Nännipihan pienennysleikkaus

Anonyymi

Onko joku ollut tällaisessa leikkauksessa tai osaatteko suositella osaavaa kirurgia tähän toimenpiteeseen? Etelä-Suomi tai Tampere. Hinnat ei näytä pahalta, ei ole tarvetta sen vuoksi mennä Viroon. Nyt olisi etsinnässä paras.

16

57

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      onkohan toi yleinen leikkauskohde jos vertaa muihin rintaleikkauksiin.

    • Anonyymi

      Varaa aika psykiatrille, pääset helpoiten kun laitat päänupin kuntoon.

    • Anonyymi

      Toivottavasti menet terveyssyistä etkä miesten takia ja hienoa että on ylimääräistä tuollaiseen leikkaukseen.

    • Anonyymi

      Itseni takia menen. Ei taida terveyssyitä olla tuollaiseen. Pieni operaatio, joskaan ei yleinen. Paikallispuudutus, hintaa noin tonni, aika pieni raha, jos vertaa moniin muihin leikkauksiin. Ei nyt tiedä onko tuollainen telkkarin hinta niin kova raha, että pitää olla kovasti ylimääräistä.

      • Anonyymi

        Pieni raha jos käy töissä esim työttömälle toimeentulotuella elävälle tuo tonni on iso raha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni raha jos käy töissä esim työttömälle toimeentulotuella elävälle tuo tonni on iso raha.

        Yleensä toimeentulotuella ei harrasteta esteettistä kirurgiaa.


    • Anonyymi

      Googlamalla löytyy Turussa

      • Anonyymi

        Tarkoitat Mansurowia? En ole ihan varma hänestä.


    • Anonyymi

      Isot nännipihat ovat tosi seksikkäät. Etsi sellainen ukko joka niistä kiihottuu niin ei tartte leikellä.

      • Anonyymi

        En valitse miestä sen perusteella, sattuuko hänellä olemaan joku fetissi.


    • Anonyymi

      Et sinä täydelliseksi tule, vaikka leikkautat nännipihat. Ne kuitenkin luultavasti on pienin vikasi tai ei vika ollenkaan. Täysin turha leikkaus.

      • Anonyymi

        Mutta jos on ylimääräistä niin leikkauttakoon nännipihansa.Eihän se nännipiha näy muille kuin alasti ollessaan eli miehiä varten leikkauttaa.Harvoin nainen yksinään on alasti kuin suihkussa käydessään ja harvoin nännipihoja suihkussa katellaan.Mä en ainakaan tuijottele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos on ylimääräistä niin leikkauttakoon nännipihansa.Eihän se nännipiha näy muille kuin alasti ollessaan eli miehiä varten leikkauttaa.Harvoin nainen yksinään on alasti kuin suihkussa käydessään ja harvoin nännipihoja suihkussa katellaan.Mä en ainakaan tuijottele.

        Älä yritä arvailla sukupuolta. Se on kiellettyä, voit joutua hankaluuksiin.


      • Anonyymi

        Miksi tulla plastiikkakirurgia alueelle kertomaan toisille ihmisille miten heidän haluama leikkaus on turha. Kuulostat naiselta jolla on itsellä epäestteetiset nännit, ja joka haluaa korjata jotain toista osaa omasta kehostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tulla plastiikkakirurgia alueelle kertomaan toisille ihmisille miten heidän haluama leikkaus on turha. Kuulostat naiselta jolla on itsellä epäestteetiset nännit, ja joka haluaa korjata jotain toista osaa omasta kehostaan.

        Sattuipahan ihan muussa yhteydessä silmiini. Täällä saa jokainen kommentoida, mitä haluaa. Niinhän sinäkin teet!

        Toiseksi minä olen kyllä ollut tyytyväinen rintoihini ja muuhunkin ulkomuotooni. Etenkin rinnat ovat kaikin puolin mallikelpoiset ja minulle sopivat. Muille asia ei kuulu. Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että nännipihan pienennysleikkaus on turhista turhin, aivan älytöntä. Tämä on siis mielipiteeni eikä se tietenkään velvoita ketään mihinkään.


    • Anonyymi

      Jos haluaa katsella itseään peilistä ja nännipihojaan niin ohan se leikkaus ihan paikoillaan.Omia nännipihoja ei näe muut kuin minä itse mutta en niitä tuijottele tai edes kiinnitä niihin huomiota.Voishan se tonnin laittaa muuhun turhakkeeseen kuin nännipihojen leikkaukseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3576
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2088
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1424
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1381
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1292
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      9
      1073
    10. 23
      1059
    Aihe