Exmo Lex - yksi CES Letter kirjan uhreista

Anonyymi

"Exmo Lex" YouTube-kanavalla nuori nainen kertoo omasta entisestä Mormoni-uskostaan.

Hänen elämänsä muuttui kun hän kerran sattui lukemaan kirjaa nimeltä "CES Letter" koska halusi auttaa yhtä sukulaistaan josta oli tullut luopio. Sen lukemisesta sitten seurasi suuttumus Mormonikirkkoa kohtaan...

14

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä naisella on ihan hauska video uusi video jossa hän käy soittamassa ihmisten ovikelloja ja kertomassa heille "CES Letter" kirjasta.

      "Do you have a few minutes to hear about how Joseph Smith was a big fat liar?"

      "If Mormon & Ex-Mormon Roles Were Reversed Pt. 2"
      https://www.youtube.com/watch?v=-DNr7ZN0uW4

    • Ei Joseph Smith ollut lihava.

      Eikä myöskään valehdellut. Mutta panettelua häntä kohtaan on hyllymetrittäin ja netti täynnä. Niin vaarallinen mies on ateisteille ja väärille opeille.

      • Valehteli mm. saaneensa Jumalalta moninaintikäskyn jäätyään housut nilkoissa kiinni piikansa Fanny Algerin paneskelusta. Paneskeluista on vahvat todisteet, niin vahvat, että nykyisin kirkkokin jo myöntää (toisin kuin ennen), että Joseph harrasti seksiä muidenkin kuin Emman kanssa. Ollikin myöntää sen nykyisin (jälkijunassa kirkoonsa nähden), vaikka ennen väitti sitä luopioiden ja vastustajien panetteluksi.


      • Anonyymi

        Joseph Smith on valehdellut ja paljon. Hän valehteli saamistaan näyistä, olemattomista kultalevyistä, Mormonin kirjan hupijutuista ja muka-Jumalan käskyistä naida yksi ja toinenkin seuraajiensa vaimoista. Ja monista muista asioista.

        Hänen perustamansa MAP-kirkko on jatkanut valehtelun traditiota ja niin tekevät kirkon edustajat. Koska prime directive on että MAP-kirkko näyttää hyvältä. Valehtelun ensimmäinen käsky on tietysti kieltää että valehtelua on edes tapahtunut.


      • Anonyymi

        Olli, kirkkohan jatkoi Smithin valheita mm. valehtelemalla aina vuoteen 2014 asti, että Joseph Smith ei harrastanut seksiä muiden kuin Emman kanssa. Sinä Olli valehtelit samaa vielä myöhemminkin kun et huomannut tuota kirkkosi pakon edessä tekemää myöntämistä. Olihan se kiusallista kun kirkon omat tukijat olivat jo kertoneet asian todellisen laidan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olli, kirkkohan jatkoi Smithin valheita mm. valehtelemalla aina vuoteen 2014 asti, että Joseph Smith ei harrastanut seksiä muiden kuin Emman kanssa. Sinä Olli valehtelit samaa vielä myöhemminkin kun et huomannut tuota kirkkosi pakon edessä tekemää myöntämistä. Olihan se kiusallista kun kirkon omat tukijat olivat jo kertoneet asian todellisen laidan.

        Tuota sinä aina väität, se on samanlaista vääristelyä kuin vänkäät kirkon opista ja historiasta. Minä olen aina tiennyt, että Joseph Smith oli moniavioinen. Ja kaikkien kanssa ei ollut sänkysuhdetta. Sinä väität suunnilleen että nuorten ja kauniiden kanssa oli seksisuhde ja muut hylättiin.

        Totuus tiedetään aika tarkkaan. Siinä ei ole kirkolla mitään häpeämistä. Itse olen miettinyt onko lapsia muuta kuin Emman kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joseph Smith on valehdellut ja paljon. Hän valehteli saamistaan näyistä, olemattomista kultalevyistä, Mormonin kirjan hupijutuista ja muka-Jumalan käskyistä naida yksi ja toinenkin seuraajiensa vaimoista. Ja monista muista asioista.

        Hänen perustamansa MAP-kirkko on jatkanut valehtelun traditiota ja niin tekevät kirkon edustajat. Koska prime directive on että MAP-kirkko näyttää hyvältä. Valehtelun ensimmäinen käsky on tietysti kieltää että valehtelua on edes tapahtunut.

        Näin kriitikot väittävät, muttei se totta ole.


      • Anonyymi
        santtunen kirjoitti:

        Tuota sinä aina väität, se on samanlaista vääristelyä kuin vänkäät kirkon opista ja historiasta. Minä olen aina tiennyt, että Joseph Smith oli moniavioinen. Ja kaikkien kanssa ei ollut sänkysuhdetta. Sinä väität suunnilleen että nuorten ja kauniiden kanssa oli seksisuhde ja muut hylättiin.

        Totuus tiedetään aika tarkkaan. Siinä ei ole kirkolla mitään häpeämistä. Itse olen miettinyt onko lapsia muuta kuin Emman kanssa.

        Valehtelet taas Olli! Mikä tuossa kirjoituksessani on väärin? Jokainen voi tarkistaa asian. Kirkko myönsi VASTA vuonna 2014, että Joseph Smith naiskenteli muitakin kuin Emmaa. Ja SINÄ valehtelit samaa vielä myöhemminkin. Tietysti olet aina tiennyt, että Smith oli moniavioinen. Mutta siitähän ei ole nyt kysymys! Kysymys on siitä, että miten hän "vaimojaan" käytti. Ennen väitit, että ei mitenkään, nyt vihdoin myönnät, että monien kanssa oli sänkysuhde. Sehän ei ole kenellekään koskaan ollutkaan epäselvää, että Smithiin sinetöitiin hämäykSEKSI myös vanhoja naisia, joihin hänellä ei ollut seksuaalisiat mielenkiintoa, toisin kuin pikkutavaraan. Sinetöitiinhän Josephiin vanhoja naisia myös hänen kuolemansa jälkeenkin. Mutta heistähän ei siis ollut kysymys vaan tuosta valheesta, että Emma oli AINUT seksikumppani.

        Vai ei ole häpeämistä? Miksi kirkko sitten valehteli aina vuoteen 2014 asti, ellei se hävennyt? Ja miksi sinä valehtelit ellet hävennyt?

        Totuus taidetaan tarkkaan. Siitä olemme samaa mieltä. Kirkkokin tiesi totuuden tasan tarkkaan jo ennen vuotta 2014, mutta valehteli. Samoin sinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valehtelet taas Olli! Mikä tuossa kirjoituksessani on väärin? Jokainen voi tarkistaa asian. Kirkko myönsi VASTA vuonna 2014, että Joseph Smith naiskenteli muitakin kuin Emmaa. Ja SINÄ valehtelit samaa vielä myöhemminkin. Tietysti olet aina tiennyt, että Smith oli moniavioinen. Mutta siitähän ei ole nyt kysymys! Kysymys on siitä, että miten hän "vaimojaan" käytti. Ennen väitit, että ei mitenkään, nyt vihdoin myönnät, että monien kanssa oli sänkysuhde. Sehän ei ole kenellekään koskaan ollutkaan epäselvää, että Smithiin sinetöitiin hämäykSEKSI myös vanhoja naisia, joihin hänellä ei ollut seksuaalisiat mielenkiintoa, toisin kuin pikkutavaraan. Sinetöitiinhän Josephiin vanhoja naisia myös hänen kuolemansa jälkeenkin. Mutta heistähän ei siis ollut kysymys vaan tuosta valheesta, että Emma oli AINUT seksikumppani.

        Vai ei ole häpeämistä? Miksi kirkko sitten valehteli aina vuoteen 2014 asti, ellei se hävennyt? Ja miksi sinä valehtelit ellet hävennyt?

        Totuus taidetaan tarkkaan. Siitä olemme samaa mieltä. Kirkkokin tiesi totuuden tasan tarkkaan jo ennen vuotta 2014, mutta valehteli. Samoin sinä.

        En valehtele. Se on propagandaa Saatanan hyväksi.


      • Anonyymi
        santtunen kirjoitti:

        En valehtele. Se on propagandaa Saatanan hyväksi.

        Teet propagandaa saatanan hyväksi... Siitä olemme samaa mieltä.

        Mitä muuta kuin valehtelemista on väärän tiedon antaminen?

        Naiskenteliko Smith muitakin kuin Emmaa?

        Naiskenteli.

        Onko kirkko myöntänyt sen?

        On. Vuonna 2014.

        Sanoiko kirkko sitä ennen, että Smithillä ei ollut muita seksisuhteita kuin Emma?

        Sanoi?

        Valehteliko kirkko siis?

        Valehteli.

        Tuossa nyt Ollille rautalankaa. Kirkko siis valehteli. Sitä samaa teki Olli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teet propagandaa saatanan hyväksi... Siitä olemme samaa mieltä.

        Mitä muuta kuin valehtelemista on väärän tiedon antaminen?

        Naiskenteliko Smith muitakin kuin Emmaa?

        Naiskenteli.

        Onko kirkko myöntänyt sen?

        On. Vuonna 2014.

        Sanoiko kirkko sitä ennen, että Smithillä ei ollut muita seksisuhteita kuin Emma?

        Sanoi?

        Valehteliko kirkko siis?

        Valehteli.

        Tuossa nyt Ollille rautalankaa. Kirkko siis valehteli. Sitä samaa teki Olli.

        Kirkko on aina sanonut, että Joseph Smith oli moniavioinen, Jumalan käskystä. Vain muista lapsista kuin Emman kanssa, ei ole kerrottu mitään, eikä vieläkään kerrota. Ehkä niitä ei ole. Ehkä on.

        Minä olen aina tiennyt tämän moniavioisuuden, ja koko maailma. Kritiikki se tässä on väitteitään muuttanut sen mukaan, mikä on ollut heille edullista. Nyt valehdellaan kirkon sanomisista, kun ne tietysti muuttuvat, kuten kuuluukin. Vääriä oppeja on ollut. Ne on aina korjattu heti kun huomattu. Vääriä perimätietoja omasta historiasta on kasaantunut. Ne on korjattu, heti kun on huomattu. Rasismia on ollut ja sovinismia, ja ne on korjattu heti kun huomattu.

        Kaikki ymmärrykset ja muutokset kritiikki yrittää kääntää kirkon viaksi, vaikka voimaa ja totuutta ja oikeudenmukaisuutta ne enemmän osoittavat. Tämä on hyvä ja oikea kirkko. Ei voi verrata muihin, kuten aina yritetään. Jos muissa kirkoissa ja lahkoissa on vikoja, ei se tarkoita, että tässä olisi samat viat.


      • Anonyymi
        santtunen kirjoitti:

        Kirkko on aina sanonut, että Joseph Smith oli moniavioinen, Jumalan käskystä. Vain muista lapsista kuin Emman kanssa, ei ole kerrottu mitään, eikä vieläkään kerrota. Ehkä niitä ei ole. Ehkä on.

        Minä olen aina tiennyt tämän moniavioisuuden, ja koko maailma. Kritiikki se tässä on väitteitään muuttanut sen mukaan, mikä on ollut heille edullista. Nyt valehdellaan kirkon sanomisista, kun ne tietysti muuttuvat, kuten kuuluukin. Vääriä oppeja on ollut. Ne on aina korjattu heti kun huomattu. Vääriä perimätietoja omasta historiasta on kasaantunut. Ne on korjattu, heti kun on huomattu. Rasismia on ollut ja sovinismia, ja ne on korjattu heti kun huomattu.

        Kaikki ymmärrykset ja muutokset kritiikki yrittää kääntää kirkon viaksi, vaikka voimaa ja totuutta ja oikeudenmukaisuutta ne enemmän osoittavat. Tämä on hyvä ja oikea kirkko. Ei voi verrata muihin, kuten aina yritetään. Jos muissa kirkoissa ja lahkoissa on vikoja, ei se tarkoita, että tässä olisi samat viat.

        Miksi vääristelet? Eihän kysymys ollut siitä, etteikö kirkko olisi (melkein aina, siis vasta Josephin kuoleman jälkeen, Josephin, joka VALEHTELI, että hänen kirkossaan ei harjoiteta moniavioisuutta) myöntänyt moniavioisuutta harjoitetun. Kyse oli NAISKENTELEMISESTA, siis Smithin sänkypuuhista naisten kanssa. SIITÄ kirkko VALEHTELI aina vuoteen 2014 asti, että sellaista Smith ei muka tehnyt. Sinä valehtelit ihan samaa, jopa pitempään kuin kirkkosi.

        Miten niin vääriä oppeja on korjattu kun niitä on huomattu? Voitko antaa esimerkkejä?

        Mitä totuutta on tietoinen valehteleminen vaikka valhe myöhemmin pakon edessä myönnettäisiinkin?

        Mormonismissa on toki paljon sellaisia vikoja, joita monissa muissa lahkoissa ei ole. Mormonismi on pahimmasta päästä oppeineen, joita ei ole muutettu, mutta käytäntö on muuttunut ympäröivän yhteiskunnan painostuksesta. Esim. moninainti on ikuinen periaate, joka ei ole tällä hetkellä voimassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vääristelet? Eihän kysymys ollut siitä, etteikö kirkko olisi (melkein aina, siis vasta Josephin kuoleman jälkeen, Josephin, joka VALEHTELI, että hänen kirkossaan ei harjoiteta moniavioisuutta) myöntänyt moniavioisuutta harjoitetun. Kyse oli NAISKENTELEMISESTA, siis Smithin sänkypuuhista naisten kanssa. SIITÄ kirkko VALEHTELI aina vuoteen 2014 asti, että sellaista Smith ei muka tehnyt. Sinä valehtelit ihan samaa, jopa pitempään kuin kirkkosi.

        Miten niin vääriä oppeja on korjattu kun niitä on huomattu? Voitko antaa esimerkkejä?

        Mitä totuutta on tietoinen valehteleminen vaikka valhe myöhemmin pakon edessä myönnettäisiinkin?

        Mormonismissa on toki paljon sellaisia vikoja, joita monissa muissa lahkoissa ei ole. Mormonismi on pahimmasta päästä oppeineen, joita ei ole muutettu, mutta käytäntö on muuttunut ympäröivän yhteiskunnan painostuksesta. Esim. moninainti on ikuinen periaate, joka ei ole tällä hetkellä voimassa.

        Sinä vääristelet ja vänkäät. Olen selvittänyt kantani ja sinä olet selvittänyt kantasi. Siitä voi valita. Uskooko ihmeisiin vai onko maallistunut ateisti tai luopio, epäuskoinen joka tapauksessa. Jeesus on käskenyt olla uskovainen eikä epäuskoinen.

        Saa uskoa tai olla uskomatta tähän kirkkoon. Minä uskon, höpö ei.


      • Anonyymi
        santtunen kirjoitti:

        Sinä vääristelet ja vänkäät. Olen selvittänyt kantani ja sinä olet selvittänyt kantasi. Siitä voi valita. Uskooko ihmeisiin vai onko maallistunut ateisti tai luopio, epäuskoinen joka tapauksessa. Jeesus on käskenyt olla uskovainen eikä epäuskoinen.

        Saa uskoa tai olla uskomatta tähän kirkkoon. Minä uskon, höpö ei.

        MITÄ minä olen vääristellyt?

        Sinä ja kirkkosi olette olmiselvästi valehdelleet siitä, että Smith ei muka harrastanut seksiä muiden kuin Emman kanssa. Se jos mikä on täysin selvää!

        Ihme se toki on, jos Smith on sekä ollut uskollinen Emmalle (aiemmat väitteenne) että harrastanut seksiä muiden kanssa (uudemmat myöntämisenne) ...

        Miksi et usko Jeesukseen vaan Smithiin?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6560
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2634
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2210
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1886
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe