Covid rokotus lopetettava .Se ei toimi.

Anonyymi

Israelin malli on ollut tehokas ja järjestelmä toimiva ,mutta se ei ole toiminut.
Ääneen ei uskalleta myöntää asiaa ,että covid rokotteet ei toimi tai tarkemmin ei pysy viruksen vauhdissa ja pahin eli virus voimaantuu kuin treenaava urheilija kun sitä rääkätään rokotteilla.
Nyt sitten tulevaisuus näyttää ,kuinka käy rokotettujen terveyden kanssa kun aikaa menee.
Suomessa auttaa tilanteeseen A rajat kiinni B ravintola ryyppykulttuurin alasajo C alkoholittomat festivaalit ja koulutus ja valvonta tapahtumiin.
Lyhyesti ,meidän tulee kouluttaa itsemme uudelleen tähän uuteen pysyvään .
Tauti on tullut jäädäkseen.Se kiertää maailmaa.

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun kuulet työkavereita tai naapureita joilla on lievä korona kestänyt 3-5 kk eikä enää tiedä minkälaista on olla terveenä ajattelisit tosin.
      Koronaa sairastavat pitävät tiedon salaisena, kuka haluaa kertoa kaupassa että minä sairastan koronaa.

      Voin sanoa että koronaan sairastuu satoja kertoa useammin kuin tulee lottomiljonäärejä.

      Minunkin kaverilta, tutulta neljältä on autolla-ajaminen kiellossa ja tieto mennyt poliisillekin.< Aluksi oli 3 kk nyt jatkui 6 kk.

    • Anonyymi

      Virolaisten ternimaidosta valmistettu nenäsuihke taitaa toimia paremmin, akuuttiin virukseen?

    • Anonyymi

      Heti kun viisas perustelee tyhmä kumoaa ........

      Niin kiireisiä miehiä nämä tyhmät ettei kiire ja äly riitä 2 riviä enempään tai sitten pitkä kopipaste jota viljellään ,

      Olette jo hävinneet pelin , valtasukupolvi on laskenut maskit alas , teihooällä ja kääkät jää omiksi puolueiksi , naamanpeittäjät.

    • Anonyymi

      Eihän urheilussakaan ole pidetty mitään maskeja tv ssä , nehän on kangasrättejä , uusia mainospintoja , aina näkyvillä. Samaa tavaraa kuin kalsarit ja t paidat .


      Jaksakaa nyt vielä muutema viikko , sitten tämä on ohi sano marin keväällä...

    • Anonyymi

      Maitopaketissa pitää olla tuoteseloste millin tarkasti esillä luettavissa , mitä muuten oli rokotteessa jota otit.....kait sait todistuksen ja allekirjoituksen ja 4 vuoden täystakuun ja täyden vastuun..........kait ainakin otit vakuutuksen haittojen varalle....

    • Anonyymi

      Nää on ihan höpöjuttuja , rokote vaan ottamaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      2231
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      210
      1923
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe