Retkeilyautoon tarvitsee vaihtaa uudet akut, 6Ah 2kpl.
Akkuja pilvin pimein eri merkkisiä. Mitä akkuja suosittelette.
Kannattaako ostaa kalleimmat mitä markkinoilla on. Akut tahtoo talvella olla vähällä käytöllä.
Hupiakut????
8
240
Vastaukset
- Anonyymi
Optimoi tarve. JOs pidän autoa vain vähän aikaa, niin osta halvat.
Jos taas pidät autoa useita vuosia, niin satsaa laatuun ja hintaan.- Anonyymi
Kiitos! Olen siis samoilla linjoilla😁
- Anonyymi
Minä kyllä laittaisin jonkin verrankin tehokkaammat hupiakut kuin pari 6Ah akkua. Eihän noilla pysty toimimaan kuin pari valoa jonkin aikaa. Meillä akkuteho on 100Ah ja sekin on kovin vähän.
- Anonyymi
No kun ei mahdu suurempia. On niin nafti tila akuille ettei ole edes 2senttiä varaa olla akkujen suurempia.
- Anonyymi
Jos olisit fiksu niin älyäisit että kyse 60 tai 62Ah akuista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olisit fiksu niin älyäisit että kyse 60 tai 62Ah akuista.
No, nyt kirjoitat asiaa! Ihmettelinkin, miksi noin pienet akut olet laittanut, sopivat vain led-valoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun ei mahdu suurempia. On niin nafti tila akuille ettei ole edes 2senttiä varaa olla akkujen suurempia.
Ilmeisesti kyse on ohjaamon penkin alle tungetuista akuista. Omassa retkeilyautossa hupiakku on sohvan istuimen alla (100 Ah) ja mahtuisi paljon suurempikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti kyse on ohjaamon penkin alle tungetuista akuista. Omassa retkeilyautossa hupiakku on sohvan istuimen alla (100 Ah) ja mahtuisi paljon suurempikin.
Kyllä, pelkääjän penkin alla kaksi 60Ah akkua. Eipä ollut kovin paljoa vara valita, akuista pula toimittajilla koska Kiinassa lyijytehtaat kiinni. Hinnatkin nousseet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907286- 353851
- 453460
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2192518
- 402393
- 1292309
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292209Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191943- 451902