Israelin malli on ollut tehokas ja järjestelmä toimiva ,mutta se ei ole toiminut.
Ääneen ei uskalleta myöntää asiaa ,että covid rokotteet ei toimi tai tarkemmin ei pysy viruksen vauhdissa ja pahin eli virus voimaantuu kuin treenaava urheilija kun sitä rääkätään rokotteilla.
Nyt sitten tulevaisuus näyttää ,kuinka käy rokotettujen terveyden kanssa kun aikaa menee.
Suomessa auttaa tilanteeseen A rajat kiinni B ravintola ryyppykulttuurin alasajo C alkoholittomat festivaalit ja koulutus ja valvonta tapahtumiin.
Lyhyesti ,meidän tulee kouluttaa itsemme uudelleen tähän uuteen pysyvään .
Tauti on tullut jäädäkseen.Se kiertää maailmaa.
Covid rokotus lopetettava .Se ei toimi.
6
58
Vastaukset
- Anonyymi
Kun kuulet työkavereita tai naapureita joilla on lievä korona kestänyt 3-5 kk eikä enää tiedä minkälaista on olla terveenä ajattelisit tosin.
Koronaa sairastavat pitävät tiedon salaisena, kuka haluaa kertoa kaupassa että minä sairastan koronaa.
Voin sanoa että koronaan sairastuu satoja kertoa useammin kuin tulee lottomiljonäärejä.
Minunkin kaverilta, tutulta neljältä on autolla-ajaminen kiellossa ja tieto mennyt poliisillekin.< Aluksi oli 3 kk nyt jatkui 6 kk. - Anonyymi
Virolaisten ternimaidosta valmistettu nenäsuihke taitaa toimia paremmin, akuuttiin virukseen?
- Anonyymi
Heti kun viisas perustelee tyhmä kumoaa ........
Niin kiireisiä miehiä nämä tyhmät ettei kiire ja äly riitä 2 riviä enempään tai sitten pitkä kopipaste jota viljellään ,
Olette jo hävinneet pelin , valtasukupolvi on laskenut maskit alas , teihooällä ja kääkät jää omiksi puolueiksi , naamanpeittäjät. - Anonyymi
Eihän urheilussakaan ole pidetty mitään maskeja tv ssä , nehän on kangasrättejä , uusia mainospintoja , aina näkyvillä. Samaa tavaraa kuin kalsarit ja t paidat .
Jaksakaa nyt vielä muutema viikko , sitten tämä on ohi sano marin keväällä... - Anonyymi
Maitopaketissa pitää olla tuoteseloste millin tarkasti esillä luettavissa , mitä muuten oli rokotteessa jota otit.....kait sait todistuksen ja allekirjoituksen ja 4 vuoden täystakuun ja täyden vastuun..........kait ainakin otit vakuutuksen haittojen varalle....
- Anonyymi
Nää on ihan höpöjuttuja , rokote vaan ottamaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344511Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092284- 641538
- 571279
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1361124Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k10976Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49876Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast33828Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39790