-maksaako joku jollekin tästä Hilkka kirjoittelusta?

Anonyymi

Minä kovin olen kymmenen vuotta ihmetellyt -maksaako joku jollekin tästä Hilkka kirjoittelusta?

85

1291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen saanut tililleni vuodesta 2003 puolivuosittain 4 500 euroa maksajan tili FI33 48907880-78

• Anonyymi

Meitä on sitten kaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä on sitten kaksi

Te saatte sitten pikkuisen erilailla. Mulle maksetaan kuukaudessa 600 tekee siis 6 000 euroa vuodessa. En ilmoita verottajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te saatte sitten pikkuisen erilailla. Mulle maksetaan kuukaudessa 600 tekee siis 6 000 euroa vuodessa. En ilmoita verottajalle.

Tekee kuusi tonnia jo kymmenessä kuukaudessa.

• Anonyymi

Istun valvontakopissa tarkkaillen myllymäen ja hautarinteentien liikennettä.
      Saan palkkioksi Juhanin sameaa 10 pulloa kuukaudessa aina vuoteen 2033 saakka.

• Anonyymi

Kyllä tässä suuret rahat pyärii.

• Anonyymi

Ainakin viinaa on riittävästi.

• Anonyymi

Minulle toimitetaan kirjoittelusta joka kevät puutarhaani kuorma lenmänpaskaa, Saarijäven rannasta imuroitua mutaa, Aitanevasta nostettua turvetta ja Pirunluoman pohjasta kaivettua savea. Ne olisi noin 2 000 muuten, joten kannatta tämä kirjoittelu

• Anonyymi

Minä en saa tästä mitään rahaa, mutta maksan 19 euroa kuukausi.

• Anonyymi

Tänne kirjoittaa Hilkka-aihetta pari kertaa viikossa Oulusta joku kello 2.50 - 23. 30 noin 5 - 6 kirjoitusta. Niissä ei ole mitään järkeä. Kuka alavutelainen on Ouluun muuttanut?

• Anonyymi

Oulun Haukiputaan Hilkasta kirjoittavat.
        Ja on syytäkin!
        Miljoonan tarinan paksunilkka,-Hilkka!

• Anonyymi

Aulis betalar. Han har pengar och viljan.

• Anonyymi

Jag ska svara dig så här för att du ska märka att Alavu också har jobbat i Sverige.
        Annars säger jag från Aulis till dig och andra "Kyss dina könsorgan hela veckan!"
        Denne Aulis är en man som kan, har satt saker på papper och i uppfinningar. Ni värdelösa människor munnar era munnar år efter år till någon som är på en helt annan nivå över er än husockuparna bakom ladan! Hur många av er har språkkunskaper efter folkskolan, som Aulis har engelska, svenska och tyska? Till ingen! Hur många av er har tre yrkesexamina, en anständig entreprenörsbakgrund och polerad internationalitet i ditt beteende? Kan inte hitta dig! Och inte en enda av er författare känner till Aulis!

Terveisin myös hieman maailmaa nähnyt ja asioita oppinut ex-alavutelainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jag ska svara dig så här för att du ska märka att Alavu också har jobbat i Sverige.
        Annars säger jag från Aulis till dig och andra "Kyss dina könsorgan hela veckan!"
        Denne Aulis är en man som kan, har satt saker på papper och i uppfinningar. Ni värdelösa människor munnar era munnar år efter år till någon som är på en helt annan nivå över er än husockuparna bakom ladan! Hur många av er har språkkunskaper efter folkskolan, som Aulis har engelska, svenska och tyska? Till ingen! Hur många av er har tre yrkesexamina, en anständig entreprenörsbakgrund och polerad internationalitet i ditt beteende? Kan inte hitta dig! Och inte en enda av er författare känner till Aulis!

Terveisin myös hieman maailmaa nähnyt ja asioita oppinut ex-alavutelainen.

Kyllä minäkin söin niitä hillomunkkeja, en pitänyt niistä liian makeita.

• Anonyymi

Ruattalainen homo.

• Anonyymi

Helpottiko ahdistus?

• Anonyymi

Alavudella kova käsi ?

• Anonyymi

Jotkut luulee, että on erinomaista, että lähtee Alavudelta pakoon Ruotsiin ja 40 vuoden kuluttua osaa kirjoittaa ruotsiksi makkia. Vähillä eväillä liikkuu.

• Anonyymi

Hymyilen sinulle vinoa hymyäni. Vieläkö sinä kyyhötät vanhan äitisi kanssa siinä Sydänmaantien reunan mökissä? Vuonna 2008 sitä teit kuin esimerkki uuninpankkopojan ja peräkamaripojan tavoin. He heee ja hiii. Olihan maailma sinullekin 1970- luvulla auki lähteä ja oppia kieliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymyilen sinulle vinoa hymyäni. Vieläkö sinä kyyhötät vanhan äitisi kanssa siinä Sydänmaantien reunan mökissä? Vuonna 2008 sitä teit kuin esimerkki uuninpankkopojan ja peräkamaripojan tavoin. He heee ja hiii. Olihan maailma sinullekin 1970- luvulla auki lähteä ja oppia kieliä.

Eipä kantsi paljon vouhotella, kun on oppinut Ruottisa toisen kotimaisen, mulle se opetettiin jo peruskoulussa.

• Anonyymi

Äitini kertoi, että se 17 vanha Aulis oli pitkä ja niin komea miehen alku, että kylällä riitti jopa kateellisia saman ikäisiä ja kai vanhempiakin äijiä.

• Anonyymi

Oliko Jussi kateellinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko Jussi kateellinen?

Piti saada linnaan

• Anonyymi

Atleetti, ja se ruoska, voi pojaat...

• Anonyymi

Saan hyvän olon kun herjaan Aulista

• Anonyymi

Älä suatta, eei tehoo, patarautaa, takorautaa.

• Anonyymi

Minulle tulee tilille nimeltä "Murhasuvun mettärahat" 5 800 joka vuosi. Kyllä jaksan kirjoittaa!

• Anonyymi

Katsokaa mitä saatte aikaan näillä päättömillä jutuillanne! Vähälahjaiset uskoo ja ottaa ne todesta. Hävetkää!

• Anonyymi

Älä hermostu! Joku voi kirjoittaa totuuttakin tässä

• Anonyymi

Etkö sinä usko, että maksaja on ja se makaakin hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sinä usko, että maksaja on ja se makaakin hyvin

Makaa vai maksaa?

• Anonyymi

Aukkoja oli hakattu Myllymäentievarteen kun hiljattain ajoin ohi.
      Eeva nenä klasis kun ajoin sen talon ohi Koura Putulatielle.Kyylääkö edelleen.

• Anonyymi

Niille, jotka olivat silloin asiassa ja tietävät, tämä on tietystä helppoa kirjoittaa.

• Anonyymi

Mulle ei ole nyt maksettu tammi - kesäkuun kirjoituksista mitään! Lopetan!

• Anonyymi

Te joille ei makseta, ete ole antaneet täydellistä tilitietoa. Pitää olla FI alku ja ibamat, apinat ja kutinat meillä tiedossa.

• Anonyymi

No kenelle minä laitan sen täydellisen tilitietoni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kenelle minä laitan sen täydellisen tilitietoni?

Onhan siinä vanhassa maksukuitissa maksajan tiedot!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu ... nyt tuli rahaa ja minä jatkan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu ... nyt tuli rahaa ja minä jatkan....

levitä tarikolla pellolle nämä juttusi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita Korhosen Hilkalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita Korhosen Hilkalle

Se tykkää olla julkinen nainen ja paistatella valokeilassa, se maksaa siitä, että jaksat kirjoitella hänestä - ottaa kyllä itsekin maksun, kun palvelee kirjoittaja-asiakkaitaan.
        Mutta mainostaa pitää!

• Anonyymi

Ruåttalaisen Svea Bankenin kautta mulle tulee rahaa Hilkasta vaikka enää viisi juttua kuukaudessa teen.

• Anonyymi

Ei siitä kukaan maksa. Kirjoittaja vaan ei ymmärrä lopettaa. Tulos nähtävissä kun serkut saavat yhteisen lapsen ja hän oppii kirjoittamaan. Sukusiitoisia tällä palstalla paljon.

• Anonyymi

EI SIITÄ MAKSETA MITÄÄN, EIKÄ SANNA MARININ PASKAPUHEISTA MYÖSKÄÄN KUKAAN MAKSA MITÄÄN.

• Anonyymi

Paavo ja Kepusatraapit ovat rahansa saaneet.Eikka ja Postipankki auttaa aina.

• Anonyymi

Eikös se Joensuun poika Seinäjoelta kerskunut saaneensa melkein kymppitonnin, kun kirjoitti paskaa auliksesta?

• Anonyymi

Hän on kateellinen, yksinkertainen palikka, josta ei pidä välittää. Aikaisempi suomi24 omistaja maksoi minulle kun tein aloituksia, ei ne olleet Hilkkaa, vaan yleistä Alavudesta. Sitten ne loppuivat

• Anonyymi

Mettärahojen mies kai maksoi?

• Anonyymi

Maijalan Mettärahat Säätiö maksaa pelkistä korkotuloistaa jo 50 vuotta.

• Anonyymi

mettäliitolle harvennuishakkuuseeen ... ja kaupan päälle ryyyypätttiiiin ja sammui jalkanen

• Anonyymi

Mittasko Osmankäämi Maijalan puut.
      Onko rahat Sydänmaapankissa vai Omasäästöpankissa.Paljonko saavat korkoa vuodessa.Joko uuden mettän voi aukottaa.Onhan se jo viiskymmentävuotista.Puujalkatehdas ostaa myös pikkutukit.Moto heilumaan.

• Anonyymi

Niemistö-Maijalan puut osti Mettäliiton tunnettu sonnimies. Mies, jonka jäljiltä 1950- luvulla syntyneitä kyömynokkia on kylällä vieläkin muutama.

• Anonyymi

Osmopoika mettäs häärii.
      Katteleepi puita väärii.
      Taas oli tullut aukkoja Myllymäentien varteen.Onko rahat loppu.Tuskinpa vain

• Anonyymi

Muutama ns seuralainen saa joka syksy
      20 motin halkokuorman ns seuralta ja maamiesseuralta.Tarkenee vahtituvas kytätä kulkijoita ja raportoida epäilyttävistä kulkijoista.

• Anonyymi

Kyllä Eevalla lämmitetty ikkuna on tielle Myllymäkeen päin

kyllä Eevalla on lämmitetty ikkuna

• Anonyymi

Kaikki me rekisteröidyt ja tilitietomme antaneet saamme rahaa

• Anonyymi

Kela varmaan maksaa jotain. Ja muuten sitte edunvalvoja pitää puolia.

• Anonyymi

Ei sinulle mutta meille muutamalle kyllä

• Anonyymi

Ihanko on "kehitysavun" nimellä?

• Anonyymi

Te ette tiedä maksajaa, joten säilyköön salaisuudessa. Merkittävä mies kuitenkin Helsingissä

• Anonyymi

Oswald toimittaa mulle syksyisin kärrykuorman klapia. Väärin mitatuista pinnoista otettu ja pienitty. Kiitoksena -71 vuoden salailusta. En tiedä kenen käskystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oswald toimittaa mulle syksyisin kärrykuorman klapia. Väärin mitatuista pinnoista otettu ja pienitty. Kiitoksena -71 vuoden salailusta. En tiedä kenen käskystä.

Taitaa mennä muutamalle muullekin niitä väärin mitattuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa mennä muutamalle muullekin niitä väärin mitattuja.

Väärinmittaaja Ratakadun kellariin niin alkaa juttu selviämään.

• Anonyymi

joo alkaa kirjoittelut mennä jo alle 8 vuotiaiden tasolle

• Anonyymi

Oikeudenkäynti meni altariman.

• Anonyymi

Ei maksa ja lopettakaa ilveilynne!

• Anonyymi

Mä saan satasen kuussa..

• Anonyymi

Saan saman summan joka aloituksesta

• Anonyymi

kyllä meitä muutamaa onnistaa

• Anonyymi

Sääskiniemen intellegenziako porukalla kirjoittaa?

• Anonyymi

Ainakin nuorisoseuran alkiolaisimmat ituniskat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin nuorisoseuran alkiolaisimmat ituniskat

ja lapsensa

• Anonyymi

Tietysti maksaa! Kuka tänne nyt skeidaa viittii ilmaiseksi raapia?

• Anonyymi

no sinä!

• Anonyymi

Ihmettele nyt vielä muutama vuosi. Loppuu kirjoittelijat ja saat rauhan

• Anonyymi

Ne maksaa, joilla on varaa ja syytä maksaa

• Anonyymi

Kyllä kirjoittelu vähenee, kun hallituksen leikkaukset pakottavat viimeisetkin täällä aikaa kuluttavat peräkammarin pojat töihin.

• Anonyymi

Puhu omista perheen ja suvun jäsenistä vain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhu omista perheen ja suvun jäsenistä vain

Älä jankuta typeryyksiä mistään "perheistä". Koeta ottaa yhteyttää omiin läheisiisi, niin sinun ehkä ei tarvitse olla täällä joka päivä 24/7 sekoilemassa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jankuta typeryyksiä mistään "perheistä". Koeta ottaa yhteyttää omiin läheisiisi, niin sinun ehkä ei tarvitse olla täällä joka päivä 24/7 sekoilemassa!

Ei hän siihen pysty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän siihen pysty.

Hei psykiatrian erikoislääkäri! Mettäliitolle harvennuishakkuuseeen ... ja kaupan päälle ryyyypätttiiiin ja sammui jalkanen

• Anonyymi

Korhosen paksunilkka-Hilkka maksaa.

• Anonyymi

Minä maksoin vuosiana 2000 - 2003 kaikille niille joiden tilin tiesin 120 euroa aloituksista

• Anonyymi

Muistan sen! Olin Koskenkorva-kännissä rahoillasi neljä vuotta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1861
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      143
      1741
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1562
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1382
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1055
    Aihe