Kun Johannesta eheytettiin

Anonyymi

> ”Minä, Johannes, en ole homoseksuaali. Homouden henki riivaa minua. Jeesuksen nimessä ja veressä se lähtee minusta nyt pois, Amen!”

> Tätä lausetta Johannes Poikkimäki toisti 13-vuotiaana hengellisellä leirillä niin sanottujen parantajien perässä. Hän oli juuri tunnustanut heille olevansa homoseksuaali.

> – Parantajista toinen puhui kielillä ja toinen tulkkasi puhetta. Minä toistelin lausetta itkuisena ja toivoin, että parantuisin homoudesta ja pääsisin taivaaseen.

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008145462.html

Ja luettuanne allekirjoittakaa:

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/8747

39

1088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pekuilu taitaa olla tarttuvaa lajia 😹

      • Anonyymi

        Tuohon helluntailaiseen "lääketieteeseen" ei ollut kommentoitavaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon helluntailaiseen "lääketieteeseen" ei ollut kommentoitavaa?

        Täh 😺❓ mitä se on❓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon helluntailaiseen "lääketieteeseen" ei ollut kommentoitavaa?

        Eipä niin kommentoitavaa.

        Helluntailaisuus-palstallakin aiheesta keskustellaan.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Eipä niin kommentoitavaa.

        Helluntailaisuus-palstallakin aiheesta keskustellaan.

        Mene sitten sinne Pekuileen. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Eipä niin kommentoitavaa.

        Helluntailaisuus-palstallakin aiheesta keskustellaan.

        "Helluntailaisuus-palstallakin aiheesta keskustellaan."

        Ai - sä oot sielläkin pe.kuilemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Helluntailaisuus-palstallakin aiheesta keskustellaan."

        Ai - sä oot sielläkin pe.kuilemassa?

        Pe.ku on ex-hellari.


      • Anonyymi

        Kuudessa päivässä yli 26 000 allekirjoitusta, yli puolet tarvittavista, 174 päivää aikaa jäljellä kerätä toinen mokoma. Varmaan Pekunkin ansiosta muutama allekirjoitus tullut.


    • Anonyymi

      Jotkut varastaa jotkut homoilee. Syntiä kaikki.

      • Anonyymi

        Surkea rinnastus.


    • Anonyymi

      19 päivä tätä kuutaaloitettu kansalaisaloite eheytyshoitojen kieltämiseksi on kerännyt pian 25000 nimeä. Rivakasti kertyy nimiä. 👍

      Uskovien aloitteet haaveilevat vain tällaisista kannatusluvuista.

    • Anonyymi

      Manaamiseksi noita eheytysterapioita ovat jotkin läpikäyneet kuvanneet.

      -a-teisti-

    • Anonyymi

      Propagandakoneisto on näköjään hyvin ahkera! Tuottaa jatkuvasti kuviteltuja ja puolivalheellisia tarinoita some-keskustelun tarpeisiin. USAsta otettu malli, vain se että "raportit" stilisoidaan tieteelliseltä näyttävään muotoon, puuttuu suomalaisesti tuotoksista.

      • Anonyymi

        Suomalainen propaganda on vielä pekuilun asteella, mutta varmaan kehittyy koko ajan.


      • Anonyymi

        Tuossa on puoskaroitu lasta 4 vuoden ajan. Hyi helvet*i.


    • Anonyymi

      Todellisuudessa sielunhoito on eräs keskeisimmistä seurakuntalaisten hoitoja, mikä on välttämätöntä uskon rakentumisen kannalta.

      Vapaissa suunnissa ihmiset ovat lähes kauttaaltaan "nujerrettuja" ja särkyneitä ihmisiä, tämä maailma ja sen ihmiset ovat särkyneet ja siksi tarvitaan eheyttämistä. Sielunhoito on paras keino tähän. Siinä kuunnellaan ihmistä ja hänen tarinaansa, mitä myös maalliset suosittelee toisissa yhteyksissä. Puhuminen ja kuuntelu on halvinta eheyttämistä ja terapiaa, jos ihmisellä on tarve puhua ulos tuskansa. Tätä ei voida kieltää koskaan.

      Myös psykologit, psykiatrit ja psykoterapeutit kuuntelevat ihmisiä eikä kukaan ole keräämässä adressia että ei saisi. Sielunhoidon ja ammattiauttamisessa on sitten se ero että molemmissa kuunnellaan ihmistä, mutta ammattiauttamisessa voidaan antaa neuvoja ja lääkkeitä, mutta sielunhoidossa nämä korvaa rukous ja kääntyminen Jeesuksen puoleen, joka on elävämpi ja läsnäolevampi kuin mikään ammattiterapeutti ym.

    • Anonyymi

      Lahkopuoskarit, nuo valelääkärit pitäsi saada rikosoikeudelliseen ja taloudelliseen vastuuseen, eikä kaikkea tulisi lakaista uskonnonvapauden maton alle piiloon.

      • Anonyymi

        Susia, petoja, ja muita outouksia suojellaan nykyisin tehokkaammin kuin tavallisia ihmisiä.

        Kansa vetää näin Jumalan vihat päälleen, kuin entisessä Samariassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Susia, petoja, ja muita outouksia suojellaan nykyisin tehokkaammin kuin tavallisia ihmisiä.

        Kansa vetää näin Jumalan vihat päälleen, kuin entisessä Samariassa.

        Aivan taas jääätävän tyhjentävä uskovan vastaus kaikkeen , ensin ollan sen jumalan kuvia ja kun kuvat ei kelpaa ,,, saadaan vihat,, äläkä puhu muista jumalista kun kristinuskon pääjumalaalla on rahanahneus päällimmäinsenä sitten se kuka ketäkin panee ,,, lapsi vaimokin voi ottaa vastoin tämän haluja ja tahtoa kuhan sovitaan jumalan kanssa


    • Anonyymi

      Nuo eheyttäjät ovat tehneet selvän virheen, jonka melkein kaikki eheyttäjät tekevät. Ei ketään aleta ensimmäiseksi parantamaan sairauksista vaan ensimmäiseksi pitää julistaa evankeliumia ja vasta sitten, jos henkilö tulee uskoon, häneen voidaan soveltaa parantamiseen liittyviä Raamatunjakeita. Jeesus on luvannut parantaa vain oman kansansa eikä ulkopuolisia. Tuollaisia eheyttäjiä voidaan kutsua puoskareiksi, vaikka he eivät olekaan tarkoittaneet vahingoittaa potilasta. Typeriä he ovat kyllä olleet.

      • Anonyymi

        Hyvin kuvasit miten hengellisissä seurakunnissa toimitaan, ensin evankeliumis julistusta ja sitten eheytetään, jos nimittäin pyydetään. Mutta usein uskoontulleet, sekä homot että heterot, ovat seurakunnissa eheytyksen tarpeessa, sillä niin rajusti maailma on aika usein heitä murjonut entisessä elämässä.


      • "...ensimmäiseksi pitää julistaa evankeliumia ja vasta sitten, jos henkilö tulee uskoon..."

        Eiköhän tuossakin ole juuri noin tehty. Tämä on jo hengellistä väkivaltaa eli pahentaa tilannetta entisestään.


    • Anonyymi

      Hänen kohdallaan ei toiminut, mutta Aito.avioliittonyt kohdalla ja monien muiden vastaavien mm. Aito.iskovaisten osalta todellakin toimii!
      😁
      😁

      • Anonyymi

        Jos nimimerkki "Avioliitoista.ainoa.aito" on tullut eheytetyksi, niin ei se tarkoita sen onnistuvan kenellekään muille.

        Hänenkin kohdalla lienee eheytys epäonnistunut ja siitä johtuu tuo katkeruus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nimimerkki "Avioliitoista.ainoa.aito" on tullut eheytetyksi, niin ei se tarkoita sen onnistuvan kenellekään muille.

        Hänenkin kohdalla lienee eheytys epäonnistunut ja siitä johtuu tuo katkeruus.

        "Jos nimimerkki "Avioliitoista.ainoa.aito" on tullut eheytetyksi, niin ei se tarkoita sen onnistuvan kenellekään muille."

        Uskon että hengellisissä seurakunnissa eheytetään tuhansia ihmisiä joka vuosi, homoseksuaaleja ja heteroita, kukin omista lapsuudentraumoistaan. Sielunhoito on halvinta terapiaa mitä köyhä ihminen voi saada. Ammattiterapeuttien ym. aika menee nykyään häiriintyneiden lasten ja nuorten parissa eikä riitäkään enää. Nuorten ongelmat ovat kovaa vauhtia kasvussa kautta koko yhteiskunnan. Vain uskovien lapset ja nuoret voivat olla turvassa ja saavat elää ja oppia. Tietenkin myös urheilu- ja kulttuurisukujen nuoret ovat turvassa koulumaailman syvästä rappiosta. Kaikki muut ovatkin sitten jo enemmän vai vähemmän mielenvikaisia kuten media toistuvasti tuo esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nimimerkki "Avioliitoista.ainoa.aito" on tullut eheytetyksi, niin ei se tarkoita sen onnistuvan kenellekään muille.

        Hänenkin kohdalla lienee eheytys epäonnistunut ja siitä johtuu tuo katkeruus.

        Sellaisia tyyppejä on vaikka huru mycket!
        Usko minua!
        😁
        😁


      • Yhtään sellaista ei ole vielä todennettu. Jos joku onnistuu nurjertamaan itsensä ja alistumaan yhteisön vaatimuksiin, väistämättä se jättää pahat henkiset arvet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisia tyyppejä on vaikka huru mycket!
        Usko minua!
        😁
        😁

        Huonosti se näyttää toimivan sullakin kun jatkuvasti kuolaat jonku repen tai torren perässä.


    • Niin jos Jeesus on antuntu valtuuten kristityn välityksellä sillontapahtuus henkinnen että ruumiilinen parantuminen.

    • Anonyymi

      Minun eheytykseni on erilainen. Vaikka olen poika, jo leikki-iässä leikin nukeilla. Vanhemmat sisarukseni sanoivat että eivät pojat leiki nukeilla ja antoivat leikkiautoja, jotka työnsin syrjään. Vaikka elettiin 1950-lukua vanhempani olivat valistuneita ja sanoivat, että antaa pojan leikkiä millä huvittaa. Kielto ei ole hyvää hänen kehitykselleen. Asuin maalla, eikä siellä puhuttu homoudesta mitään, joten en tiennyt mikä mnua vaivasi kun olin erilainen kuin muut pojat. Nuoruus oli tuskallistaja olin aina yksin ja onneton. Kun muutin Helsinkiin sain asiallista tietoa homoudesta. Löysin yliopistolla hyviä homoystäviä. Sitä ennen tein työni kohtuullisesti, mutta ei ollut ketään todellista ystävää. Kun tajusin että olen homoseksualisti muutti se elämäni täysin ja paremmaksi. Se oli suuri helpotus ja minun eheytymiseni. Kun oli avoin, työtoveritkin kunnioittivat minua. Pääsin hyvään alkuun ja etenin työurallani nopeasti esimiestehtäviin. Olin luova ja minuun luotettiin ja olin toivottua seuraa kaikissa piireissä. Tästä olen kiitollinen.

      • Anonyymi

        Onhan tuo Johanneskin eheytynyt lapsena kokemastaan puoskaroinnista vaikka sanookin sen jättäneen jäljet.


      • Anonyymi

        Jumala vaatiikin ehdotonta nöyryyttä.
        Olen käynyt kerran, silloin pakollisessa Jumalan palveluksessa.
        Karsee tunne kaikkien kumartuessa ahdistavan saarnan päätteeksi.
        😁
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala vaatiikin ehdotonta nöyryyttä.
        Olen käynyt kerran, silloin pakollisessa Jumalan palveluksessa.
        Karsee tunne kaikkien kumartuessa ahdistavan saarnan päätteeksi.
        😁
        😁

        Ettei nyt vain olisi ollut sittenkin saatana....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei nyt vain olisi ollut sittenkin saatana....

        Vittu sitä pastorina, kaatoi Jeesuksen kuoleman ristillä minunkin syyksi.
        Olis pitänyt karjaista jotain...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo Johanneskin eheytynyt lapsena kokemastaan puoskaroinnista vaikka sanookin sen jättäneen jäljet.

        On tärkeää eheytyä myös homoseksuaalien lapsuuden vammoista mitä tämä maailma on heille aiheuttanut. Kyllä sitä vaan homouden himotkin lähtee, jos tulee uskoon Jeesukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala vaatiikin ehdotonta nöyryyttä.
        Olen käynyt kerran, silloin pakollisessa Jumalan palveluksessa.
        Karsee tunne kaikkien kumartuessa ahdistavan saarnan päätteeksi.
        😁
        😁

        "Jumala vaatiikin ehdotonta nöyryyttä."

        Tämä on totta, sen vanhan ja syntisen ihmisen on kuoltava ja ylösnoustava uusi ihminen Jeesuksessa Kristuksessa.


    • Anonyymi

      Minun eheytymiseni alkoi siitä, kun tunnistin olevani homoseksualisti. Lapsuus ja nuoruus olivat ahdistavia, kun olin erilainen kuin muut ja eristäytynyt. En saanut seuraa ja olin aina yksin. Kun huomasin olevani homoseksualisti, kaikki muuttui heti paremmaksi. Minusta tuli avonaisuuteni vuoksi pidetty kaikenlaisissa yhteyksissä. Minuun haluttiin tutustua. Olin pidetty myös työyhteisössä, jossa etenin nopeasti ja sain vastuullisia tehtäviä. Minusta tuli paljon luovempi ja aikaansaavampi. Minä eheydyin homoseksuaalisena.

    • Anonyymi

      Päivälehdestä näkee päiväluvut.

    • Anonyymi

      Kaikki ihmiseen kohdistuva muuttamiseen tähtäävä toiminta on manipulaatiota, joka pyrkii tiettyyn omaan ihmisihanteeseen. Myös psykoterapia, psykiatrinen hoito, ja eri uskontoryhmien pyrkimykset vaikuttaa ihmisiin. Eri asia on, onko tällainen manipulaatio suotavaa tai luvallista meidän yhteiskunnassamme. Jos manipulaation kohteena oleva ihminen siihen suostuu, se on luvallista. Pakkohoitohan on myös tällaista manipulaatiota, se kai on tietyin ehdoin (vaarallisuus muille tai/ja itselle) luvallista meidän yhteiskunnassamme.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe