Jalat ei kasva

Anonyymi

Mitä teen väärin kun jalat ei kasva? Teen kyykkyä ja jalkaprässi kovaa ja takareisille suorin jaloin vetoa ja reiden koukistusta. Kyyhkyn teen aina sinne saakka että makaan maassa ja tuntuu että henki lähtee. Jalat on kuitenkin vain 50 senttiset eikä kasva enää. Ne on 185 senttiselle pienet.
Tiedän yhden selkävikaisen joka tekee jaloille askelkyykky ja step-upia. Omien sanojensa mukaan ei käytä askelkyykyssä kuin ihan maksimissaan 60 kilon painoa selässä. Mies on hieman reilu 170 senttiä ja jalat on 65 senttiset.
Miksei hardcoretreni tuo tulosta mutta satujumppa tuo? Tämä kaveri sanoi että väärät liikkeet tavoitteisiin nähden ja liian kovaa. Mutta haluan kyykkää kovaa koska kaikki muutkin.

15

1791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä syöt liian vähän ja/tai miten ja milloin sattuu? Teet aina samoilla painoilla? Yritä lisätä vähän kehonpainoa ja voimaa jaloille, niin kyllä kasvavat, kun jaksaa vain olla kärsivällinen.

• Anonyymi

Tietyn pisteen jälkeen ei enää kasva. Mutta älkää nyt levittäkö tätä tietoa jotta tiettyjen tahojen liiketoimet ei kärsi.

• Anonyymi

Ei pitäs natun tehdä liian kovaa,toinen on toistojen määrät,joko liian paljon tai liian vähän.

• Anonyymi

Kuules linnunjalkainen hujoppi. Onhan se naurettavaa narujaloilla ontua eteenpäin. Tuhti jalkaprässi, reisiojentaja ja koukistaja kovilla painoilla pari kertaa viikossa (esim 3x5-7), lepopäivät iisisti, proteiinipitoista ruokaa, Bull voi kertoa lisää.

Kyä se siitä. Tärkeempää elämässä on kuitenkin aisan kuin reiden ympärysmitta.

• Anonyymi

Mihin sun jalat ny pitäis kasvaa? Yltääkö ne maahan asti? Jos ei yllä, sitten on ongelma.

• Anonyymi

Olet melko hassun näköinen jos olet normaalisti kokoa 39 ja yhtäkkiä joudutkin käyttämään 47-numeron popoja. Mikkihiirellä kai samoja vaivoja...

• Anonyymi

Todennäköisesti vikaa ravinnossa, käytätkö jotain halvinta kanaa ja huonolaatuisia lisäravinteita?

• Anonyymi

Miksi pitäisi reisien paisua? Toki ymmärrän kisabodaajia mutta jos se ei ole tavoite niin miksi? Eikö riitä, että koivista löytyy tehoa ja voimaa omiin tarpeisiin.

Mittavat reidet saattavat olla riesa.
      Kisasin jonkin verran puntissa ja se näkyi reisissä. 60-luvun lahjemuodin aikaan oli hiton vaikea löytää likimainkaan istuvia housuja. Housut joiden lahkeisiin reidet mahtuivat, olivat vyötäröstä törkeän väljiä.

Poikamme kohtasi saman riesan jo peruskouluiässä. Kundi oli ollut seuramme yu-treeneissä ja myös painissa mukana 5v iästä lähtien.
      Yu-treenien spurtti- ja loikkatreenit keräsivät tavaraa reisiin ja housut oli haettava naisten osastolta. Poitsua hieman nolotti.

• Anonyymi

Lihakset viestivät kantajastaan, että tämä pitää itsestään huolta. Se voidaan huomata itsevarmuutena ja parempana ryhtinä esimerkiksi työhaastatteluissa ja muissa tilanteissa, joissa sinun täytyy antaa vakuuttava kuva itsestäsi. Lisäksi lihakset suojaavat fyysisessä työssä aiheutuvilta monenlaisilta krempoilta. Sen olen huomannut lihasmassan lisääntymisen myötä.

• Anonyymi

En tieä viestinnästä mutta kohtuullinen ja suorituskykyinen liikuntaelimistö tekee elämän helpoksi.
      Välttämättä ei tarvitse keskittyä pelkästään lihasmassan hankintaan vaan tehohakuisen treenin kylkiäisenä kertyy lihasta.
      Poikapainiskelun jälkeen aloitin puntin olympianostojen tekniikkatreenit 15-vuotisena. Viimeiset kisani nostin 23v ikäisenä.
      Aloitin kuntoilun uudelleen 59-iässä.
      Nyt 77v mittarissa voin todeta, ettei minulla ole koskaan ollut ongelmia selän kanssa.
      Maastaveot ja monipuolinen vatsatreeni.

• Anonyymi

Miten ja mistä kohden mitatut?
      En ole yleensä mittaillut mitään mutta koska olen vuosikymmenet murehtinut koipieni näivettymistä niin merkkasin tussilla lumpioiden keskiosan ja siitä ylöspäin 20cm josta mittasin nauhamitalla ympärykset.
      Vasen 52cm ja oikea 49cm. Oikea polvi keljuilee ja vasen sääri murtui muutama vuosi sitten ja kipsin poistamisen jälkeen jouduin vuoden verran teippaamaan nilkkaani ja jalkaterääni koska nivelsiteet olivat paskana.
      Tuota ennen painoni laski 3kk:n makuun aikana 6kg lähinnä reisistä mutta myös pakaroista ja selästä.

S. 40luvun alkupuolella. 172cm, 80kg nykytilanne.

Tuota taustaa vasten luulen ymmärtäväni huolesi mutta mitään viisasten kiveä minulla ei ole. Eivätköhän nämä nuoret aktivistit ole pätevämpiä neuvojia.
      Mutta, hanki niitä lihaksia, että sitten kun ne väistämättä alkavat näivettymään niin on jotain mistä näivettyä.

• Anonyymi

Kannattaa tehdä penkkipunnerrusta, niin jopa alkaa jalat kasvamaan.

• Anonyymi

Pitkä on miehellä keskivartalo. Mitä se tekee 135cm.

• Anonyymi

Itellä kasvo numerosta 38 numeroon 45. Monoja sai ostella joka toinen vuosi uusia. Ei tule halvaksi sellainenkaan.

• Anonyymi

Moikka!
      mulla oli jonkinlainen "hermotus ongelma" jaloissa ja jalkojen lihakset, varsinkin takareidet ei lähteneet ottaa lihasta, vaikka treenasin kuinka. Mulla auttoi kun kävin jalkaterapeutti/valmentaja Sami Pesosen luona. Sillä on vastaanotto Helsingissä, mutta kai se tekee jotai etähommikin.
      löytyy ainaki tota kautta www.jalkapaiva.fi

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5196
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1848
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      33
      1221
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe