään rasvamässyä vaan kaupungin peittivät valtaisat pilvet, joita kukaan ei ollut koskaan nähnyt eikä kukaan todella tiennyt mitä ne olivat! Oliko tämä perussuomalaisten hyökkäys vai mitä!

      • Anonyymi

        Järkyttävintä oli että kun tuttuun tapaan vippasi mäkkärin roskat auton ikkunasta suoraan parkkikselle, sade ne siitä heti huuhteli ja vei ois viemäriin. Ei jäänyt mitään todistetta näkyviin mäkkärillä käynnistä jälkipolville :(

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Kaikki oli uhkaavaa kaupungin yllä. Jopa lokki satamassa näytti todella uhkaavalta ja autoilijat järkyttyivät tästäkin ja sen jälkeen iski yllättävä ilmiö ihan ykskantaan taivaalta -selkälokin paska!

    • Anonyymi

      En tiedä onko vika Samissa vai näissä kesätoimittajissa, mutta voisko edes pikkusen enemmän yrittää saada jännityskerrointa ylemmäs.

      • Anonyymi

        Oliko toimitus katsonut eilen Dante’s Peak’n?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko toimitus katsonut eilen Dante’s Peak’n?

        Kyllä siinä kun laava persettä hipsii niin koettiin aika ilmiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siinä kun laava persettä hipsii niin koettiin aika ilmiö.

        Pierce hoisi tilanteen tyylikkäästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pierce hoisi tilanteen tyylikkäästi.

        Tarkoitatko kun pani pormestaria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko kun pani pormestaria?

        No en!


    • Onhan noi komeet pilvet.

      Kerran olen minäkin joutunut vesisateen takia pysäyttämään auton, kun eteenpäin ei kertakaikkiaan nähnyt yhtään.

      • Anonyymi

        siis OMG!


      • Anonyymi

        Oliko tilanne tummanpuhuva ja uhkaava?


      • Anonyymi

        Minäpä olen ajanut niin kovassa vesisateessa ettei edes uskaltanut pysäyttää kun joku olisi tullut päälle, eikä voinut ajaa sivuunkaan kun ei nähnyt moottoritien ramppeja ennen kuin ne oli jo kohdalla.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        En tiedä, olisiko sami ollut siinä edellä ajavassa autossa jonka takavalo oli ainoa jonka näki tuulilasin läpi, sen punaisen pienen täplän kun piti juuri ja juuri näkyvissä tiesi että on suunnilleen oikealla kaistalla itsekin.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, olisiko sami ollut siinä edellä ajavassa autossa jonka takavalo oli ainoa jonka näki tuulilasin läpi, sen punaisen pienen täplän kun piti juuri ja juuri näkyvissä tiesi että on suunnilleen oikealla kaistalla itsekin.

        -harmiseikirj-

        Miten olit varma että edelläajava oli edes suunnilleen oikealla kaistalla itsekään? Tuollaisessa tilanteessa käy helposti niin, että sokea seuraa sokeaa.


      • Mä olen kanssa kerran joutunut pysäyttään, kun ei tietä nähnyt rankalta vesisateelta, kun olin porukoille menossa, ja edessä oli pitkä jyrkähkö alamäki. Ei uskaltanut jatkaa matkaa, kun runsas vesisade ja sen mukana olleet rakeet saivat etulasin samalla huuruun.

        Myös kerran oon ajanu sen verran kovassa sateessa motarilla, et oli pakko tiputtaa vauhtia reippaasti, kun ei edessä menijää oikein nähnyt sateen ja muun liikenteen renkaista tulleiden vesiroiskeiden yhteisvaikutuksesta.
        Silloin ei uskaltanut pysähtyä motarin laitaan, eikä ramppeja nähnyt kuin hiukan aiemmin, ennen kuin oli niiden kohdalla, kuten Harmiksellakin kävi.

        Onneksi oli sen verran tuttu reitti, että tiesi missä oli menossa, ja koska oma ramppi oli tulossa. Olinhan ajanut Hyvinkäällä asuessani kolmostietä sen verran taajaan Hyvinkää - Hämeenlinna - Hyvinkää väliä, että tiesi ajallisesti kuinka monta minuuttia ajomatka motarilla kestää.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Miten olit varma että edelläajava oli edes suunnilleen oikealla kaistalla itsekään? Tuollaisessa tilanteessa käy helposti niin, että sokea seuraa sokeaa.

        Totta, enkä tiennytkään mutta niin kauan kuin piste eteni tiesi että ollaan tiellä kuitenkin. Siihen sisältyi myös vahva oletus että sillä oli paremmat pyyhkijänsulat kuin minulla ja ilmiömäinen kyky nähdä siinä sateessa, siksi oli pakko pitää se piste näkyvissä kun jos se olisi kadonnut ei olisi nähnyt yhtään mitään ja pysähtyäkään ei voinut koska moottoritie ja samanlaisia sokeita takana tulossa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, olisiko sami ollut siinä edellä ajavassa autossa jonka takavalo oli ainoa jonka näki tuulilasin läpi, sen punaisen pienen täplän kun piti juuri ja juuri näkyvissä tiesi että on suunnilleen oikealla kaistalla itsekin.

        -harmiseikirj-

        Miten se nyt menikään. Jotenkin niin, että blondille oli sanottu että lumipyryssä kannattaa vaan rauhallisesti ajella lumiauran perässä niin pääsee aikanaan turvallisesti kotiin. No niin blondi sitten teki. Kun aura-auto sitten hetkeksi pysähtyi, niin blondi sitten kysymään kuskilta, että meneekö vielä kauan. Kuljettaja vastasi että nyt on aurattu cittarin parkkipaikka ja seuraavaksi aurataan prisman parkkipaikka niin ehkä sitten.


    • Mitäs se Purra Jyväskylässä riehuu?

    • Upeita! Wau. Kunnon ukkosta ei ole näkynyt taas hetkeen.
      :(

    • Anonyymi

      Lappeenrannassa emme järkyttyneet mistään.

      • Aloittaja järkyttyi jo siitä, että jotkut järkyttyivät.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Aloittaja järkyttyi jo siitä, että jotkut järkyttyivät.

        Jyväskyläläisessä saaressa olimme aivan järkyttyneitä!


    • Anonyymi

      Helleputken järkyttävä päätös,....ei biddu! 😂

      • Sade yllätti autoilijat.


    • Anonyymi

      Ukkospilvestä järkyttyneille on avattu kriisiapu. Kriisipuhelimen numero tiedotetaan vielä erikseen YLE:n puoliyhdeksän uutisissa.

      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Multialla tallentui HURJA raekuuro kameraan:

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008133832.html

        Huh, onneksi Arja oli katon alla suojassa, muuten olisi voinut käydä pahasti.

        -harmiseikirj-

        Ihmetyttää ettei ihmiset osaa laittaa puhelinta kuvaamaan vaakakuvaa.


    • Anonyymi

      Pyh. Kerran oli niin kova lumimyräkkä, että ajoin vain edellämenevän auton takavalojen perässä. Ojaanhan se pölvästi ajoi ja minä perässä.

      Ei siinä auttanut muuta, kuin mennä huutamaan: "Miksi sinä tänne ajoit?"

    • Anonyymi

      Rekkamiehiäkin pelotttaa tuollaiset, joku salamurhaaja kuin eilisessä elokuvassa james-Scaramanga.

    • Anonyymi

      H.A.A.R.P

    • Anonyymi

      Olin kalassa ja ne ukkospilvet tuli kohti. laituriin olin matkaan 3 kilsaa ja alkoi sitten ukkostaa ja salamoida. Oli aika jännää siinä kohtaa kun mietin osuuko salama minuun.

    • Täällä ei edelleenkään ole satanut kuukauteen kuin pari hassua pisaraa.

      Järkyttävää...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      154
      3451
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      373
      1750
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1726
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      47
      1525
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      29
      1278
    6. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1175
    7. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      203
      1164
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      150
      1039
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1006
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      919
    Aihe