Bitcoin nousee lisää

Anonyymi

Globaalieliitti jatkaa taas ostamista onko sattuma ei ole ,jos tietää mitä ne meinaa tehdä😁

97

1358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rahan arvo laskee,mutta Bitcoin porskuttaa kohti auringonlaskua lampaat ei tajua et Korona on pelkkää feikkiä tämän rinnalla.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      tulevaisuudessa olisi vain yksi rahan arvo, aika näyttää onko juuri tämä valuutta,

    • Anonyymi

      Juuri tämän takia ihmisille pitäisi luoda kaiken maailman"Koronagidipasseja"😁

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lannoitteeksi kuten eräs eliitin edusta käytti sanamuotoa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täytyy uskoa todella vankasti, muuten mitään muuta ei olekaan sen arvon säilymisen tueksi.
      Elinkaari on alku-nousu-lasku... ehkä mahdollisesti tai ei.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pelko on viisauden alku bää,bää 😁😅

      https://www.kaleido.io/blockchain-platform/chainlink

      https://medium.com/bitcoin-news-today-gambling-news/amazon-joins-the-blockchain-industry-with-kaleido-512a8334f4b0

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kumma ettei kukaan Koronauskovainen ole haastanut näitä faktoja veikö kissa kielen😁😂🙂😁

    • Anonyymi

      0,00000000000001% vasta kerrottu koko totuudesta ja nyt jo meni porukalla jauhot suuhun😁😂🙂😁

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Bitcoin nousee joka päivä oho!

    • Anonyymi

      Rahantuloa ei voi estää!!!!

    • Anonyymi

      Digitaalisesta lompakosta saa jo saldon piiloon sehän on hyvä ku maksaa kassalla puhelimella niin muut ei nää sun saldoa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Globaalieliitti ostaa rikollisten rahanpesu coineja? Bitcoinin arvo ei tule yhtään mistään, ei perustu mihinkään. En ymmärrä miksi tämä pyramidihuijaus on vieläkin elossa.

      • Anonyymi

        Huomaa,että et ymmärrä koko tekniikasta yhtään mitään 😆😅😄😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomaa,että et ymmärrä koko tekniikasta yhtään mitään 😆😅😄😁

        Juu, en ole rikollinen rahanpesijä.


    • Anonyymi

      Ja puhut rahanpesusta setelirahat on juuri niitä millä pestään rahaa tulevaisuudessa et enää pysty pesemään rahaa uudella tekniikalla ja valvonta on jo kiristyny😆😅😄😁

    • Anonyymi

      raha dikitalisoidaan miksi kun muut maksu tavat ovat kohta historiaa,

    • Anonyymi

      Ainoa mitä pystytte tekemään on ostaa eliitin tarvitsema puuttuva pala se löytyy kyllä tästä ketjusta mikä se on 😆😅😄😁

    • Anonyymi

      Globalistit siis tarvitsee Chainlinkkiä muuten pankkien ja pörssien väliset virtuaalivarat ei liiku turvallisesti ja sitä voi käyttää moneen muuhun tarkoitukseen myös 😉😁😅😀

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Elon Musk on pieni tekijä muhun verrattuna 😉😆😅😁
      -Satoshi Nakamoto

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toivoisin vaan,että ihmiset edes vähän pistäisi vastaan meille miljönääreille varsinkin,jos asioista on nyt kerrottu 😉😅😄😁

    • Anonyymi

      Tämä on ratkaisu kansalaiset omistakaa niin paljon ku mahdollista muuten teidän mielenosoitukset on turhia tämä tuote ratkaisee kaiken sen eliitti tarvitsee. 😉😆😅😁

      https://messari.io/asset/chainlink

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ilmastonmuutos,Korona ja talousromahdus sitten uudet järjestelmät 😉😅😄😁

    • Anonyymi

      1000EOY 😉😅😄😁

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja tietokoneet luovat tyhjästä numerosarjoja, joista joku hullu maksaa oikeaa rahaa!

        😊😂🤣😘😜😉😆🤔😀😃😉😍😙🤗😐😏🤐🥱😜😓🤑😖😢😨😁😄😊😘😚🤩😑😣😯😴😝😔😲😞😭😩😂😅😋🥰☺🤔😶😥😪😌🤤😕☹😟😦🤯🤣😆😎😗🙂🤨🙄😮😫😛😒🙃🙁😤😧😬😳🤪😵🥴😠😡🤬😷🤮🤢🤕🤒🤧😇🥳🥺🤫🤥🤡🤠🤭🧐🤓😈💀👺👹👿☠👻👽👾😸😺💩🤖😹😻😼😽🐱‍👤😾😿🙀🐱‍🏍🐱‍💻🐱‍🐉🐱‍👓🙊🙉🙈🐱‍🚀🐵🐶🐺🐱🦊🦒🐯🦁🦝🐮🐷🐗🐻🐰🐹🐭🐨🐼🐸🦓🐲🐔🦄🐴🐽🐾🐒🦍🐩🐕‍🦺🦮🦧🐕🐈🐈🐅🐆🦛🦏🦌🐎🐂🐃🐄🐖🐪🐐🐑🐏🐫🦙🦘🦥🦨🦡🐘🐁🐿🐇🐀🦎🐊🐢🐍🦦🦖🦕🐉🦈🐬🐳🐋🦐🐡🐠🐟🦑🐙🦞🦀🦃🐓🦆🐚🦅🕊🦢🦜🐦🦉🦚🦩🐧🐥🐤🐣


    • Anonyymi

      Bitcoinien hinta vapaassa pudotuksessa. Virtuaalista ilmaa nyt myynnissä halvalla!

    • Anonyymi

      Tänäänkin Bitcoinit menettivät 5% arvostaan! Elonkin sai tarpeekseen Bitcoineista kun myi muuteman Bitcoin-Teslan tappiolla. 🚗🚕🚙🚘🚔 Hih hih. Bu-ah-hah-haaaa!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvät ystävät Chainlink on silta pankkien ja pörssien välisessä liikenteessä omistamalla sitä omistat palan tulevaisuuden internettiä KAIKKI maailman valuutat ym kulkee sen läpi terveisin Real Satoshi Nakamoto😉😁🙂😁

    • Anonyymi

      Defi eli hajautettu rahoitus sekoittaa jo nyt markkinoita ja se otetaan käyttöön vanhat järjestelmät heitetään romukoppaan S.N😉🙂😁🙂

      https://defipulse.com/

    • Anonyymi

      Rahansiirto ym siis vaatii Chainlinkkiä omistamalla niitä voit tulevaisuudessa panostaa Linkkisi tuottamaan sinulle jatkuvaa tuloa voit unohtaa työnteon ja nauttia elämästä S.N😉😁🙂😁

    • Anonyymi

      Chainlink on vain yksi virtuaalinen pyraamidihuijaus tuhansien joukossa.

    • Anonyymi

      Viimeinen silaus koski turvallisuutta siihen löytyi ratkaisu herrasmieheltä nimeltä Ari löimme kättä päälle ja ostimme DECON😉😁🙂😁

      https://youtu.be/KndHlI2ffEg

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oracle on ihan liian kallis, hidas ja vikaherkkä systeemi. Se on intialaista spagettikoodia ja täynnä virheitä, joita sitten korjataan suurella rahalla.

      Todennäköisesti lopullisessa versiossa Oraclen ja Chainlinkin kaltaiset middle-manit hylätään ja luodaan kansainvälinen standardi "Internet 3", johon mikä tahansa taho voi liittyä. Ei tarvita Oraclen servereitä tai pilvipalveluita, kun ne palvelut jokainen pankki , pörssi, yritys tai valtio voi hankkia jo nykyisiltä palvelutarjoajiltaan.

    • Anonyymi

      Globaali Standardi ISO 20020😉🙂😁🙂

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Osta virtuaalista ilmaa, niin pääset eroon rahoistasi. Jokohama Humahuta. 💩💩💩💩


    • Anonyymi

      Monysko Ferrari Testarossaa vuiosimalli 1986 saa nut autoasasta ostettuoa ?

      • Anonyymi

        Tulevaisuudessa omistat palan uutta internettiä eiköhän niillä jonku muskeliauton saa ostettua😉🙂😄😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulevaisuudessa omistat palan uutta internettiä eiköhän niillä jonku muskeliauton saa ostettua😉🙂😄😁

        Hölmöläiset ostaa säkkikaupalla ilmaa sillä pyramidin pohjaa pitää vahvistaa. Joku myy palaa uudesta internetistä ja joku myy tontteja kuusta. Samaa paskaa eri pusseissa.
        💩💩💩💩


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      yämmöinrn pikkuinrn psprti jolls odysnkin jo jumnbo-jeyyrjä drkä ysidrluhrlikopyrtiyskin jo 20kpl.

      3 bitcoinia vain.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tsunamit pyyhkii rannalla olevat rakennukset😉😄🙂😁

      https://interwork.org/membership/members/

    • Anonyymi

      Lohkoketjuteknologia hajoittaa mediavallan se tulee olemaan myrkkyä nykyisille medioille Satoshi Nakamoto 😉😅😄😁

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Montako 600SEC -mersua nyt tällä hetkellä saa kun näytät Bitcoin-kuitin?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joko ootte heränny mitä maailmassa tapahtuu😉😄😃😁

    • Anonyymi

      Muistellaan vanhoja lampaat kai te jotain olette jo oppinu😂🤣

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe