Minä kovin olen kymmenen vuotta ihmetellyt -maksaako joku jollekin tästä Hilkka kirjoittelusta?
-maksaako joku jollekin tästä Hilkka kirjoittelusta?
85
1291
Vastaukset
- Anonyymi
Olen saanut tililleni vuodesta 2003 puolivuosittain 4 500 euroa maksajan tili FI33 48907880-78
- Anonyymi
Meitä on sitten kaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä on sitten kaksi
Te saatte sitten pikkuisen erilailla. Mulle maksetaan kuukaudessa 600 tekee siis 6 000 euroa vuodessa. En ilmoita verottajalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te saatte sitten pikkuisen erilailla. Mulle maksetaan kuukaudessa 600 tekee siis 6 000 euroa vuodessa. En ilmoita verottajalle.
Tekee kuusi tonnia jo kymmenessä kuukaudessa.
- Anonyymi
Istun valvontakopissa tarkkaillen myllymäen ja hautarinteentien liikennettä.
Saan palkkioksi Juhanin sameaa 10 pulloa kuukaudessa aina vuoteen 2033 saakka. - Anonyymi
Kyllä tässä suuret rahat pyärii.
- Anonyymi
Ainakin viinaa on riittävästi.
- Anonyymi
Minulle toimitetaan kirjoittelusta joka kevät puutarhaani kuorma lenmänpaskaa, Saarijäven rannasta imuroitua mutaa, Aitanevasta nostettua turvetta ja Pirunluoman pohjasta kaivettua savea. Ne olisi noin 2 000 muuten, joten kannatta tämä kirjoittelu
- Anonyymi
Minä en saa tästä mitään rahaa, mutta maksan 19 euroa kuukausi.
- Anonyymi
Tänne kirjoittaa Hilkka-aihetta pari kertaa viikossa Oulusta joku kello 2.50 - 23. 30 noin 5 - 6 kirjoitusta. Niissä ei ole mitään järkeä. Kuka alavutelainen on Ouluun muuttanut?
- Anonyymi
Oulun Haukiputaan Hilkasta kirjoittavat.
Ja on syytäkin!
Miljoonan tarinan paksunilkka,-Hilkka!
- Anonyymi
Aulis betalar. Han har pengar och viljan.
- Anonyymi
Jag ska svara dig så här för att du ska märka att Alavu också har jobbat i Sverige.
Annars säger jag från Aulis till dig och andra "Kyss dina könsorgan hela veckan!"
Denne Aulis är en man som kan, har satt saker på papper och i uppfinningar. Ni värdelösa människor munnar era munnar år efter år till någon som är på en helt annan nivå över er än husockuparna bakom ladan! Hur många av er har språkkunskaper efter folkskolan, som Aulis har engelska, svenska och tyska? Till ingen! Hur många av er har tre yrkesexamina, en anständig entreprenörsbakgrund och polerad internationalitet i ditt beteende? Kan inte hitta dig! Och inte en enda av er författare känner till Aulis!
Terveisin myös hieman maailmaa nähnyt ja asioita oppinut ex-alavutelainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jag ska svara dig så här för att du ska märka att Alavu också har jobbat i Sverige.
Annars säger jag från Aulis till dig och andra "Kyss dina könsorgan hela veckan!"
Denne Aulis är en man som kan, har satt saker på papper och i uppfinningar. Ni värdelösa människor munnar era munnar år efter år till någon som är på en helt annan nivå över er än husockuparna bakom ladan! Hur många av er har språkkunskaper efter folkskolan, som Aulis har engelska, svenska och tyska? Till ingen! Hur många av er har tre yrkesexamina, en anständig entreprenörsbakgrund och polerad internationalitet i ditt beteende? Kan inte hitta dig! Och inte en enda av er författare känner till Aulis!
Terveisin myös hieman maailmaa nähnyt ja asioita oppinut ex-alavutelainen.Kyllä minäkin söin niitä hillomunkkeja, en pitänyt niistä liian makeita.
- Anonyymi
Ruattalainen homo.
- Anonyymi
Helpottiko ahdistus?
- Anonyymi
Alavudella kova käsi ?
- Anonyymi
Jotkut luulee, että on erinomaista, että lähtee Alavudelta pakoon Ruotsiin ja 40 vuoden kuluttua osaa kirjoittaa ruotsiksi makkia. Vähillä eväillä liikkuu.
- Anonyymi
Hymyilen sinulle vinoa hymyäni. Vieläkö sinä kyyhötät vanhan äitisi kanssa siinä Sydänmaantien reunan mökissä? Vuonna 2008 sitä teit kuin esimerkki uuninpankkopojan ja peräkamaripojan tavoin. He heee ja hiii. Olihan maailma sinullekin 1970- luvulla auki lähteä ja oppia kieliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymyilen sinulle vinoa hymyäni. Vieläkö sinä kyyhötät vanhan äitisi kanssa siinä Sydänmaantien reunan mökissä? Vuonna 2008 sitä teit kuin esimerkki uuninpankkopojan ja peräkamaripojan tavoin. He heee ja hiii. Olihan maailma sinullekin 1970- luvulla auki lähteä ja oppia kieliä.
Eipä kantsi paljon vouhotella, kun on oppinut Ruottisa toisen kotimaisen, mulle se opetettiin jo peruskoulussa.
- Anonyymi
Äitini kertoi, että se 17 vanha Aulis oli pitkä ja niin komea miehen alku, että kylällä riitti jopa kateellisia saman ikäisiä ja kai vanhempiakin äijiä.
- Anonyymi
Oliko Jussi kateellinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko Jussi kateellinen?
Piti saada linnaan
- Anonyymi
Atleetti, ja se ruoska, voi pojaat...
- Anonyymi
Saan hyvän olon kun herjaan Aulista
- Anonyymi
Älä suatta, eei tehoo, patarautaa, takorautaa.
- Anonyymi
Minulle tulee tilille nimeltä "Murhasuvun mettärahat" 5 800 joka vuosi. Kyllä jaksan kirjoittaa!
- Anonyymi
Katsokaa mitä saatte aikaan näillä päättömillä jutuillanne! Vähälahjaiset uskoo ja ottaa ne todesta. Hävetkää!
- Anonyymi
Älä hermostu! Joku voi kirjoittaa totuuttakin tässä
- Anonyymi
Etkö sinä usko, että maksaja on ja se makaakin hyvin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä usko, että maksaja on ja se makaakin hyvin
Makaa vai maksaa?
- Anonyymi
Aukkoja oli hakattu Myllymäentievarteen kun hiljattain ajoin ohi.
Eeva nenä klasis kun ajoin sen talon ohi Koura Putulatielle.Kyylääkö edelleen. - Anonyymi
Niille, jotka olivat silloin asiassa ja tietävät, tämä on tietystä helppoa kirjoittaa.
- Anonyymi
Mulle ei ole nyt maksettu tammi - kesäkuun kirjoituksista mitään! Lopetan!
- Anonyymi
Te joille ei makseta, ete ole antaneet täydellistä tilitietoa. Pitää olla FI alku ja ibamat, apinat ja kutinat meillä tiedossa.
- Anonyymi
No kenelle minä laitan sen täydellisen tilitietoni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kenelle minä laitan sen täydellisen tilitietoni?
Onhan siinä vanhassa maksukuitissa maksajan tiedot!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu ... nyt tuli rahaa ja minä jatkan....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu ... nyt tuli rahaa ja minä jatkan....
levitä tarikolla pellolle nämä juttusi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita Korhosen Hilkalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita Korhosen Hilkalle
Se tykkää olla julkinen nainen ja paistatella valokeilassa, se maksaa siitä, että jaksat kirjoitella hänestä - ottaa kyllä itsekin maksun, kun palvelee kirjoittaja-asiakkaitaan.
Mutta mainostaa pitää!
- Anonyymi
Ruåttalaisen Svea Bankenin kautta mulle tulee rahaa Hilkasta vaikka enää viisi juttua kuukaudessa teen.
- Anonyymi
Ei siitä kukaan maksa. Kirjoittaja vaan ei ymmärrä lopettaa. Tulos nähtävissä kun serkut saavat yhteisen lapsen ja hän oppii kirjoittamaan. Sukusiitoisia tällä palstalla paljon.
- Anonyymi
EI SIITÄ MAKSETA MITÄÄN, EIKÄ SANNA MARININ PASKAPUHEISTA MYÖSKÄÄN KUKAAN MAKSA MITÄÄN.
- Anonyymi
Paavo ja Kepusatraapit ovat rahansa saaneet.Eikka ja Postipankki auttaa aina.
- Anonyymi
Eikös se Joensuun poika Seinäjoelta kerskunut saaneensa melkein kymppitonnin, kun kirjoitti paskaa auliksesta?
- Anonyymi
Hän on kateellinen, yksinkertainen palikka, josta ei pidä välittää. Aikaisempi suomi24 omistaja maksoi minulle kun tein aloituksia, ei ne olleet Hilkkaa, vaan yleistä Alavudesta. Sitten ne loppuivat
- Anonyymi
Mettärahojen mies kai maksoi?
- Anonyymi
Maijalan Mettärahat Säätiö maksaa pelkistä korkotuloistaa jo 50 vuotta.
- Anonyymi
mettäliitolle harvennuishakkuuseeen ... ja kaupan päälle ryyyypätttiiiin ja sammui jalkanen
- Anonyymi
Mittasko Osmankäämi Maijalan puut.
Onko rahat Sydänmaapankissa vai Omasäästöpankissa.Paljonko saavat korkoa vuodessa.Joko uuden mettän voi aukottaa.Onhan se jo viiskymmentävuotista.Puujalkatehdas ostaa myös pikkutukit.Moto heilumaan.- Anonyymi
Niemistö-Maijalan puut osti Mettäliiton tunnettu sonnimies. Mies, jonka jäljiltä 1950- luvulla syntyneitä kyömynokkia on kylällä vieläkin muutama.
- Anonyymi
Osmopoika mettäs häärii.
Katteleepi puita väärii.
Taas oli tullut aukkoja Myllymäentien varteen.Onko rahat loppu.Tuskinpa vain - Anonyymi
Muutama ns seuralainen saa joka syksy
20 motin halkokuorman ns seuralta ja maamiesseuralta.Tarkenee vahtituvas kytätä kulkijoita ja raportoida epäilyttävistä kulkijoista.- Anonyymi
Kyllä Eevalla lämmitetty ikkuna on tielle Myllymäkeen päin
kyllä Eevalla on lämmitetty ikkuna
- Anonyymi
Kaikki me rekisteröidyt ja tilitietomme antaneet saamme rahaa
- Anonyymi
Kela varmaan maksaa jotain. Ja muuten sitte edunvalvoja pitää puolia.
- Anonyymi
Ei sinulle mutta meille muutamalle kyllä
- Anonyymi
Ihanko on "kehitysavun" nimellä?
- Anonyymi
Te ette tiedä maksajaa, joten säilyköön salaisuudessa. Merkittävä mies kuitenkin Helsingissä
- Anonyymi
Oswald toimittaa mulle syksyisin kärrykuorman klapia. Väärin mitatuista pinnoista otettu ja pienitty. Kiitoksena -71 vuoden salailusta. En tiedä kenen käskystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oswald toimittaa mulle syksyisin kärrykuorman klapia. Väärin mitatuista pinnoista otettu ja pienitty. Kiitoksena -71 vuoden salailusta. En tiedä kenen käskystä.
Taitaa mennä muutamalle muullekin niitä väärin mitattuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa mennä muutamalle muullekin niitä väärin mitattuja.
Väärinmittaaja Ratakadun kellariin niin alkaa juttu selviämään.
- Anonyymi
joo alkaa kirjoittelut mennä jo alle 8 vuotiaiden tasolle
- Anonyymi
Oikeudenkäynti meni altariman.
- Anonyymi
Ei maksa ja lopettakaa ilveilynne!
- Anonyymi
Mä saan satasen kuussa..
- Anonyymi
Saan saman summan joka aloituksesta
- Anonyymi
kyllä meitä muutamaa onnistaa
- Anonyymi
Sääskiniemen intellegenziako porukalla kirjoittaa?
- Anonyymi
Ainakin nuorisoseuran alkiolaisimmat ituniskat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin nuorisoseuran alkiolaisimmat ituniskat
ja lapsensa
- Anonyymi
Tietysti maksaa! Kuka tänne nyt skeidaa viittii ilmaiseksi raapia?
- Anonyymi
no sinä!
- Anonyymi
Ihmettele nyt vielä muutama vuosi. Loppuu kirjoittelijat ja saat rauhan
- Anonyymi
Ne maksaa, joilla on varaa ja syytä maksaa
- Anonyymi
Kyllä kirjoittelu vähenee, kun hallituksen leikkaukset pakottavat viimeisetkin täällä aikaa kuluttavat peräkammarin pojat töihin.
- Anonyymi
Puhu omista perheen ja suvun jäsenistä vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhu omista perheen ja suvun jäsenistä vain
Älä jankuta typeryyksiä mistään "perheistä". Koeta ottaa yhteyttää omiin läheisiisi, niin sinun ehkä ei tarvitse olla täällä joka päivä 24/7 sekoilemassa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jankuta typeryyksiä mistään "perheistä". Koeta ottaa yhteyttää omiin läheisiisi, niin sinun ehkä ei tarvitse olla täällä joka päivä 24/7 sekoilemassa!
Ei hän siihen pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän siihen pysty.
Hei psykiatrian erikoislääkäri! Mettäliitolle harvennuishakkuuseeen ... ja kaupan päälle ryyyypätttiiiin ja sammui jalkanen
- Anonyymi
Korhosen paksunilkka-Hilkka maksaa.
- Anonyymi
Minä maksoin vuosiana 2000 - 2003 kaikille niille joiden tilin tiesin 120 euroa aloituksista
- Anonyymi
Muistan sen! Olin Koskenkorva-kännissä rahoillasi neljä vuotta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055